35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
36047856
Sierra Enterprises s.r.o.
Fiľakovská cesta 285, Lučenec, 98401, SVK
Oprava havarijného stavu odlučovača ropných látok
odlučovač ropných látok, ORL, koalescenčný filter, sorpčný filter
Tovar, Služba
1. Oprava havarijného stavu odlučovača ropných látok
|
|
---|---|
Funkcia |
Verejný obstarávateľ (ďalej len „Objednávateľ“) požaduje pre odlučovač ropných látok typu KL 750/6Rs (ďalej len „ORL“): |
- dodanie 16 (šestnásť) kusov koalescenčných filtrov (KF), |
- demontáž 16 (šestnásť) ks starých KF aj s konštrukciou, |
- oddelenie filtračnej peny od konštrukcie filtra, |
- dovoz konštrukcie filtrov na Stredisko správy a údržby diaľnic (ďalej len „SSÚD“) Mengusovce, |
- spätnú montáž 16 (šestnásť) ks celej konštrukcie filtrov KF do ORL, aj s novými KF, |
- opravu 1 (jeden) ks sorpčného filtra – typ klavír |
- práce súvisiace s výmenou a opravou filtrov. |
Súčasťou predmetu zákazky je aj odvoz a likvidácia odpadu. |
ORL sa nachádza na diaľnici D1, úsek Jánovce – Jablonov I., staničenie 349,750 km. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Koalescenčné filtre - počet | ks | 16 | ||
hĺbka | mm | 500 | ||
DN | mm | 300 |
Názov |
I. PLNENIE |
I.1 Nákup a výmena 16 ks koalescenčných filtrov odlučovača ropných látok a 1 ks sorpčného filtra a práce s tým súvisiace, v súlade s Predmetom zmluvy / Opisným formulárom k predmetu zákazky. |
I.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Predmet zmluvy do 31.8.2022. |
I.3 Dodávateľ je povinný elektronicky oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za objednávateľa, minimálne 5 (päť) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy, presný termín dodania Predmetu zmluvy. Za objednávateľa je na mieste dodania oprávnený prevziať Predmet zmluvy a podpísať preberací protokol vedúci príslušného strediska alebo poverený zamestnanec. |
I.4 Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy a to najmä: preberací protokol, návod na obsluhu a údržbu Predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku a záručný list v slovenskom jazyku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej len „SR“). |
I.5 Dodávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží objednávateľovi: |
a) vyplnenú Prílohu č. 1 - Špecifikácia ceny a Prílohu č. 2 – Návrh na plnenie kritéria, k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny Zmluvy, v zmysle bodu 2.2 Funkčná a technická špecifikácia, dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru; |
b) podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu zmluvy. |
I.6 Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy, spĺňal ďalšie, aj v Opisnom formulári nemenované podmienky, vyplývajúce zo všeobecne záväzných a platných právnych noriem SR a Európskej únie (ďalej len „EÚ“), vzťahujúce sa na Predmet zmluvy, ak sú podľa týchto všeobecne záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ požadované. |
I.7 Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky povinnosti podľa vyhlášky č. 366/2015 Z.z. o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti, vyhlášky č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov a vyhlášky č. 371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch, ako aj podľa ostatných právnych predpisov v oblasti nakladania s odpadmi. |
I.8 Dodávateľ je povinný uchovávať všetky doklady preukazujúce spôsob nakladania s odpadom a podľa vyhlášky č. 366/2015 Z. z. je povinný viesť evidenciu odpadov na Evidenčnom liste odpadov. K preberaniu samostatného predmetu zmluvy podľa tejto zmluvy je dodávateľ povinný objednávateľovi odovzdať všetky doklady preukazujúce množstvo odpadov, spôsob nakladania s odpadmi, ktoré vznikli pri plnení zmluvy, vrátane Evidenčných listov odpadov podľa vyhlášky č. 366/2015 Z. z.... |
..Doklady o množstve a spôsobe nakladania s odpadmi podľa tohto bodu je dodávateľ objednávateľovi povinný predložiť alebo odovzdať aj kedykoľvek na vyžiadanie objednávateľa. Zároveň je dodávateľ povinný všetky doklady podľa tohto bodu vzťahujúce sa k nakladaniu s odpadom odovzdať objednávateľovi po ukončení kalendárneho roka najneskôr však do 15. januára nasledujúceho kalendárneho roka. |
I.9 Dodávateľ zodpovedá za zneškodnenie resp. zhodnotenie odpadov vzniknutých pri výmene filtrov a oprave ORL v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. |
I.10 Od naloženia nebezpečného odpadu (ďalej len „NO“) na dopravný prostriedok dodávateľa a podpísania sprievodných listov NO oboma stranami dodávateľ preberá plnú zodpovednosť za ďalšie nakladanie s NO. |
I.11 V prípade, ak vznikne objednávateľovi akákoľvek škoda v súvislosti s porušením povinností dodávateľa dodržiavať ustanovenia v oblasti nakladania s odpadmi podľa tohto článku, dodávateľ je povinný túto škodu objednávateľovi v plnom rozsahu nahradiť. |
II. CENA |
II.1 Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. |
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane zisku, ako i dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s dodaním Predmetu zmluvy. |
II.3 Celková cena v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčin prijatej jednotkovej ceny a množstva skutočne dodaného Predmetu zmluvy ako i prevzatého. V cene sú zahrnuté aj dopravné náklady a poskytovanie všetkých služieb priamo súvisiacich s dodaním v rámci Predmetu zmluvy. |
II.4 Cena za poskytnuté dodanie Predmetu zmluvy je konečná a obsahuje všetky náklady dodávateľa vrátane primeraného zisku. |
II.5 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase dodania Predmetu zmluvy. |
II.6 Jednotkové ceny z Prílohy č.1 k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Zmluvy. Miesto dodania Predmetu zmluvy nemá vplyv na jednotkové ceny. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa jej doporučeného doručenia objednávateľovi, prílohy faktúry tvorí preberací protokol a protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. |
III.2 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy. Ak faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená.... |
...V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
III.3 Úhrada Ceny za riadne dodanie Predmetu zmluvy na miesto dodania vrátane zaškolenia zamestnancov objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez vád a nedorobkov objednávateľom, a zároveň po riadnom zaškolení zamestnancov objednávateľa s uvedením Predmetu zmluvy do prevádzky a podpísaní protokolu o tomto zaškolení zamestnancov objednávateľa oboma zmluvnými stranami, jednorazovo, formou bezhotovostného platobného styku, na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami. |
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY |
IV.1 Záručná doba je 24 (dvadsaťštyri) mesiacov alebo vyššia podľa podmienok dodávateľa alebo výrobcu filtrov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami, t. j. dodávateľom a objednávateľom, a to od dátumu uvedeného na preberacom protokole po prevzatí a protokole o zaškolení zamestnancov objednávateľa. |
IV.2 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť bezplatný záručný servis v rámci záručnej doby, a to 24 (dvadsaťštyri) mesiacov od podpisu preberacieho protokolu. |
IV.3 V prípade porušenia ktorejkoľvek povinnosti uvedenej v bode IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY tohto Opisného formulára zo strany dodávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy a má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy / Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov dodávateľa. |
IV.4 V prípade, ak má Plnenie Predmetu zmluvy / Podmienok zmluvy vady v rámci záručnej doby je dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať od objednávateľa na vopred objednávateľom prostredníctvom emailu určenom mieste a čase na náklady dodávateľa. |
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
V.1 V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov na Predmet zmluvy, uvedených v technickej špecifikácii / Opisnom formulári / v Zmluve a požiadaviek objednávateľa, bude toto konanie dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy / Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov dodávateľa. |
V.2 V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy / požiadavky objednávateľa v súlade so Zmluvou / Opisným formulárom, bude toto konanie dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy / Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov dodávateľa. |
V.3 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia dodávateľom, je objednávateľ oprávnený vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zberu údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorom je objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA |
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. |
VI.2 Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b), c) a d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) dodávateľ predloží objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS. |
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1- Špecifikácia ceny a Príloha č.2- Návrh na plnenie kritéria. |
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v Zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNE ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
SSÚD 9 Mengusovce, 059 36 Mengusovce, Mengusovce, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
08.08.2022 08:00 — 31.08.2022 15:00
16,00 ks
19 800,00
19 800,00
v zmysle OF.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.07.2022 10:02
05.08.2022 14:00
05.08.2022 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.08.2022 12:10 - Vstupná ponuka | 12 144,00 | € | Cena bez DPH |
05.08.2022 12:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 144,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: