• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2022 12:19
  •    Predkladanie ponúk
    03.08.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.08.2022 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.08.2022 14:10

Detail zákazky Z20228159

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2022 12:19
  •    Predkladanie ponúk
    03.08.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.08.2022 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.08.2022 14:10

Základné údaje

Z20228159

OF-258619

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6752661

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

35777885

Hauerland spol. s r.o.

Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodanie reklamných predmetov s potlačou

bavlnená taška, šnúrka na krk, držiak na menovku, kancelárska sada, pastelky, športová fľaša, set na manikúru, sada náradia, pánske tričko, dámske tričko

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup a dodanie reklamných predmetov s potlačou
Funkcia
Nákup a dodanie reklamných predmetov s potlačou do miesta plnenia.
Objednávateľ požaduje dodávku reklamných predmetov nových, nevystavovaných, nepoužívaných, v I. akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Bavlnená taška ks 400
2. Šnúrka na krk ks 400
3. Držiak na menovku ks 400
4. Kancelárska sada ks 400
5. Sada pasteliek ks 400
6. Set pohárikov ks 400
7. Športová fľaša ks 400
8. Set na manikúru ks 400
9. Sada náradia ks 400
10. Pánske tričko ks 200
11. Dámske tričko ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Taška bavlnená, prírodná (napr. FERIA) 100% bavlna; prírodná (béžová); rozmer: cca 38x42 cm; potlač: sieťotlač, 6 farieb; text modrej farby; logo 1 farebné pod textom, vycentrované na stred, šírka cca 210 mm.
2. Šnúrka na krk, prírodná Svetlá prírodná (béžová farba); potlač: 6 farieb; potlač vonkajšej/lícnej strany; logo 1, pravidelne rozmiestnené s rovnakou medzerou  po celom obvode predmetu, rozmer šnúrky: cca 20x480 mm.
3. Vertikálny držiak na menovku (napr. WHITMAN) Transparentný, bez potlače, materiál PVC, s otvorom, ktorý umožňuje použitie karabíny, veľkosť cca 110x170 mm.
4. Kancelárska sada (napr. ELIOT) Prírodná, lepenka s poznámkovým blokom; sada obsahuje min. 80 linkovaných listov z recyklovaného papiera; 6 sád lepiacich lístočkov (25 lístočkov v každej farebnej sade);
4. Kancelárska sada 1 ks pravítko cca 12 cm, 1 ks gulôčkové pero z kraftovaného papiera, držiak na karty. Potlač: sieťotlač, text a logo 1 v čiernej farbe, vycentrované na stred, max. veľkosť potlače: 100 mm.
5. Set pasteliek (napr. CROCO) 12 drevených pasteliek v papierovej krabičke, potlač: digitálna UV, 5 farieb. Text modrej farby a logo 1 pod sebou, vycentrované na stred, max. veľkosť potlače 60 mm.
6. Set pohárikov (napr. HIMALAYAS) Set 4-och pohárikov z nerezovej ocele v púzdre (imitácia kože). Objem: 4x25 ml; potlač digitálna UV tlač na púzdre, 1 farba: biela logo 2; vycentrované na stred;
6. Set pohárikov max. veľkosť potlače 40 mm.
7. Športová fľaša (napr. RAISE) Materiál sklo a antikorová oceľ, objem cca 520 ml; vrátane softshellového obalu,  ; potlač: transfer (4-6 farieb), text bielej farby a logo 1 pod sebou;
7. Športová fľaša vycentrované na stred, maximálna veľkosť potlače 40 mm.
8. Set na manikúru (napr. DIAZ) Kovová 5 dielna manikúra v puzdre bielej farby z imitácie kože; potlač: digitálna UV, čierna farba logo 2 a logo 3 vedľa seba, vycentr. na stred, max. veľkosť potlače 30 mm.
9. Sada náradia (napr. TOOLPEN) Kovový skrutkovač (8 bitov vo vnútri) v tvare ceruzky, červená farba, potlač: tampotlač, biela farba; logo 2,vycentrovaná pozdĺž na stred, max. veľkosť potlače 28 mm.
10. Pánske tričko (napr. THC Ankara) Džerzejové tričko: veľkosť XL 100ks, veľkosť XXL 100 ks; modrá aqua farba, s krátkym rukávom, 100% bavlna, cca 190 g/m3;
10. Pánske tričko vystužený límček s rebrovaním 1x1, dvojité prešitie na rukávoch a dolnom leme, tubulárny strih. Potlač: sieťotlač, 6 farieb;
10. Pánske tričko logo 1 umiestnené na pravom rukáve, veľkosť cca 50 mm; text bielej farby vycentrované na hrudi veľkosťou potlače cca 200 mm
11. Dámske tričko (napr. THC Sofia) Džerzejové tričko: veľkosť M 100ks, veľkosť L 100 ks; pastelovo žltá farba, s krátkym rukávom, 100% bavlna, cca 150 g/m3,
11. Dámske tričko tenký vystužený límček so saténovým vystužením; dvojité prešitie na rukávoch a dolnom leme, priliehavý strih. Potlač: sieťotlač, 6 farieb;
11. Dámske tričko logo 1 umiestnené na pravom rukáve, veľkosť cca 50 mm; text modrej farby vycentrované na hrudi veľkosťou potlače cca 200 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia: Úrad vlády SR, Úrad splnomocnenca vlády SR pre rómske komunity, Námestie slobody 1, Bratislava.
2. Vrátane všetkých nákladov, ktoré nie sú výslovne uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky.
3. Dodávateľ predloží Objednávateľovi do troch pracovných dní od účinnosti zmluvy elektronicky: rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, vrátane fotografií a podrobnej špecifikácie predmetu zákazky (uvedenie konkrétnych typov výrobkov), druh potlače a to za účelom overenia požadovaných vlastností; cenu jednotlivého tovaru za ks v EUR bez DPH, cena jednotlivého tovaru v požadovanom množstve bez DPH, cenu celkom v EUR bez DPH, cenu celkom v EUR s DPH.
4.  Veľkosť potlače závisí od veľkosti propagačných predmetov a bude vopred odsúhlasená Objednávateľom.
5. Vizualizáciu umiestnenia potlače log a textov na propagačných predmetoch zašle Dodávateľ vopred elektronicky Objednávateľovi na odsúhlasenie pred samotnou realizáciou potlače, resp. predtým ako sa zadá potlač celého predmetu zákazky do výroby.
6. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, Objednávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, ktoré bude spĺňať minimálne alebo vyššie požiadavky Objednávateľa. Pri ekvivalentnom plnení Dodávateľ zašle Objednávateľovi fotografiu a špecifikáciu tovaru, ktorým má zámer plniť predmet zákazky. V prípade, ak sú technické vlastnosti tovarov udávané približnou hodnotou "cca", je prípustná odchýlka ±10% z uvedeného rozmeru/objemu/hmotnosti.
7. Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe Objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:30 hod. do 14:30 hod.; o dátume dodania vopred e-mailom informuje kontaktnú osobu Objednávateľa. Dodávateľ pri preprave tovaru zabezpečí dostatočnú ochranu na zamedzenie jeho poškodenia, straty a/alebo znehodnotenia, vrátane použitia vhodných obalov.
8. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
9. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. Objednávateľ je povinný pri dodávke skontrolovať predmet plnenia a v prípade dodávky iného tovaru, alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať. Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste/preberacom protokole dodávateľa.
10. Objednávateľ je povinný reklamovať vady dodaného tovaru e-mailom do 24 hodín od prevzatia tovaru okrem zjavných vád, t. j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia, ktoré je povinný reklamovať ihneď pri prevzatí. Vady tovaru, ktoré boli reklamované, musia byť do vystavenia faktúry predávajúcim odstránené.
11. Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatné odstránenie všetkých vád, ktoré sú predmetom záruky, výmenou za bezchybný tovar. Dodávateľ má povinnosť dodať náhradný tovar alebo chýbajúci tovar bezodkladne od okamihu uplatnenia zodpovednosti za vady.
12. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré boli spôsobené zástupcami Objednávateľa – neodbornou manipuláciou, nedodržaním prevádzkových podmienok, živelnou pohromou alebo iným spôsobom, než obvyklým zaobchádzaním.
13. Objednávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu.
14. Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov.
15. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry Objednávateľovi.
16. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi.
17. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.
18. Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi.
19. Zákazka je financovaná z Národného projektu "Komunitné služby v mestách a obciach s prítomnosťou marginalizovaných rómskych komunít - II. Fáza" z Európskeho sociálneho fondu a štátneho rozpočtu v rámci Operačného programu Ľudské zdroje, prioritná os 5.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

08.08.2022 08:30 — 31.10.2022 14:30

1,00 celok

10 796,74

8 997,28

Dodávateľ predloží Objednávateľovi do troch pracovných dní od účinnosti zmluvy elektronicky: rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, vrátane fotografií a podrobnej špecifikácie predmetu zákazky (uvedenie konkrétnych typov výrobkov), druh potlače a to za účelom overenia požadovaných vlastností; cenu jednotlivého tovaru za ks v EUR bez DPH, cena jednotlivého tovaru v požadovanom množstve bez DPH, cenu celkom v EUR bez DPH, cenu celkom v EUR s DPH. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, Objednávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, ktoré bude spĺňať minimálne alebo vyššie požiadavky Objednávateľa. Pri ekvivalentnom plnení Dodávateľ zašle Objednávateľovi fotografiu a špecifikáciu tovaru, ktorým má zámer plniť predmet zákazky. V prípade, ak sú technické vlastnosti tovarov udávané približnou hodnotou "cca", je prípustná odchýlka ±10% z uvedeného rozmeru/objemu/hmotnosti.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.07.2022 12:19

03.08.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.08.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 429
 71
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.08.2022 09:37 - Vstupná ponuka 10 740,00 € Cena s DPH
02.08.2022 10:39 - Najvýhodnejšia ponuka 10 408,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS