31753604
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK
31363237
SHIMADZU SLOVAKIA, organizačná zložka
Röntgenova 28, Bratislava, 851 01, SVK
Špeciálny spotrebný materiál a inštalácia
špeciálny spotrebný materiál, výrobky, inštalácia
Tovar, Služba
1. Špeciálny spotrebný materiál a inštalácia
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho spotrebného materiálu vrátane jeho inštalácie do prístroja , ktorý je vo vlastníctve verejného obstarávateľa/objednávateľa, pre potreby projektov /Projekt 1, Projekt 2/. |
Predmet zákazky pozostáva z dodania špeciálneho spotrebného materiálu podľa špecifikácie verejného obstarávateľa/objednávateľa v požadovanom množstve vrátane jeho inštalácie. |
Požiadavky na špeciálny spotrebný materiál sú stanovené všeobecne s ohľadom a s odkazom na prístroj, do ktorého sú určené. Nie je možná iná špecifikácia z dôvodu potreby kompatibility s prístrojom, ktorý je vo vlastníctve verejného obstarávateľa/objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Špeciálny spotrebný materiál do prístroja: Analyzátor foriem uhlíka TOC-L, Shimadzu: | súbor | 1 | ||
1.1 Reakčná cela (CELL PIPE ASSY, L) vrátane inštalácie | ks | 1 | ||
1.2 Prietoková cela (TANDEM CELL NDIR) vrátane inštalácie | ks | 1 | ||
1.3 Komunikačná doska detektora (PCBA NDIR) vrátane inštalácie | ks | 1 |
Názov |
1. Požaduje sa dodanie a použitie originálneho, doposiaľ nepoužitého tovaru. |
2. Špeciálny spotrebný materiál musí byť kompatibilný k uvedenému prístroju, ktorý je vlastníctve verejného obstarávateľa/objednávateľa (ďalej ak ako iba "Verejný obstarávateľ" alebo "Objednávateľ"). |
3. Súčasťou ceny predmetu zákazky bude cena za dodávku tovaru a jeho inštaláciu vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom plnenia (dopravné náklady na miesto dodania, cestovné náhrady, balné , poštovné, iné súvisiace náklady). |
4. Verejný obstarávateľ požaduje dopravu tovaru a jeho inštaláciu na miesto dodania, ktorým je Regionálne centrum verejného obstarávateľa v Spišskej Novej Vsi. |
5. Dodávateľ musí predložiť vlastný návrh na plnenie zákazky pri predkladaní ponuky. Predložený návrh plnenia zákazky víťazným dodávateľom sa pri zazmluvnení zverejní a stane sa súčasťou zmluvy zákazky. |
6. Vo vlastnom návrhu na plnenie zákazky dodávateľ uvedie výrobcu/obchodný názov a typ (ak je uplatniteľné) a špecifikáciu ponúkaného tovaru tak, aby bolo preukázané splnenie všetkých požadovaných parametrov. Predložený návrh verejný obstarávateľ posúdi do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
7. Ak daná špecifikácia nebude v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od vyzvania predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo tovar nedobrať a od zmluvy odstúpiť. |
8. Požaduje sa, aby predložená cenová ponuka uchádzača ako neplatiteľa DPH bola konečná a nemenná aj v prípade jeho zmeny postavenia na platiteľa DPH a bude považovaná na úrovni s DPH. |
9. Požaduje sa, aby dokumenty (ako napr. aktualizovaný rozpočet, faktúra a dodací list), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla zmluvy, čísla a názvu súvisiaceho projektu /Projekt1, Projekt2/ v rámci ITMS k danej položke, ktoré budú dodávateľovi elektronicky oznámené poverenou osobou verejného obstarávateľa. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje: |
10.1 že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
10.2 že v rámci plnenia predmetu zmluvy bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, a zabezpečí, aby plnením predmetu zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
11. Požaduje sa, aby dodávateľ zodpovedal za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Poručenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné poručenie zmluvných podmienok. |
12. Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť verejnému obstarávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH. Požaduje sa, aby výsledné ceny jednotlivých položiek v aktualizovanom rozpočte boli zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta. |
13. Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotný plnením zmluvy, zaslať pre potreby plnenia zmluvy verejnému obstarávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón. |
14. Verejný obstarávateľ zašle dodávateľovi do 7 dní od uzatvorenia zmluvy meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovedného za plnenie predmetu zmluvy (preberanie predmetu plnenia). |
15. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa uvedené v zmluve a ani v dodatočnej lehote určenej objednávateľom nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek uvedených v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
16. Platba za plnenie predmetu zmluvy sa uskutoční na základe dodávateľom vystavenej faktúry doručenej objednávateľovi, pričom súčasťou faktúry bude aj odovzdávací a preberací protokol/dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
17. Faktúry musia obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúry sú splatné 60 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
18. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
19. Ak sa v opisnom formulári v špecifikácii špeciálneho spotrebného materiálu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami za podmienky dodržania kompatibility so zariadením pre ktorý je špeciálny spotrebný materiál určený. |
20. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy. |
21. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
22. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
23. Požadovaná lehota dodania je 30 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Zmluva nadobudne účinnosť po kontrole riadiacim orgánom. |
24. Zákazka je financovaná z fondov EÚ, a bude predmetom kontroly zo strany príslušného oprávneného orgánu. Na nadobudnutie účinnosti zmluvy verejný obstarávateľ/objednávateľ uplatňuje odkladný účinok. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, verejný obstarávateľ/objednávateľ si vyhradzuje právo od Zmluvy odstúpiť. |
Markušovská cesta 1, 052 01 Spišská Nová ves, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
08.08.2022 10:00 — 30.12.2022 15:00
1,00 zákazka
3 075,94
2 563,28
Dodávateľ musí predložiť vlastný návrh na plnenie zákazky pri predkladaní ponuky, Vo vlastnom návrhu na plnenie zákazky dodávateľ uvedie výrobcu/obchodný názov a typ (ak je uplatniteľné) a špecifikáciu ponúkaného tovaru tak, aby bolo preukázané splnenie všetkých požadovaných parametrov.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.07.2022 09:53
05.08.2022 09:00
05.08.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.07.2022 10:42 - Vstupná ponuka | 3 069,30 | € | Cena s DPH |
05.08.2022 08:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 068,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: