• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2022 13:53
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2022 09:45
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2022 10:00

Detail zákazky Z20228323

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.08.2022 13:53
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2022 09:45
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2022 10:00

Základné údaje

Z20228323

OF-257775

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6785840

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

44484828

ŠPORTUJEME, s.r.o.

Ipeľská 13, Bratislava, 82107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodanie športových pomôcok

lopta, lano, obruč, guma, taška, značka

  • 37400000-2 - Športový tovar a výbava

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Športové potreby
Funkcia
Športové pomôcky pre základné školy - vhodné pre deti od 6 rokov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Penový slíž, dĺžka cca 160 cm, materiál: 100% Foamed Polyethylen, mix farieb ks 2000
2. Zrnkové vrecká,  hmotnosť cca120g, rozmer cca 15 cm x 10 cm, materiál: 100% bavlna, vyplnené jemnými plastovými zrnkami, mix farieb ks 800
3. Loptička so stuhou, materiál: tvrdený molitan, priemer cca 6 cm, farebné stužky dlhé cca 40 cm ks 400
4. Štafetový kolík z PVC, dĺžka cca 30 cm, priemer cca 3,6 cm, mix farieb ks 400
5. Frekvenčný rebrík, jednoradový, dĺžka 8 m, materiál: plast ks 80
6. Penová kocka, dĺžka hrany cca 16 cm, mix farieb ks 240
7. Penový oštep, hmotnosť cca 70g, dĺžka cca 75cm ks 160
8. Gymnastický kruh, priemer cca 50 cm - Plastová obruč na modernú gymnastiku, hrúbka cca 16 mm, s tepelným spojom, nie  sponkovaná, mix farieb ks 800
9. Gymnastický kruh, priemer cca 90 cm –  Plastová obruč na modernú gymnastiku, hrúbka cca 16 mm, s tepelným spojom, nie  sponkovaná ks 800
10. Klobúčiky, sada 40 ks v 4 rôznych farbách, vrátane držiaka klobúčikov, materiál: plast, priemer otvoru: cca 5 cm, výška: cca 5 cm sada 80
11. Kotúč lana na švihadlá: celková dĺžka cca 100 m.  Materiál: 100% polypropylén, priemer lana: cca 9 mm, rovnomerná hrúbka, mix farieb ks 80
12. Kužele s otvormi na koordináciu, sada - 6 kužeľov výšky cca 38 cm a 3 x plastová tyč dlhá cca 100 cm sada 160
13. Malé vrecia na skákanie s ušami - Pevné PE skákacie vrece, rozmer cca 55 cm x cca 62 cm + držadlá, mix farieb ks 1200
14. Gumový krúžok štafetový ringo, materiál: celulárna guma, vnútorný priemer: cca 10,5 cm, vonkajší priemer: cca 17 cm,  hmotnosť cca 220 g, mix farieb ks 480
15. Plastová prekážka, výška cca 15cm, šírka cca 45 cm, mix farieb ks 960
16. Podlahová značka v tvare dlane - pár (2ks) -  vyrobená z odolnej gumy, ktorá sa nešmýka a nezanecháva lepidlo na podlahe, rozmer cca 18 cm x 18 cm, mix farieb pár 400
17. Podlahová značka v tvare chodila - pár (2ks)  - vyrobená z odolnej gumy, ktorá sa nešmýka a nezanecháva lepidlo na podlahe, rozmer cca 22 cm x 9 cm, mix farieb pár 400
18. Bluetooth reproduktor aktívny, s výkonom 5W, frekvenčný rozsah od 100 Hz do 20000 Hz, Bluetooth 5.1, certifikácia IPX7, ovládanie cez zariadenia s OS iOS alebo Android, výdrž batérie cca 10 h ks 80
19. Guma na skákanie - obvod gumy je min. 5 metrov, s možnosťou roztiahnutia aj na viac ako 10 metrov, mix farieb ks 80
20. Šatka, rozmer cca 65 x 65 cm, materiál: nylon, sada 6ks sada 80
21. Tenisová lopta tréningová vyrobená zo špeciálnej gumovej zmesi, netlakovaná, farba: žltá, priemer cca 6cm ks 2400
22. Penová/molitanová lopta, mäkká lopta z molitanovej peny, priemer: cca 12 cm, mix farieb ks 1200
23. Penová/molitanová lopta, mäkká lopta z molitanovej peny, priemer: cca 20 cm, mix farieb ks 1200
24. Gumená lopta, priemer: cca 14 cm, mix farieb ks 240
25. Gumená lopta, priemer: cca 22 cm, mix farieb ks 240
26. Gymnastická lopta gymball,  priemer cca 85 cm - veľká športová lopta na sedenie, materiál PVC, mix farieb ks 80
27. Lano na preťahovanie, dĺžka: cca 10 m, hrúbka: cca 20 mm, bavlna, mix farieb ks 80
28. Páska cez oči – pre deti od 6 – 9 rokov,  materiál: nylon, mix farieb ks 1200
29. Judo pásy, dĺžka opaska 1m – 2m, materiál: bavlna, mix farieb ks 800
30. Plátený tunel na preliezanie s výstužou, dĺžka: 180 - 185 cm, priemer: cca 50 cm, materiál: polyester, mix farieb ks 80
31. Sieťková taška na lopty, objem: 8 lôpt veľkosti 5, uzatvárací systém, materiál: 100% polyester, mix farieb ks 80
32. Koordinačné kruhy, sada: 20 platových farebných kruhov s priemerom cca 39 cm, 25 spojovacích držiakov na spájanie kruhov a taška. sada 160
33. Psychomotorický padák - padáková plachta s postrannými úchytmi, priemer: cca 350 cm, materiál: 100% polyester, odolný voči vyblednutiu, možnosť ručného prania do 30 stupňov, 8 úchytov ks 80
34. Reakčná loptička, materiál: guma, priemer: cca 9,6 cm, hmotnosť cca 250g, mix farieb ks 480
35. Vozík na cvičenie, sada 4 vozíkov "scooter-board". Materiál: plast, protišmykový povrch, zaoblené rohy, Nosnosť 30kg, hmotnosť cca 1,1 kg, rozmery: dĺžka cca 40 cm, šírka cca 31cm, výška cca 9 cm, mix farieb sada 80
36. Balíčkovanie a rozvoz tovaru podľa rozdeľovníka Objednávateľa miesta plnenia 80
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.  Celková cena predmetu Zmluvy zahŕňa: tovary, balíčkovanie a rozvoz balíčkov podľa rozdeľovníka. Celková cena predmetu Zmluvy je vrátane všetkých súvisiacich nákladov, ktoré nie sú uvedené v špecifikácií predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky.
2.  Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (napr. návod na použitie a pod.)
3. Dodávateľ do troch dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy predloží elektronicky rozpis jednotlivých položiek tovaru v zložení: názov tovaru, typové označenia tovaru; ilustračné foto, doklady preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky (tzn. identifikuje/špecifikuje tovary, ktorými mieni plniť predmet zákazky), t. j. podrobný opis technických parametrov, ceny jednotlivých položiek v EUR bez DPH/v EUR s DPH, cena celkom v Eur bez DPH a cena celkom v Eur s DPH.
4. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v technických vlastnostiach.
5. Pokiaľ ekvivalentné plnenie nebude spĺňať minimálne požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti ako sú stanovené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na úpravu jeho ponuky v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
6. Dodávateľ je povinný rozdistribuovať jednotlivé súbory tovarov podľa rozdeľovníka na 80 slovenských škôl v rámci Slovenskej republiky (10 škôl v každom z jednotlivých krajov). Zoznam škôl s rozdeľovníkom bude zaslaný kontaktnej osobe Dodávateľa najneskôr do 31.08.2022. Lehota dodania a distribúcie je stanovená najneskôr do 8 týždňov od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
7. Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe podľa rozdeľovníka minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti poverenej kontaktnej osoby školy. Kontaktná osoba školy potvrdí prevzatie predmetu zákazky (jednotlivých súborov tovarov) svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste Dodávateľa.
8. Kontaktná osoba školy je pri prevzatí tovaru povinná prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť a balenie a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste kontaktná osoba školy bezodkladne informuje Objednávateľa a uvedie nedostatky na dodacom liste.
9. Objednávateľ je povinný tieto nedostatky reklamovať e-mailom do 24 hodín od prevzatia tovaru okrem zjavných vád, t. j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia, ktoré je povinný reklamovať e-mailom ihneď pri prevzatí. Vady tovaru, ktoré boli reklamované, musia byť do vystavenia faktúry Dodávateľom odstránené. Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatné odstránenie všetkých vád, ktoré sú predmetom záruky, výmenou za bezchybný tovar. Dodávateľ má povinnosť dodať náhradný tovar alebo chýbajúci tovar bezodkladne od okamihu uplatnenia zodpovednosti za vady.
10. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré boli spôsobené zástupcami Objednávateľa – neodbornou manipuláciou, nedodržaním prevádzkových podmienok, živelnou pohromou alebo iným spôsobom než obvyklým zaobchádzaním.
11. Dodávateľ po dodaní všetkých súborov tovarov podľa rozdeľovníka vystaví faktúru, prílohou ktorej musia byť dodacie listy potvrdené kontaktnými osobami školy. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti.
12. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa uvedený v rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa.
13. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.
14. Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

19.08.2022 08:00 — 14.10.2022 14:30

1,00 celok

134 832,00

112 360,00

Dodávateľ do troch dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy predloží elektronicky rozpis jednotlivých položiek tovaru v zložení: názov tovaru, typové označenia tovaru; ilustračné foto, doklady preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky (tzn. identifikuje/špecifikuje tovary, ktorými mieni plniť predmet zákazky), t. j. podrobný opis technických parametrov, ceny jednotlivých položiek v EUR bez DPH/v EUR s DPH, cena celkom v Eur bez DPH a cena celkom v Eur s DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.08.2022 13:53

16.08.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.08.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 126
 10
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.08.2022 17:58 - Vstupná ponuka 134 832,00 € Cena s DPH
16.08.2022 08:05 - Najvýhodnejšia ponuka 134 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS