36603350
Východoslovenský onkologický ústav, a.s.
Rastislavova 43, Košice, 04191, SVK
36205214
KOSIT a.s.
Rastislavova 98, Košice, 04346, SVK
Odvoz a likvidácia odpadu
odpad, likvidácia, zber, preprava, prenájom nádob na separovaný odpad
Služba
1. Odvoz a likvidácia odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Odvoz a likvidácia obyčajného zdravotného odpadu nepodliehajúceho osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy (180104) , skla (150103) a plastov (150102). |
Odpad 180 104 - 2ks VKK vo vlastníctve objednávateľa, frekvencia vývozu 3x / týždeň, resp. podľa potreby: objednanie vývozu mailom, telefonicky. |
Odpad 180 104 - predpokladané množstvo odpadu - 52 ton za rok |
Odpad 180 104 - uviesť celkovú cenu, vrátane všetkých nákladov za vývoz a zneškodnenie 1 tony odpadu |
Odpad 150 102 -prenájom 3 ks 1100L zberných nádob - uviesť cenu prenájmu mesiac/kus |
Odpad 150 102 - frekvencia vývozu: 1x / týždeň, resp. podľa potreby: objednanie vývozu mailom, telefonicky. |
Odpad 150 102 - uviesť cenu za jeden vývoz vrátane všetkých nákladov, súvisiacich s odvozom a zneškodnením odpadu |
Odpad 150 103 -prenájom 1 ks 1100L zbernej nádoby - uviesť cenu prenájmu mesiac/kus |
Odpad 150 103 - frekvencia vývozu: 1x /mesiac, resp. podľa potreby: objednanie vývozu mailom, telefonicky. |
Odpad 150 103 - uviesť cenu za jeden vývoz vrátane všetkých nákladov, súvisiacich s odvozom a zneškodnením odpadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zneškodnenie odpadu 180 104 | tona/rok | 52 | ||
Vývoz odpadu 180 104 | vývoz/rok | 156 | ||
Prenájom zberných nádob na zber plastov | KS | 3 | ||
Zber separovaného odpadu z plastov | tona/rok | 3 | ||
Odvoz separovaného odpadu z plastov | vývoz/rok | 78 | ||
Prenájom zberných nádob na zber skla | KS | 1 | ||
Zber separovaného odpadu zo skla | tona/rok | 1,2 | ||
Odvoz separovaného odpadu zo skla | vývoz/rok | 12 |
Názov |
1.Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa poskytnúť služby súvisiace so zberom, prepravou, skladovaním, spracovaním a likvidáciou odpadov. |
2. Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" . Predložením ponuky dodávateľ vyhlasuje, že spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami, pre riadne poskytnutie plnenia predmetu zákazky, udelený súhlas vydaný príslušným orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva, príslušné zákonom stanovené platné povolenia, potvrdenia a rozhodnutia. |
3. Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa prijatia predloženého návrhu plnenia predmetu zmluvy dodávateľom a po schválení predloženého vlastného návrhu dodávateľa doručí ahu doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa: |
a) štruktúrovaný rozpočet ceny - uvedie JC bez DPH pre jednotlivé druhy odpadu podľa katalógového čísla odpadov (za zber, prepravu, zneškodnenie/zhodnotenie 1 kg príslušného druhu odpadu), sadzbu DPH v %, JC s DPH, celková cena v EUR bez DPH, celková cena v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky a všetky ostatné kontaktné osoby a ich údaje (telefónne číslo, e-mail a pod.) potrebné pre riadne plnenie počas platnosti zmluvy. |
V celkovej cene je dodávateľ povinný zahrnúť všetky náklady, ktoré sú potrebné na riadne, úplne a vecné plnenie tejto zmluvy. Navýšenie celkovej ceny z dôvodu nákladov, ktoré mal dodávateľ predpokladať je neprípustné, |
b) platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia o registrácii dodávateľa v registri právnických osôb, ktoré ho oprávňuje plniť zmluvu. |
4. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, na 12 kalendárnych mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy alebo do vyčerpania zmluvnej ceny, podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane skôr. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu podľa skutočných množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadu, ako sú predpokladané množstvá, nevzniká dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zmluvy. |
5.1 V prípade požiadavky objednávateľa zvýšiť alebo znížiť plnenie uvedené v technickej špecifikácii, je Objednávateľ povinný písomne predložiť Dodávateľovi takúto požiadavku a dodávateľ je povinný bez výhrad súhlasiť. |
5.2 V prípade, že dôjde k zvýšeniu alebo zníženiu rozsahu plnenia, peňažné plnenie bude vychádzať z jednotkových cien za položku uvedenú v položkovom rozpočte, ktorý je Prílohou tejto zmluvy. |
6. Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby odvozu a likvidácie odpadu zabezpečiť, aby priestor kde sú nádoby umiestnené bol čistý. |
6.1 Dodávateľ je povinný bezodkladne odstrániť znečistenie z verejného priestranstva, stanovišťa zberných nádob alebo iného priestranstva a ich okolia, ktoré vzniklo v dôsledku premiestňovania alebo vyprázdňovania odpadových nádob. |
7. Dodávateľ je od momentu prevzatia odpadu na prepravu zodpovedný za manipuláciu s týmto odpadom. Dodávateľ zabezpečí zvoz odpadu dopravným prostriedkom, ktorý je určený na takúto prepravu. Dodávateľ od naloženia odpadu na dopravný prostriedok preberá plnú zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom. |
8. Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi kontajnery a nádoby na miesta plnenia, podľa určenia objednávateľa ktoré budú v stave spôsobilom na ich užívanie, do 3 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na doručenie. Písomná výzva zasielaná poverenou osobou objednávateľa bude obsahovať zoznam miest s adresami, kde ich dodávateľ umiestní. |
9. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstraňovať prípadné poškodenia na kontajneroch a nádobách znemožňujúce ich riadne užívanie. Objednávateľ sa zaväzuje prenajaté kontajnery a nádoby užívať spôsobom na to určeným a nevykonávať žiadne úpravy prenajatých kontajnerov a nádob. |
10. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ v jeho mene zabezpečil všetky potrebné hlásenia vyžadované platnou legislatívou SR. |
11. Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služieb podľa tejto zmluvy dodržiavať všeobecne záväzné protipožiarne a bezpečnostné prepisy. |
12. Dodávateľ je povinný viesť evidenciu stanovištia odpadových nádob so skutočnou frekvenciou vývozov ako podklad pre fakturáciu. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje, že na základe výzvy Objednávateľa bezodkladne uzavrie zmluvu o zbere a odvoze, s oprávnenou organizáciou zodpovednosti výrobcov pre obaly, s ktorou bude mať Objednávateľ zmluvný vzťah, v prípade, ak touto zmluvou nedisponuje. |
14. Dodávateľ je povinný zabezpečiť zhodnotenie odpadu v zariadeniach, ktoré si na tento účel zabezpečí, a to v zmysle platnej právnej úpravy. |
15 Dodávateľ vystaví súhrnnú faktúru za každý mesiac poskytnutia služby. Súčasťou faktúry bude protokol o odovzdaní a prevzatí odpadu za dané obdobie, vážne lístky, záznam o preprave (ak je to relevantné). |
16. Predmet zmluvy je financovaný z vlastných prostriedkov objednávateľa. Cena za poskytnutie služby bude uhradená formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom. Objednávateľ požaduje vystavenie faktúry do 15 dní odo dňa riadneho dodania- poskytnutia služby najneskôr však do 5-teho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom boli služby poskytnuté. Lehota splatnosti faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
16.1 Za správne vyhotovenie faktúry v plnom rozsahu zodpovedá dodávateľ. V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 60-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi. |
16.2Miestom doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. Objednávateľ požaduje, aby ihneď po vystavení faktúry, bezodkladne, dodávateľ faktúru vrátane príloh, elektronicky zaslal na e-mail objednávateľa uctaren@vou.sk. Dodávateľ sa zaväzuje poslať, vyhotovenú faktúru v listinnej forme poštou aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky. |
16.3 Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky a ani zálohu. |
17. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena ) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pri čom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
pokračovanie 17.: zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluve a nižšou cenou. |
18. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
18.1 V prípade porušenia bodu 18 je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 20%, slovom : dvadsať percent, z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
19. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že ak na strane dodávateľa nedôjde k odstráneniu dôvodov podstatného porušenia zmluvného záväzku v dodatočnej najmenej 5-dňovej lehote určenej v písomnej výzve objednávateľa, objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
20. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že ak na strane dodávateľa nedôjde k odstráneniu dôvodov podstatného porušenia zmluvného záväzku v dodatočnej najmenej 5-dňovej lehote určenej v písomnej výzve objednávateľa, objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
17. Zmluvné strany sa dohodli, že odstúpenie od tejto zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane doporučenou písomnou zásielkou alebo kuriérom. |
Názov | Upresnenie |
Predmet zákazky | bude nacenený podľa podrobného položkového rozpočtu |
Splatnosť faktúr | 30 dní |
Spôsob fakturácie | raz mesačne a to na základe skutočného objemu odvezeného odpadu |
Obsah faktúr | zákonné náležitosti, špecifikácia poskytnutých služieb podľa položkového rozpočtu a súhrn |
Cena za prenájom zberných nádob | zahŕňa aj ich dovoz a ich uloženie na objednávateľom určené miesto |
Cena za odvezenú mernú jednotku odpadu | zahŕňa všetky náklady spojené s odvozom, vrátane manipulačných poplatkov |
Poplatky za uloženie odpadu | sú zahrnuté v cene predmetu zákazky |
Zákonné poplatky | nie sú zahrnuté v cene predmetu zákazky |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rastislavova 43, 091 91 Košice, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
05.08.2022 11:00 — 05.08.2023 09:00
1,00 celok
28 514,60
28 514,60
Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" . Predložením ponuky dodávateľ vyhlasuje, že spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami, pre riadne poskytnutie plnenia predmetu zákazky, udelený súhlas vydaný príslušným orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva, príslušné zákonom stanovené platné povolenia, potvrdenia a rozhodnutia.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.07.2022 09:59
03.08.2022 09:00
03.08.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.07.2022 08:34 - Vstupná ponuka | 20 109,20 | € | Cena bez DPH |
28.07.2022 08:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 109,20 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: