• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2022 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2022 13:50

Detail zákazky Z20228273

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2022 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2022 13:50

Základné údaje

Z20228273

OF-258111

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6759871

Objednávateľ

54435293

Správa Tatranského národného parku so sídlom v Tatranskej Lomnici

Tatranská Lomnica 14066, Vysoké Tatry, 05960, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4,50
Množstvo stravných poukážok ks 7 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu, kalendárny rok a dobu platnosti
Stravná poukážka musí byť dostatočne chránená proti zneužitiu a falšovaniu ochrannými prvkami: je opatrená číselným, alebo čiarovým kódom a minimálne šiestimi ochrannými prvkami proti falšovaniu, používanými pre tlač dokladov a cenných papierov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Uvedené množstvo stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo stravných poukážok počas trvania rámcovej dohody bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa v čiastkových objednávkach. Objednávateľ si vyhradzujú právo neodobrať všetky stravné poukážky.
Podanie dielčej objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať e-mailom, prostredníctvom internetu,telefonicky, osobne, faxom alebo poštou.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ  do troch pracovných dní od podania  dielčej objednávky.
Dodávateľ je povinný dodať objednané množstvo stravných poukážok do sídla objednávateľa. V cene stravných poukážok je zahrnuté aj dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa, resp. na adresu podľa objednávky.
Požaduje sa do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby (meno a priezvisko, adresa, tel. číslo,email), ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia rámcovej dohody, na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. V rozpočte úspešný uchádzač uvedie z technickej špecifikácie  predpokladané množstvo stravných poukážok, požadovanú nominálnu hodnotu stravnej poukážky, k  nominálnej hodnote stravnej poukážky skutočnú hodnotu stravnej poukážky, ktorá bude fakturovaná a celkovú sumu, ktorá bude fakturovaná za predpokladané množstvo stravných poukážok v rámci celého predmetu zákazky.
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Nominálna hodnota stravnej poukážky zahŕňa aj všetky ostatné náklady dodávateľa potrebné na kompletné dodanie predmetu zákazky (cena za dopravu, balné, poistenie, provízia).
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky.
Fakturácia sa bude realizovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok.
Prevzatie predmetu zákazky bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených dodávateľom pre každé plnenie samostatne.
Dodávateľ nahradí objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky a to dodaním stravných poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote do 15 dní odo dňa ich vrátenia.
Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca kalendárneho roku v ktorom boli vydané. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať stravné poukážky s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roku najneskôr od začiatku mesiaca november príslušného kalendárneho roku, v ktorom sa stravné poukážky vydávajú.
Objednávateľ najneskôr do 31.1.2023 vráti dodávateľovi nepoužité stravné poukážky. Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok.
Objednávateľ požaduje, aby v čase uzavretia zmluvy  a počas platnosti zmluvy mal dodávateľ  uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 5 stravovacími zariadeniami  v oblasti oravskej časti Západných Tatier, minimálne so 40 stravovacími zariadeniami v oblasti Vysokých a Belianskych Tatier a minimálne s  5 obchodnými reťazcami s dosahom na uvedené regióny.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy preukázal splnenie zazmluvnenia stravovacích zariadení a obchodných reťazcov v uvedených regiónoch a to zaslaním zoznamu zazmluvnených prevádzok na kontaktný email verejného obstarávateľa.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 5 mesiacov t. j.  od 1.9.2022 do 31.1.2023 ,alebo do vyčerpania stanoveného finančného limitu. Rozhodujúca je skutočnosť, ktorá nastane skôr.
Názov Upresnenie
S dodávateľom bude uzavretá rámcová dohoda Rámcová dohoda nezakladá priamo finančné plnenie

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

č. 66, Tatranská Lomnica, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

5

7 000,00 ks

31 500,00

31 500,00

Uchádzač uvedie vlastný návrh na plnenie predmetu rámcovej dohody, v ktorom definuje podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.07.2022 13:05

05.08.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.08.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 407
 15
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.07.2022 13:36 - Vstupná ponuka 31 500,00 € Cena bez DPH
01.08.2022 13:22 - Najvýhodnejšia ponuka 31 499,97 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS