30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
34142941
PHOENIX Zdravotnícke zásobovanie, a.s.
Pribylinská 2/A, Bratislava, 83104, SVK
Očkovacia látka proti meningokom
očkovacie látky, meningitída, vakcína,
Tovar, Služba
1. Očkovacia látka proti meningokom
|
|
---|---|
Funkcia |
Očkovacia látka chráni pred infekciami vyvolanými baktériami (choroboplodnými zárodkami) nazývanými „Neisseria meningitidis“ typov A, C, W-135 a Y. Druhy ochorení : meningitída - infekcia tkaniva, ktoré vystieľa mozog a miechu a septikémia - infekcia krvi. Očkovacia látka vytvára v tele svoju vlastnú ochranu (protilátky) pred baktériami. Tieto protilátky pomôžu pri ochrane pred uvedenými ochoreniami. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nimenrix prášok a rozpúšťadlo na injekčný roztok v naplnenej injekčnej striekačke plv iol 1x1 dávka/0,5 ml (liek.inj.skl. + striek.inj.napl.skl.+ 2 ihly) | ml | 0,5 | ||
Injekčná ihla | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Aplikačná forma | PLV IOL-Prášok a rozpúšťadlo na injekčný roztok |
Kód štátnej autority (ŠÚKL) | 1135A |
Názov |
1.3.1 Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
1.3.2 Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru s dodaním tovaru. |
1.3.3 Príbalové letáky v slovenskom jazyku. |
1.3.4 Požaduje sa, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 hod do 13,00 hod. |
1.3.5 Predávajúci sa zaväzuje že tovar je novovyrobený a doteraz nepoužívaný. |
1.3.6 Požaduje sa, aby nemal tovar ku dňu dodania uplynutých menej ako 50% výrobcom stanovenej doby použiteľnosti (ďalej v tejto kúpnej zmluve iba uplynutá doba použiteľnosti") |
1.3.7 Zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na inej, dlhšej uplynutej dobe použiteľnosti tovaru ako je uvedená v bode 1.3.6. tejto kúpnej zmluvy. V prípade, ak sa na základe návrhu dodávateľa zmluvné strany dohodnú na dlhšej uplynutej dobe použiteľnosti tovaru ako je uvedená v bode 1.3.6. tejto kúpnej zmluvy, je dodávateľ povinný každý návrh na predĺženie uplynutej doby použiteľnosti tovaru riadne odôvodniť a pokiaľ to bude potrebné a možné, tak potrebu predĺženia uplynutej doby použiteľnosti tovaru aj vhodným spôsobom preukázať. |
1.3.8 Požaduje sa, aby dodávateľ oznámil termín dodania tovaru kontaktnej osobe objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. |
1.3.9 Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy (rozpis položiek s uvedením jednotkových cien a exspirácii). Spoločné s návrhom na plnenie sa požaduje predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
1.3.10 Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý dodávateľ predloží pri prevzatí a odovzdaní tovaru. Následne dodávateľ spracuje faktúru a zašle na fakturačnú adresu, ktorá mu bude upresnená do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Dodací list aj faktúra musí obsahovať najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, číslo šarže (resp. exspiráciu), jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy. |
1.3.11 Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
1.3.12 Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry za dodaný tovar objednávateľovi. |
1.3.13 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
1.3.14 Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie (§ 345 ods.2 Obchodného zákonníka) tejto kúpnej zmluvy na strane dodávateľa budú považovať: |
1.3.14.1Nedodanie tovaru v množstvách a / alebo v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy podľa bodu 1.2. tejto kúpnej zmluvy. |
1.3.14.2 Nedodanie tovaru s uplynutou dobou použiteľnosti zmluvne dohodnutou podľa bodu 1.3.6 a 1.3.7 tejto kúpnej zmluvy |
Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
15.08.2022 08:00 — 31.08.2022 11:00
30,00 bal
1 332,87
1 211,70
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť od úspešného uchádzača vlastný návrh plnenia zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.08.2022 09:44
10.08.2022 13:00
10.08.2022 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.08.2022 07:28 - Vstupná ponuka | 1 332,87 | € | Cena s DPH |
10.08.2022 07:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 332,87 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: