00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
31398294
KVANT spol. s r.o.
Fakulta matematiky, fyziky a informatiky UK, Mlynská Dolina , Bratislava, 84248, SVK
Študentské mikroskopy
Študentské mikroskopy
Tovar, Služba
1. Študentské mikroskopy
|
|
---|---|
Funkcia |
Výučbový študentský mikroskop. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
vyhotovenie | kovový stabilný statív s karuselom pre minimálne 4 objektívy; Integrovaná rukoväť, umožňujúca bezpečné prenášanie jednou alebo obomi rukami; antibakteriálna Ag úprava povrchu dotykových častí |
tubus | binokulárny tubus so sklonom 45° (+/- 5°) a nastaviteľnou medziočnou vzdialenosťou, v rozsahu min. 52-75 mm; možnosť rotácie tubusu o 360° bez nutnosti aretácie |
okuláre | integrované 10x okuláre zabraňujúce vytiahnutiu, s minimálnou šírkou zorného poľa 20mm; gumové očnice okulárov s možnosťou zhrnutia/odobratia |
Plan Achromatické objektívy | 4x/NA min. 0.10; 10x/NA min. 0.22; 40x/NA min. 0.65; 100x olejový/NA min. 1.25; nekonečná Plan Achromatická optika so zorným poľom s priemerom min. 20 mm |
ostrenie | hrubé a jemné ostrenie s kovovými prevodmi |
osvetlenie | LED osvetlenie so životnosťou min. 25000 hodín s plynulým nastavením intenzity |
kondenzor | prednastavený, predcentrovaný Abbeho kondenzor s drážkou na zásuvné vložky pre použitie kontrastných metód; |
zásuvná kondenzorová vložka pre reliéfny kontrast | s minimálne tromi voliteľnými úrovňami kontrastného svietenia |
apertúrna clona | plynule nastaviteľná |
držiak skiel | s možnosťou jednoručného vkladania |
stolík | pracovný stolík so zaoblenými hranami nepresahujúcimi šírku tela mikroskopu |
Stabilná robustná konštrukcia s hmotnosťou max. 12 kg | |
Možnosť rozšírenia mikroskopu o integrovanú kameru s Wi-Fi pripojením a systém online učebne | |
Možnosť rozšírenia mikroskopu o multikanálovú fluorescenciu | |
Objednávateľ požaduje inštaláciu, resp. montáž a uvedenie do prevádzky, zaškolenie zamestnancov, informácie o manipulovaní, skladovaní a pod., zabezpečenie počiatočnej kalibrácie a adjustácie pri uvedení prístroja do prevádzky s vytvorením protokolu, servisné opravy a údržbu počas platnej záručnej doby a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
Názov |
I. Zmluvná cena: |
1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy a vyloženie a vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, inštaláciu, resp. montáž a uvedenie do prevádzky, zaškolenie zamestnancov, informácie o manipulovaní, skladovaní a pod., zabezpečenie počiatočnej kalibrácie a adjustácie pri uvedení prístroja do prevádzky s vytvorením protokolu, servisné opravy a údržbu počas platnej záručnej doby a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
1. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s príp. lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná. |
2. Objednávateľ posúdi vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa (predložený dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú v opise predmetu zákazky. K návrhu dodávateľa sa objednávateľ vyjadrí do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy tak, že dodávateľovi oznámi, či vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa akceptuje alebo od kúpnej zmluvy odstupuje. Ostatný postup v tejto súvislosti je upravený ustanoveniami OPEPu. |
3. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom. |
III. Termín a miesto realizácie dodávky: |
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
2. Objednávateľ požaduje vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, inštaláciu, resp. montáž a uvedenie do prevádzky, zaškolenie zamestnancov, informácie o manipulovaní, skladovaní a pod., zabezpečenie počiatočnej kalibrácie a adjustácie pri uvedení prístroja do prevádzky s vytvorením protokolu, servisné opravy a údržbu počas platnej záručnej doby. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
4. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa. |
5. Objednávateľ požaduje, aby súčasťou balenia bol priložený manuál v slovenskom, respektíve českom jazyku. |
IV. Reklamácia: |
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu. |
V. Odstúpenie od zmluvy: |
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
2. Objednávateľ pripúšťa ekvivalentný produkt, ktorý má plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu objednávateľom. Ak dodávateľ ani po výzve na nahradenie ponúkaného ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť. |
3. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
4. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Mánesova 23, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
23.08.2022 08:00 — 18.10.2022 14:00
16,00 ks
21 450,00
17 875,00
Uchádzač uvedie ponúkaný tovar predmetu zákazky tým, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý verejný obstarávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, tj. ponúkaný tovar uchádzač identifikuje názvom, obchodnou značkou, a pod., tak, aby verejný obstarávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí uchádzač preukázať, že ním ponúkaný tovar všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované verejným obstarávateľom v OF.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.08.2022 10:56
18.08.2022 10:00
18.08.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.08.2022 07:44 - Vstupná ponuka | 21 450,00 | € | Cena s DPH |
18.08.2022 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 408,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: