• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2022 13:17
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2022 12:41
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2022 13:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2022 13:35

Detail zákazky Z20228311

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2022 13:17
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2022 12:41
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2022 13:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2022 13:35

Základné údaje

Z20228311

OF-259071

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6759877

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31340962

ROFA SLOVENSKO, spol s r.o.

Vlčie hrdlo, P.O.Box 16, Bratislava, 82003, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Digitálny hustomer DMA 4501

Digitálny hustomer, hustomer, hustomer na ropné látky

  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Digitálny hustomer DMA 4501, alebo ekvivalent
Funkcia
Laboratórny digitálny hustomer na princípe oscilačnej U-trubice pre meranie hustoty a teploty kvapalných vzoriek vyznačujúci sa vysokou spoľahlivosťou, presnosťou a robustnou konštrukciou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hustota g/cm³ 0 až 3
Teplota °C 0 až 100
Tlak: 0...50 °C bar 10
Tlak: nad 50 °C bar 5
Minimálny objem vzorky ml 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Opakovateľnosť podľa ISO 5725 hustota: 0,000005 g/cm³
Opakovateľnosť podľa ISO 5725 teplota: 0,01 °C
Reprodukovateľnosť podľa ISO 5725 hustota: 0,00002 g/cm³
Materiál meracej cely: Borosilikátové sklo
Štandardná doba merania: zvyčajne menej než 30 s po dosiahnutí teplotnej stability
Pamäť: viac než 10000 meraní s obrazovým záznamom cely
Displej: 10.1" TFT WXGA (1280x800 px); PCAP dotykový
Komunikačné porty: 4 x USB 2.0 (A), 1 x USB OTG (Micro-A), 1 x RS-232, 1 x Ethernet (100 Mbit), 1 x CAN Bus
Napájanie: 220 V / 50 Hz.
Rozmery: dĺžka 526 mm , šírka 347 mm , výška 230 mm
Ďalšie vlastnosti prístroja:Zabudovaná vzduchová pumpaAutomatická detekcia nesprávneho plnenia – detekcia bublínObrazový záznam meracej cely – aj živý prenosVstavané koncentračné tabuľky pre základné látky s možnosťou doplnenia vlastných tabuliek.Možnosť vytvorenia správy užívateľov s rôznym stupňom používateľských a prístupových právZabudovaný senzor na meranie atmosferického tlaku so systémom na monitorovanieokolitého prostredia (ochrana proti zaroseniu)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, preukazujúca splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
Dodaný musí byť nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od doručenia faktúry do miesta plnenia.
Faktúru doručiť len na miesto plnenia.
Na faktúre bude uvedená okrem fakturačných údajov objednávateľa aj adresa miesta plnenia.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Tovar musí byť objednávateľovi doručený len v pracovných dňoch, v čase od 7:00 do 13:00.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia s DPH.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenia negatívnej referencie.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vranovská 68, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

15.08.2022 12:43 — 31.10.2022 12:43

1,00 ks

39 000,00

32 300,00

Tovar v požadovanej, alebo vyššej kvalite

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.07.2022 13:17

05.08.2022 12:41

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.08.2022 12:56

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 219
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.08.2022 13:07 - Vstupná ponuka 39 000,00 € Cena s DPH
05.08.2022 08:51 - Najvýhodnejšia ponuka 20 580,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS