• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2022 13:07
  •    Predkladanie ponúk
    08.08.2022 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.08.2022 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.08.2022 12:30

Detail zákazky Z20228398

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2022 13:07
  •    Predkladanie ponúk
    08.08.2022 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.08.2022 12:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.08.2022 12:30

Základné údaje

Z20228398

OF-258796

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6763630

Objednávateľ

00632406

Centrum sociálnych služieb - SLOVEN

Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK

Dodávateľ

47505214

OMES spol. s r.o.

Divina - Lúky 27, Divina, 01331, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Umývačka riadu s umývacími stolmi

Umývanie riadu

  • 39713100-4 - Umývačky riadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 51110000-6 - Inštalácia elektrických zariadení

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kapotová umývačka riadu s umývacími stolmi COP - 144 HRS B DD alebo ekvivalent
Funkcia
Kapotová umývačka riadu s umývacími stolmi COP - 144 HRS B DD alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hodinová produkcia kôš 60
Objem umývacej vane l 34
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Veľkosť koša 500 x 500 mm
Úžitková výška 440 mm
Umývacie programy 55-75-120 oC + nekonečný
Elektronický programátor, elektromechanické ovládanie, dva analógové teplomery áno
Materiál vyrobené z nerezovej ocele
Zaoblené rohy áno
Vyvážená kapota s ergonomickým madlom áno
Zdvojený systém rotujúcich umývadiel a oplachovacích ramien (hore a dole) z nerezovej ocele AISI-304 áno
HRS: rekuperácie pary, ohrev vstupnej vody, príkon 30 W áno
Dve umývacie čerpadlá , každé s príkonom 600 W áno
Oplachové čerpadlo s príkonom 260 W, atmosferický bojler áno
Vykurovacie teleso v umývacej vani s príkonom 4,5 kW áno
Vykurovacie teleso v bojleri s príkonom 12 kW áno
Objem bojlera 9l
Termostaticky riadená teplota vody (umývanie 60oC, oplach 90oC) áno
Bezpečnostné termostaty áno
Dávkovač umývacieho prostriedku áno
Dávkovač oplachovacieho prostriedku áno
Protispätný ventil áno
Bezpečnostný snímač otvorenia kapoty áno
Nastaviteľné nohy áno
Stupeň ochrany IP - x4
Celkový príkon 13,2/17,7 kW striedavý/súbežný ohrev
Výbava 1xCT, 1xCP16/18, 2x košík na príbory
Rozmer ŠxHxV (mm) 630x750x1990
Príkon E (kW)
Napätie V 230/400
Tlaková sprcha pre tunelové umývačky áno
Dávkovač na dávkovanie umývacieho a oplachovacieho prípravku s možnosťou doplnenia akéhokoľvek čistiacej chémie (Dodaný dávkovač nesmie byť limitovaný na konkrétny umývací a oplachovací prostriedok) Dávkovač musí po dodaní plne funkčný. áno
Automatický zmäkčovač vody, prietok vody 0,5 m3/hod., tvrdosť vody 15 odH áno
Vstupný/výstupný stôl ku kapotovej umývačke riadu šxhxv (mm) 1200x740x880
Vstupný/výstupný stôl ku kapotovej umývačke riadu šxhxv (mm) 1200x770x880
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia ( kuchyňa, 1NP)
Vrátane inštalácie na mieste plnenia, uvedenia do prevádzky, montáže a montážneho materiálu k stroju, revíznej správy a odskúšania prevádzky schopnosti všetkých funkčných prvkov
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Návod na použitie, technické dokumentácie-manuál v slovenskom alebo českom jazyku
Zariadenie musí byť nové, nepoužité, nerepasované
Spísanie a odovzdanie odovzdávajúceho a preberajúceho protokolu. Odovzdanie prehlásenia o zhode alebo certifikátu, odovzdanie ďalších dokladov a dokumentácie k predmetu zákazky
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám a STN, výrobok musí spĺňať vyhlášku 50/2009 Zb. zákona MPSVaR a zákona č.124/2006 o bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
Dodávateľ predloží v elektronickej podobe (e-mail) do 5 prac. dní od uzatvorenia zmluvy presný technický popis a typ ponúkaného tovaru na posúdenie kvality a požadovaných parametrov, podrobný opis s fotkou ponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia, tovar musí spĺňať všetky technické parametre uvedeného referenčného modelu, zákazka bude realizovaná až po odsúhlasení (potvrdzujúci e-mail) ponúkaného typu
Objednávateľ požaduje, aby si dodávateľ/úspešný uchádzač do 3 dní prišiel pozrieť súčasný dispozičný stav, presne zameral podľa potrebných parametrov vo vzťahu k stavebným možnostiam objednávateľa a dodal takú umývačku riadu, akú potrebuje objednávateľ podľa presnej špecifikácie, je potrebné špecifikovať prípojky, ktoré je potrebné mať pripravené pred inštaláciou
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Poskytovanie bezplatného záručného servisu vrátane dopravných nákladov minimálne po dobu 24 mesiacov, poskytovanie pozáručného servisu po uplynutí záručnej doby tovaru, možnosť objednania a dodávky príslušenstva samostatne ako náhradný diel počas životnosti zariadenia minimálne po dobu 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. Bezplatný servis zahŕňa: poštovné, dopravu, servis, údržbu, náhradné diely.
V prípade, ak je potrebné na zabezpečenie záruky servis v určitom intervale, funkčná skúša alebo iný akýkoľvek úkon potrebný k zabezpečeniu záruky, tento bezplatne vykoná dodávateľ tovaru.
Nástup servisného technika najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy. Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika.
V prípade reklamácie v záručnej dobe je dodávateľ povinný osobne prevziať reklamovaný tovar alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na svoje náklady, za reklamované služby objednávateľ neplatí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia spolu s oznámením príslušnej osobe objednávateľa emailom alebo poštou výsledok reklamácie a dátum dovozu reklamovaného tovaru.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a možnosť vrátenia predmetu plnenia na náklady dodávateľa
Spôsob a čas dodania: počas pracovných dní v čase 7.00-13.00 hod, termín dodania zašle dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred na jeho emailovú adresu alebo telefonicky , oprávnená osoba kupujúceho a jeho emailová adresa pre účely dodania a prevzatia bude upresnená po nadobudnutí účinnosti zmluvy
Zmluvné a platobné podmienky: požadujeme lehotu splatnosti faktúry do 30 dní od doručenia faktúry, faktúra bude vystavená dňom riadne a včasne dodania predmetu zákazky, podkladom k vystaveniu faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. Kúpna cena je pevná a úplná, cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním, montážou a dopravou , vyskúšanie a zaškolenie personálu požadovaného predmetu zákazky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

09.09.2022 11:00

1,00 ks

7 404,00

6 170,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Tovar po dodaní musí byť plne funkčný na prevádzku bez nutnosti dokúpenia ďalších častí alebo komponentov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.08.2022 13:07

08.08.2022 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.08.2022 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 511
 25
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.08.2022 14:58 - Vstupná ponuka 7 404,00 € Cena s DPH
05.08.2022 18:07 - Najvýhodnejšia ponuka 7 080,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS