• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2022 16:32
  •    Predkladanie ponúk
    03.08.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.08.2022 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.08.2022 10:55

Detail zákazky Z20228218

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2022 16:32
  •    Predkladanie ponúk
    03.08.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.08.2022 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.08.2022 10:55

Základné údaje

Z20228218

OF-258910

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6752737

Objednávateľ

37801279

Katolícka univerzita v Ružomberku

Hrabovská cesta 1A, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

31628605

Xepap, spol. s r. o.

Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kopírovací papier

papier na fotokopírovanie, xerografický papier

  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kopírovací papier A4 80g 500ks/bal.
Funkcia
xerografický papier určený do atramentových, laserových tlačiarní a kopírovacích zariadení.
bezdrevný kopírovací papier určený na bežné použitie, na čiernobielu laserovú tlač a čiernobiele kopírovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kopírovací papier, A4, 80g   (balík = 500 hárkov) balík 875
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát A4
Plošná hmotnosť min. 80 ± 3.0 g/m²    metodika ISO 536
Hrúbka min. 100 µm      metodika ISO 534
Opacita min. 91 - 92 %        metodika ISO 2471
Belosť CIE min. 146 ± 3.0 CIE      metodika ISO 11475
 2. Prémiový kancelársky papier pre  digitálnu tlač  A4 80g 500ks/bal.
Funkcia
prémiový kancelársky papier pre  digitálnu tlač,laserové tlačiarne a farebné kopírovacie stroje.
bezdrevný nenatieraný kancelársky papier, vysoká belosť, vysoká opacita
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prémiový kancelársky papier pre  digitálnu tlač  A4, 80g, (balík = 500 hárkov) balík 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát A4
Plošná hmotnosť 80± 3,0  g/m2 metodika ISO 536
Belosť CIE 170 ± 4 metodika ISO 11475
Vlhkosť 5,0 +-0,5 % metodika ISO 287
Opacita min. 94% metodika ISO 2471
Drsnosť podľa Bendtsena 150 ± 50 ml/ min.  ISO 8791-2
Hrúbka 107 ± 3,0 µm metodika ISO 534
 3. Papier kopírovací A4, 160g, 250 hárkov
Funkcia
kancelársky papier pre  digitálnu tlač,laserové tlačiarne a farebné kopírovacie stroje
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papier kopírovací A4, 160g, ( balík=250 hárkov) balík 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miesto dodania je na jednom odbernom mieste v meste Košice a na štyroch odberných miestach v meste Ružomberok
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Odberateľ si vyhradzuje odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nesplnenia vlastností, parametrov, akosti, alebo po zistení poškodenia, ktoré vzniklo pri prevoze tovaru.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v pôvodnom mieste dodania tovaru na vlastné náklady.
Všetky ostatné súvisiace náklady s realizáciu zákazky zahrnuté v cene
Dodávateľ je povinný na položky č. 1, 2 do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, predložiť objednávateľovi certifikáty s presným obchodným názvom a požadovanými technickými vlastnosťami tovaru, formát (pdf.) Dodanie certifikátov slúži na to, aby objednávateľ mohol posúdiť, či ponúkaný tovar spĺňa parametre uvedené v technickej špecifikácii
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, predložiť podrobný rozpis cien (bez DPH, s DPH) na všetky položky tovarov vo formáte (pdf.).
Objednávateľ bude požadovať od dodávateľa vystavenie 5 faktúr v členení podľa jednotlivých odberných miest.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to v čase od 07:00 h do 15:00 h.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak sa v opisom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným parametrami.
Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa povinnosť podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) alebo u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nesplnenie podmienok uvedených v opisnom /objednávkovom formulári je podstatným porušením zmluvy a má za následok o d s t ú p e n i e od zmluvy a udelenie n e g a t í v n e j referencie

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hrabovská cesta 1A, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

08.08.2022 07:00 — 12.08.2022 14:00

1,00 súbor definovaných tovarov

5 408,59

4 507,16

Dodávateľ je povinný na položky č. 1, 2 do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, predložiť objednávateľovi certifikáty s presným obchodným názvom a požadovanými technickými vlastnosťami tovaru, formát (pdf.) Dodanie certifikátov slúži na to, aby objednávateľ mohol posúdiť, či ponúkaný tovar spĺňa parametre uvedené v technickej špecifikácii

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.07.2022 16:32

03.08.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.08.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 336
 226
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.07.2022 09:58 - Vstupná ponuka 5 408,56 € Cena s DPH
28.07.2022 13:03 - Najvýhodnejšia ponuka 5 407,93 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS