• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.07.2022 14:50
  •    Predkladanie ponúk
    02.08.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.08.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.08.2022 10:50

Detail zákazky Z20228335

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.07.2022 14:50
  •    Predkladanie ponúk
    02.08.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.08.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.08.2022 10:50

Základné údaje

Z20228335

OF-259079

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6748418

Objednávateľ

00165565

Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky

Limbová 2, Bratislava, 83752, SVK

Dodávateľ

35760419

Asseco Central Europe, a. s.

Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie pre IS Fabasoft na MZ SR

licencia, softvér, správa registratúry

  • 48900000-7 - Rôzne softvérové balíky a počítačové systémy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie pre IS Fabasoft
Funkcia
Dodávka užívateľských licencií pre IS Fabasoft pre Správu registratúry.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Licencie eGov suite Fabasoft v2016 v počte 30 ks a ich zaradenie do systému Správy registratúry na MZ SR k existujúcim licenciám. ks 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Neoddeliteľnou súčasťou ceny licencií je aj cena za dopravu na miesto plnenia.
Dodávateľ je povinný do 2 (dvoch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek vo formáte (pdf).
Dodávateľ je povinný dodať tovar v mieste plnenia do 7 (siedmich) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy v pracovnom čase od 8:00 hod do 15:00 hod., vrátane jeho inštalácie podľa pokynov kontaktnej osoby objednávateľa.
Dodávateľ musí byť zmluvným partnerom výrobcu pre predaj licencií k produktom Fabasoft alebo predajca produktov spoločnosti Fabasoft, ktoré sú predmetom plnenia zmluvy na území Slovenskej republiky. V prípade, ak takéto partnerstvo nie je možné overiť vo verejne publikovanej webovej databáze partnerov výrobcu pre predaj týchto produktov na území SR, dodávateľ ho predloží objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje dodávka tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu, ako aj rozpisu položiek podľa bodu 1 týchto osobitných požiadaviek na plnenie a porušenie povinnosti podľa bodu 3 týchto osobitných požiadaviek na plnenie.
Licencie musia byť plne kompatibilné so SW Registratúra Fabasoft aktuálne využívané objednávateľom.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Podkladom pre fakturáciu bude podpísaný protokol o odovzdaní a prevzatí realizovaných služieb objednávateľom a dodávateľom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

04.08.2022 09:00 — 12.08.2022 15:00

30,00 ks

6 300,00

5 250,00

Uchádzač je povinný predložiť vlastný návrh na plnenie zákazky pri dodržaní osobitných požiadaviek na plnenie, ktoré sú uvedené v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.07.2022 14:50

02.08.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.08.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 410
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.08.2022 09:48 - Vstupná ponuka 6 300,00 € Cena s DPH
01.08.2022 09:48 - Najvýhodnejšia ponuka 6 300,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS