• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.08.2022 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2022 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2022 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2022 15:20

Detail zákazky Z20228234

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.08.2022 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    23.08.2022 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.08.2022 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.08.2022 15:20

Základné údaje

Z20228234

OF-259039

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6805369

Objednávateľ

00166073

Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky

Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK

Dodávateľ

35760419

Asseco Central Europe, a. s.

Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Maitenance softvérových licencií Fabasoft (Folio) – súčasný používateľ

Softvér, maitenance

  • 48782000-3 - Softvérový balík na riadenie archivácie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Fabasoft Folio – súčasný používateľ
Funkcia
Predmetom zákazky je maintenance existujúcich softvérových licencií Fabasoft (Folio) – maintenance pre 410 používateľov. Softvér zabezpečuje jednotnú evidenciu, katalogizáciu, ukladanie a archiváciu digitálnych dokumentov a pracovných podkladov v organizácii, ako aj neformálnu a formalizovanú spoluprácu v informačných systémoch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Platnosť ročného upgrade licencií Fabasoft Folio – súčasný používateľ ks 410
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Platnosť ročného maitenance licencií Fabasoft Folio. Platnosť licencií bude na jeden rok s časovým obmedzením od 27. 08. 2022 do 27. 08. 2023
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný do 2 (dvoch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek (tovarov) vo formáte (pdf).
2. Dodávateľ musí byť zmluvným partnerom výrobcu pre predaj licencií k produktom Fabasoft alebo predajca produktov spoločnosti Fabasoft, ktoré sú predmetom plnenia zmluvy, na území Slovenskej republiky. V prípade, ak takéto partnerstvo nie je možné overiť vo verejne publikovanej webovej databáze partnerov výrobcu pre predaj týchto produktov na území SR, dodávateľ je povinný predložiť ho objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
3. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho subdodávatelia v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) bod 7. zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 38/2017 Z. z. (ďalej len „zákon č. 315/2016 Z. z.") alebo § 2 ods. 5 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorým v súvislosti s touto zmluvou vznikla povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. (ďalej len "RPVS") boli riadne, včas a po celú dobu
trvania zmluvy zapísaní do RPVS. S výnimkou prípadov, kedy je zápis subdodávateľa do RPVS podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy v zmysle OPET, sa porušenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety, považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade ak Objednávateľ od zmluvy neodstúpi, má voči Dodávateľovi právo na zmluvnú pokutu vo výške 1 % (jedno percento) z kúpnej ceny vrátane DPH.
4. Ak vzniknú dôvody pre odstúpenie od zmluvy podľa § 15 ods. 1 zákona č. 315/2016 Z. z. a k odstúpeniu od zmluvy Objednávateľom nedôjde, má Objednávateľ právo na zmluvnú pokutu od Dodávateľa vo výške 5 % (päť percent) z kúpnej ceny vrátane DPH.
5. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 4 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu, ako aj rozpisu položiek podľa bodu 1 týchto osobitných požiadaviek na plnenie a porušenie povinnosti podľa bodu 3 týchto osobitných požiadaviek na plnenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Račianska 71, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

27.08.2022 00:00 — 27.08.2023 00:00

410,00 ks

17 220,00

14 350,00

Predmetom zákazky je maintenance existujúcich softvérových licencií Fabasoft (Folio) – maintenance pre 410 používateľov. Softvér zabezpečuje jednotnú evidenciu, katalogizáciu, ukladanie a archiváciu digitálnych dokumentov a pracovných podkladov v organizácii, ako aj neformálnu a formalizovanú spoluprácu v informačných systémoch.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.08.2022 09:08

23.08.2022 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.08.2022 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 407
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2022 15:03 - Vstupná ponuka 17 220,00 € Cena s DPH
10.08.2022 15:03 - Najvýhodnejšia ponuka 17 220,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS