• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.08.2022 10:10
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2022 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2022 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2022 12:35

Detail zákazky Z20228328

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.08.2022 10:10
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2022 10:45
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2022 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2022 12:35

Základné údaje

Z20228328

OF-259026

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6782314

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46729445

IGGY-TRADE s.r.o.

Vodná 1126/19, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ostatné interiérové vybavenie

podložka pod nohy

  • 39113700-4 - Podložky pod nohy
  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Podložka pod nohy
Funkcia
ergonomická podložka pre zníženie záťaže na telo počas práce so zobrazovacou jednotkou, výškovo a uhlovo nastaviteľná
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
dĺžka podložky mm 450
šírka podložky mm 350
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
nastaviteľná výška podložky 90 -120 mm
nastaviteľný sklon podložky v rozsahu do 20 stupňov
ovládanie výšky a sklonu podložky pomocou pedála
materiál plast, robustné vyhotovenie
povrch podložky protišmykový, gumový, ľahko čistiteľný
Kensington SoleMate Plus alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek bez DPH aj s DPH a adresu miesta plnenia. V jednotkovej cene tovaru musia byť zahrnuté všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia a dodania tovaru.
Objednávateľ požaduje vyhotoviť faktúru v 2 výtlačkoch ak faktúra slúži zároveň ako dodací list.
Objednávateľ požaduje  vyrozumieť o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu minimálne 1 deň pred dodaním. Požaduje sa doručenie tovaru počas pracovných dní v čase od 7:00 do 14:00.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

393, Demänová, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

19.08.2022 08:27 — 19.09.2022 08:28

3,00 ks

197,93

164,94

Predložiť špecifikáciu dodávaného tovaru (vrátane obchodného označenia/ výrobcu tovaru), preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných technických parametrov

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.08.2022 10:10

15.08.2022 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.08.2022 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 233
 36
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.08.2022 19:44 - Vstupná ponuka 197,93 € Cena s DPH
15.08.2022 09:20 - Najvýhodnejšia ponuka 191,95 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS