• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2022 16:31
  •    Predkladanie ponúk
    03.08.2022 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.08.2022 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.08.2022 09:55

Detail zákazky Z20228189

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2022 16:31
  •    Predkladanie ponúk
    03.08.2022 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.08.2022 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.08.2022 09:55

Základné údaje

Z20228189

OF-258994

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6752735

Objednávateľ

37801279

Katolícka univerzita v Ružomberku

Hrabovská cesta 1A, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

31399088

Ultra Print, s.r.o.

Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač publikácií

tlačiarenské služby

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač publikácie - Dejiny stredovekej filozofie 1
Funkcia
publikácia pre VŠ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlač publikácie - Kultúrne dejiny 1/2022 ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát 150 x 220 mm
Väzba šitá V4
Náklad 100 ks
Počet strán celkom 416
- z toho farebných 0
čísla farebných strán v pdf. 0
Papier vnútro 80g/m2, biely
Farebnosť obálka 4 + 0
Papier obálka 300 g/m2 NP matný
Povrchová úprava matné lamino 1+0
Potrebná grafická úprava nie
Dodané podklady pdf.
Termín dodania do 15.08.2022
 2. Tlač publikácie- Aspekty literárnovedné a jazykovedné V
Funkcia
publikácia pre VŠ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlač publikácie- Aspekty literárnovedné a jazykovedné V ks 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát A5 148 x 210 mm
Väzba lepená väzba V2
Náklad 80
Počet strán 307
- z toho farebných 1
Čísla farebných strán v pdf.
Papier vnútro 90g  BO
Farebnosť obálka 4 + 0
Papier obálka papier 300 g NP matný
Povrchová úprava matné lamino 1 + 0
Potrebná grafická úprava nie
Dodané podklady pdf.  + predošlé číslo ako vzor
Termín dodania 15.08.2022
 3. Príručka pre prvákov
Funkcia
publikácia pre VŠ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Príručka pre prvákov ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát A5  148 x 210 mm
Väzba V1 šitá
Náklad 1000
Počet strán 24
- z toho farebných 24
čísla farebných strán
papier vnútro 80 gr. BO
Farebnosť obálka 4 + 4
Papier obálka 135 gr. NP matný
Povrchová úprava bez povrchovej úpravy 1 + 0
Potrebná grafická úprava nie
Dodané podklady pdf.
Termín dodania 19.08.2022
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. (balenie, naloženie, dovoz).
Zmluvná cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:                                                                                                                                       a) rozpis jednotkových cien bez DPH, sadzbu DPH a cien s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne),
Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe.
Dodávateľ za zaväzuje zabaliť tlačené výrobky do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia,
FAKTURÁCIA
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Objednávateľ bude požadovať vystavenie 2 faktúr v členení položiek : 1-2, 3
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta.
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti.
Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.
PLNENIE PREDMETU ZMLUVY
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve, javí známky vady tovaru (poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve a návrhmi dodanými objednávateľom), alebo bol dodaný p o  l e h o t e  p l n e n i a, považuje sa to za p o d s t a t n é  porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy  a nesplnenie podmienok uvedených v opisnom/objednávkovom formulári, vrátane  n e d o d a n i a  predmetu zákazky v čase/lehote plnenia zmluvy ,  je  p o d s t a t n ý m porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hrabovská cesta 1A, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

10.08.2022 07:00 — 19.08.2022 14:00

1,00 súbor definovaných služieb

1 720,69

1 720,69

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.07.2022 16:31

03.08.2022 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.08.2022 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 216
 65
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.07.2022 16:51 - Vstupná ponuka 1 720,69 € Cena bez DPH
29.07.2022 10:01 - Najvýhodnejšia ponuka 1 183,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS