• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2022 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    04.08.2022 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    04.08.2022 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.08.2022 10:35

Detail zákazky Z20228277

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2022 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    04.08.2022 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    04.08.2022 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.08.2022 10:35

Základné údaje

Z20228277

OF-258679

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6756316

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

31427855

DEXIS SLOVAKIA s.r.o.

Hlavná 1893, Vráble, 95201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bezpečnostná obuv členková

ochranná pracovná obuv, bezpečnostná obuv členková

  • 18830000-6 - Ochranná obuv
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bezpečnostná obuv členková
Funkcia
ochranná obuv pre zamestnancov v záujme dodržiavania zásad ochrany zdravia pri práci
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Bezpečnostná obuv členková pár 800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Zvršok: hydrofóbne mikrovlákno, hrúbka 2,0-2,2mm
1.2. Farba: šedo/čierna farebná kombinácia
1.3. Podšívka: 3D konštrukcia, stavaná pre neobmedzenú cirkuláciu vzduchu, neprepúšťa chlad, dostatočne izoluje
1.4. Stielka: anatomická, antibakteriálna, pamäťová polyuretánová pena pre vzduchové odpruženie a priedušnosť
1.5 Tužinka: vyrobená z kovu (oceľ/hliník) alebo kompozitu, nesmie spôsobovať otlaky ani pri dlhodobom nosení, vybavená ochranným pásikom, ktorý znižuje tlak hrany tužinky na nárt chodidla pri ohybe obuvi
1.6. Planžeta: nekovová; neprierazná - odolnosť proti proti prepichnutiu do 1100N; flexibilná pre prirodzený pohyb
1.7. Podošva: materiál z PU; minimálna hrúbka podošvy 5,0mm; odlišnosti v oblasti prstných kĺbov sú povolené; dostatočne pevné spojenie so zvrškom obuvi; nepíšuca
1.8. Strih: priehlavkový
1.9. Uzatváranie: šnurovaním - všetky časti sú bez obsahu niklu a odolávajú korózii
1.10. Veľkostný sortiment: 35-48
1.11. Normy: EN ISO 20345:2011
1.12. Bezpečnostná trieda: S3
1.13. Ďalšie parametre: antistatická; absorpcia energie v oblasti päty; odolnosť proti pohonným látkam; odolnosť proti šmyku SRC podľa EN ISO 20345:2011
1.14. Značenie výrobkov: na oboch polpároch každého páru musí byť označenie CE a označenie v súlade s normou EN ISO20345:2011
1.15. Balenie: po 1 páre v škatuli; v balení sa musí nachádzať pribalený informačný návod od výrobcu o zásadách správneho používania a ošetrovania obuvi v slovenskom jazyku;
1.15.1. Balenie - pokračovanie: na škatuli musí byť uvedený názov od výrobcu, označenie druhu obuvi a veľkostné číslo
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu kúpnej zmluvy (KZ).
2. Kúpna zmluva (ďalej len "KZ") sa uzatvára na dobu určitú v trvaní 24 kalendárnych mesiacov od momentu jej účinnosti, resp. do vyčerpania zmluvného finančného objemu, ak táto skutočnosť nastane skôr.
3.  Dodávka predmetu KZ bude realizovaná prostredníctvom čiastkových objednávok Objednávateľa pre Dodávateľa. Dodávateľ musí počas trvania platnosti zmluvy vedieť dodať vyžiadané veľkosti obuvi bez obmedzenia minimálneho počtu kusov na 1 objednávku.
4. Objednávateľ požaduje dodanie nového, doposiaľ nepoužitého tovaru, 1.tr. kvality v originálnom balení.
5. Požaduje sa dodanie predmetu zmluvy v lehote podľa bodu 3.2 zmluvy.
6. Od dodávateľa sa požaduje poskytnúť vzorku jedného páru obuvi vo veľkosti 43 do 5 pracovných dní od účinnosti KZ na odsúhlasenie technickej špecifikácie.
7.  Od Dodávateľa sa požaduje do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť ES Vyhlásenia o zhode pre položky predmetu zákazky, pre ktoré platí povinnosť predkladať "Vyhlásenie o zhode". Doklad vystavený v inom ako slovenskom alebo českom jazyku musí byť doplnený úradným prekladom do slovenského alebo českého jazyka, vrátane certifikátov vydaných autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode alebo iných dokumentov, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode.
8. Od Dodávateľa sa požaduje do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy v EUR bez DPH, sadzbu a výšku DPH v EUR a jednotkovú cenu s DPH a cenu za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH a to v rozsahu: Názov položky predmetu zákazky, obchodnú značku, typ, parametre výrobku, vyobrazenie výrobku.
9. Požaduje sa záručná doba minimálne 24 mesiacov od dodania predmetu zmluvy.
10.  Zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 60 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi.
11. Dodávateľ je povinný spolu s dodaným tovarom predložiť všetky doklady vzťahujúce sa k tovaru a potrebné na jeho správne používanie (záručný list, návod na obsluhu etc.)
12.  Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť faktúru a dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky.
13. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
14. Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa, v lehote dodania o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu najneskôr v lehote dodania tovaru písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania.
15. Ak Objednávateľ nesúhlasí s predĺžením termínu dodania tovaru, ostáva v platnosti pôvodne požadovaný termín dodania. Objednávateľ je oprávnený uplatniť príslušnú sankciu podľa bodu 16. Osobitných požiadaviek na plnenie.
16. V prípade nedodržania Osobitných požiadaviek na plnenie zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť za každý prípad porušenia zmluvných podmienok zmluvnú pokutu vo výške 0,03 % z ceny časti predmetnej Zmluvy, ktorej sa omeškanie týka, za každý aj začatý deň omeškania. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyúčtovania zmluvnej pokuty Dodávateľovi.
17. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto zmluvy (KZ) vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto KZ alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto KZ vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto zmluvy alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa.
18. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
19. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zmluvy, prípadne vyžadovať jeho výmenu za požadovaný tovar, ak pri jeho prevzatí zistí vady alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej Objednávateľom a to na náklady Dodávateľa.
20. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
21. V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti KZ bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom.
22.  Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od KZ a udelenie neuspokojivej referencie.
23. Ak sa po uzatvorení tejto KZ preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena každej položky (ďalej aj ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je v tejto KZ a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto KZ, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa KZ a nižšou cenou.
24.  Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

08.08.2022 08:00 — 07.08.2024 15:00

1,00 kpl

46 632,00

38 860,00

Verejný obstarávateľ požaduje plnenie zákazky podľa osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.07.2022 09:04

04.08.2022 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.08.2022 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 191
 48
 11
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.07.2022 10:55 - Vstupná ponuka 46 630,00 € Cena s DPH
04.08.2022 09:36 - Najvýhodnejšia ponuka 37 137,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS