• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.08.2022 15:32
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2022 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2022 12:05

Detail zákazky Z20228225

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.08.2022 15:32
  •    Predkladanie ponúk
    15.08.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.08.2022 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.08.2022 12:05

Základné údaje

Z20228225

OF-258928

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6782318

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné počítače s príslušenstvom

osobný počítač, notebook, príslušenstvo notebooku

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobné počítače
Funkcia
Notebooky pre učebňu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook ks 20
Uhlopriečka displeja “ 15,6
Obnovovacia frekvencia displeja Hz 60
Svietivosť displeja nity 300
Hmotnosť kg 1,7
Kapacita batérie Wh 45
Maximálna výdrž batérie h 11
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prevedenie a konvertibilita Klasický notebook, rozmery: 35,9 × 23,7 × 1,99 cm
Displej IPS Full HD antireflexný displej (1920 × 1080 px)
Procesor šesťjadrový procesor, ktorý v passmark CPU benchmarku dosahuje aspoň 13 100 bodov
Operačná pamäť 8 GB DDR4
SSD disk SSD disk s kapacitou 512 GB a rozhraním NVMe
Grafická karta integrovaná
Klávesnica Podsvietená slovenská klávesnica s numerickou časťou
Výbava čítačka SD kariet, TPM 2.0, HD webkamera, USB-C, USB 3.2, WiFi 5, Bluetooth 5.0, Combo Audio Jack, HDMI, touchpad
Operačný systém Kompatibilný s aplikáciami pre MS Windows 10/11
 2. Drôtová myš
Funkcia
Ovládanie notebooku
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Drôtová myš ks 20
Rozlíšenie snímača DPI 1000
Počet tlačidiel počet 3
Dĺžka kábla m 1,8
Hmotnosť g 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozhranie USB
Technológia optická
Kompatibilita Windows 10/11
 3. Slúchadlá s mikrofónom
Funkcia
Príslušenstvo pre multimediálne využitie notebooku
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Slúchadlá s mikrofónom ks 20
Frekvenčný rozsah slúchadiel  – spodná hranica Hz 42
Frekvenčný rozsah slúchadiel – horná hranica Hz 17000
Citlivosť slúchadiel dB/mW 95
Impedancia slúchadiel Ohm 32
Frekvencia mikrofónu – spodná hranica Hz 90
Frekvencia mikrofónu – horná hranica Hz 1500
Dĺžka kábla m 2
Hmotnosť g 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozhranie 3,5 mm Jack
Vyhotovenie Uzatvorená konštrukcia cez hlavu na uši
Ďalšie vlastnosti Vymeniteľné náušníky, sklápací mikrofón, smerové snímanie mikrofónu, potlačenie šumu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných  dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Tovar bude zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
Predmet zákazky je spolufinancovaný s poskytnutím NFP z prostriedkov Európskeho sociálneho fondu.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/ overovania súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP) za účelom spolufinancovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu/overovania v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR, EÚ.
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu/overovania sú najmä: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby; b) Príslušné útvary prvostupňovej kontroly; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly a nimi poverené osoby; d) Certifikačný organ; e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby; f) splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov; g) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR, EÚ.
Dodávateľ musí pri výkone kontroly poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť.
Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak Poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly Prijímateľovi.
Ak boli v rámci finančnej kontroly VO identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, zmluva nadobudne účinnosť momentom súhlasu Prijímateľa s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu CKO č. 5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za VO.
Objednávateľ po doručení správy z kontroly VO upozorní bezodkladne na túto skutočnosť Dodávateľa, ktorý bude následne vyzvaný na plnenie zákazky resp. právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO, ktorou RO/NO neschváli predmetné VO.
Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej  správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Fakulta humanitných vied, dekanát, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

22.08.2022 08:00 — 14.10.2022 14:00

60,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

9 280,71

9 280,71

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky Objednávateľ bližšie špecifikuje v Osobitných požiadavkách na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.08.2022 15:32

15.08.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.08.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 385
 110
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.08.2022 09:53 - Vstupná ponuka 9 280,71 € Cena bez DPH
15.08.2022 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka 9 279,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS