• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2022 12:16
  •    Predkladanie ponúk
    09.08.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.08.2022 09:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.08.2022 09:50

Detail zákazky Z20228383

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2022 12:16
  •    Predkladanie ponúk
    09.08.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.08.2022 09:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.08.2022 09:50

Základné údaje

Z20228383

OF-259155

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6767735

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bio riad a iné jednorazové produkty

Bio riad, jednorazové produkty, jednorázové produkty

  • 39220000-0 - Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bio riad a iné jednorazové produkty
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papierová etiketa TERMO 56x88 mm, min. 62 g biela, bez potlače, dutinka 40 mm/500 ks kotúč/ ks 50
Papierová etiketa TERMO 58x43 mm, min. 62 g biela, bez potlače, dutinka 40 mm/1000 ks kotúč/ ks 25
Sáčok na bagetu mikroperforované 150x400 mm/0,35 mm priehľadný, bez potlače /100 ks bal./ bal 200
Papierové vrecko s okienkom-bageta 12+5x59 cm, ok. 8 cm /1 000 ks balenie/ bal 7
Papierové vrecko s okienkom-pečivo 18+6x32 cm, ok. 13 cm /1 000 ks balenie/ bal 1
Papierové vrecko na hamburger 16x16 cm /500 ks balenie/ bal 3
Pohár káva take away s ozdobnou potlačovu 280 ml /50 ks balenie/ bal 40
Pohár káva take away s ozdobnou potlačovu 200 ml /50 ks balenie/ bal 2
Pohár BIO priehľadný 0,2 l priem. 70 mm  /100 ks balenie/ bal 40
Pohár okrúhly 65 ml, číry, 4,5x8,4 cm /20 ks balenie/ bal 40
Pohár BIO priehľadný 0,3 l priem. 84 mm /50 ks balenie/ bal 8
Viečko vypuklé bez otvoru pre poháre priem. 78 mm /50 ks balenie/ bal 58
Viečko vypuklé bez otvoru pre poháre priem. 95 mm /50 ks balenie/ bal 5
Pohárik hranatý Fingerfood, číry 100 ml, 5,9x5,9x5,4cm /50 ks balenie/ ktn 2
Viečko pre pohárik Fingerfood /50 ks balenie/ ktn 2
Miska dressingová priehľadná  80 ml,priem.  7,1x3,4 cm /50 ks balenie/ bal 50
Viečko prehľadné na misku priem. 7,5x0,5 cm /50ks balenie/ bal 50
Vanička hranatá priehľadná 1 000 ml 18,6x13,3x6,2 cm /50 ks balenie/ bal 40
Viečko pre hranatú misku priehľadné /50 ks balenie/ bal 40
Tanier plytký papierový nepremastiteľný, priemer 23 cm /100 ks balenie/ bal 16
Miska priehľadná okrúhla priemer 127 mm /9 x 50= 450 ks v balení/ bal 10
Viečko priehľadné okrúhle na misku priemer 127 mm /9 x 50= 450 ks v balení/ bal 10
Papierové tašky 32 x27 cm /250ks v balení/ bal 5
Papierové tašky 26 x32 cm /250ks v balení/ bal 5
Papier baliaci Havana  70x100 cm kg 10
Fólia potravinová 45cm x 300 m /4 ks v kartóne/ ktn 17
Alu fólia  45cm x  150m /4 ks v kartóne/ ktn 5
Papier na pečenie 38cm x 8m /24 ks v kartóne/ ktn 3
Mikroténové vrecká 20x30 cm  typ 50 /10x100=1 000 ks balenie/ bal 165
Mikroténové vrecká 30x40 cm  typ 50 /10x100=1 000 ks balenie/ bal 165
Tašky pruhované 30+14x50 cm 10 kg /100 ks balenie/ bal 33
Vrecia na odpadky modré 120 l, 70x110 cm, typ 50 /10 ks balenie/ bal 16
Vrecia na odpadky čierne 240 l, 100x125 cm, typ 80 /10 ks balenie/ bal 25
Vrecia do koša čierne rolka, 60 l, 60x70 cm /25 ks balenie, 20 balení v kartóne/ ktn 3
Servítky 1-vrstvé biele 33x33 cm /500 ks balenie/ bal 50
Servítky 2-vrstvé biele  do zásobníka 22x16 cm /200 ks balenie/ bal 550
Servítky 2-vrstvé biele  do zásobníka 17,2x17 cm /42x280=11 760 ks kartón / ktn 6
Papierová rola Reflex MIDI 2-vrstvá 150 mm bal 8
Plastový dištančný stojanček do pizza krabíc 3 cm /100 ks balenie/ bal 400
Návleky jednorázové modré 40x14 cm /100 ks balenie/ bal 20
Návleky na obuv jednorázové v PVC kapsuli ks 160
Zástery na jedno použitie biele 80x125 cm /50 ks balenie/ ktn 7
Lyžica drevená 16 cm /100ks balenie, 20 balení v kartóne/ ktn 1
Vidlička drevená 16 cm /100ks balenie, 20 balení v kartóne/ ktn 1
Nôž drevený 16,5 cm /100ks balenie, 20 balení v kartóne/ ktn 1
Drevené špajdle ostré 20 cm /100 ks balenie, 100 bal. v kartóne/ ktn 1
Drevené špáradlá hygienicky balené v celofáne /1 000 ks balenie/ bal 1
Miešadlo na kávu drevené 14 cm /1 000 ks balenie/ bal 2
Zásobník na papierové utierky v roliach systémový biely min. rozmery 403x335x216 mm ks 1
Papierová tácka 16x23 cm /100 ks balenie/ bal 20
Strojček na zatváranie vreciek ks 2
Lepiaca páska pre zatvárací strojček, modrá, 66 m x 9 mm, 192ks/kart ktn 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ predloží prehlásenie o zhode Pre materiály a predmety z dreva a z cukrovej trstiny určené na styk s potravinami na dodávané produkty do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa.
Dodávateľ predloží prehlásenie o zhode Pre materiály a predmety z cukrovej trstiny určené na styk s potravinami na dodávané produkty do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa.
Dodávka tovaru – do 24 hodín od objednania telefonickou formou, resp. mailom.
Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru objednávateľom.
V prípade, že dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Požadujeme za dodanie tovaru fakturáciu na základe skutočne odobratého množstva tovaru.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní.
Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar, resp. zásielku.
Rozsah plnenia závisí od potrieb objednávateľa.
Dodávateľ do 5 pracovných dní po uzatvorení Rámcovej dohody oznámi objednávateľovi na e-mail určený objednávateľom po uzatvorení Rámcovej dohody, osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky, telefonický a e-mailový kontakt na zasielanie objednávok.
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody sa objednávateľ nezaväzuje k objednávke plnenia v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov tovarov je uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvo tovaru bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú stanovenú podmienkami Elektronického kontraktačného systému, resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, venu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. Prílohou faktúry bude dodací list.
Minimálny objem pre vystavenie jednotlivej čiastkovej objednávky je celkovo 50,00 EUR za tovar v zmysle Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu rámcovej dohody.
Dodanie tovaru bude nepravidelné na základe požiadavky objednávateľa s lehotou dodania tovaru 24 dní od mailového zaslania čiastkovej objednávky.
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto rámcovej dohody.
Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä:
a) Nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných objednávateľom
b) Ak predmet plnenia rámcovej dohody bude fakturovaný v rozpore s dohodnutými podmienkami v rámcovej dohode alebo bude opakovane fakturovaný.
c) Neschopnosť dodávateľa dodať predmet rámcovej dohody za jednotkové ceny uvedené v predošlej cenovej ponuke.
d) Dodávateľ poskytne objednávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opakované dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že objednávateľ na nedostatky dodávateľa aspoň raz písomne upozornil).
e) Omeškanie dodávateľa s dodávkou tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Stravovacie zariadenie Nová MENZA, Vysokoškolákov 26, 010 01 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

6

1,00 celý predmet zákazky

9 707,51

9 707,51

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.08.2022 12:16

09.08.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.08.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 542
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.08.2022 08:46 - Vstupná ponuka 8 089,58 € Cena bez DPH
09.08.2022 08:46 - Najvýhodnejšia ponuka 8 089,58 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS