00327921
Obec Uzovce
Uzovce 136, Uzovce, 08266, SVK
47563028
INSEMPRE s.r.o.
Bardejovská 43A, Ľubotice, 08006, SVK
Unimobunka
Unimobunka, kontajner, obytný kontajner
Tovar, Služba
1. Unimobunka
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup 1ks unimobunky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 1 | ||
Dĺžka (vnútorná) | mm | 5400 | ||
Šírka (vnútorná) | mm | 2000 | ||
Výška (vnútorná) | mm | 2300 | ||
Vnútorné dvere | ks | 2 | ||
Vnútorná deliaca stena | ks | 2 | ||
WC | ks | 1 | ||
Okná otváravo-sklopné s vonkajšími roletami. | ks | 2 | ||
Okno sklopné | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vonkajšie steny bez poškodenia | áno |
Vonkajšie vchodové kovové dvere uzamykateľné | áno |
Podlaha | áno |
Elektrická prípojka | áno |
Tepelná izolácia | áno |
Návod na obsluhu a údržbu stroja v slovenskom, alebo českom jazyku | áno |
Názov |
Vrátane dopravy a sprevádzkovania na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia |
Tovar nový, doposiaľ nepoužitý |
Záručná lehota minimálne 24 mesiacov od dodania a uvedenia do prevádzky. |
Súčasťou plnenia predmetu zmluvy je vyhotovenie a dodanie písomnej dokumentácie súvisiacej s predmetom zmluvy (preberací-odovzdávajúci protokol, protokol o zaškolení obsluhy, návody na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku, záručné listy, revízne správy elektrických zariadení) |
Predávajúci do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží kupujúcemu: |
- podrobná špecifikácia predmetu zákazky (výrobca, značka, typ) v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy a to kontaktnej osobe objednávateľa. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi (telefonicky, emailom) minimálne 4 pracovné dni pred dodaním predmetu zákazky presný termín dodania. |
Úhrada za predmet plnenia zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorázovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
Splatnosť faktúry je minimálne 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, pričom za jej doručenie sa považuje deň doručenia faktúry elektronicky na adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a súčasne aj elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe. |
Faktúra dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za bezvadný a rovnakých parametrov. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET). |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Záručný a pozáručný servis vrátane dodania náhradných dielov. |
Cena predmetu zákazky zahŕňa riadne dodanie predmetu zákazky na miesto určenia, zaškolenie osôb určených objednávateľom. |
Dodávateľ je povinný vyhotoviť a odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet tejto zmluvy a plnenia s ním súvisiace a neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať preberací protokol pokiaľ plnenia vyplývajúce z tejto zmluvy nebudú bez vád alebo nedorobkov, nebudú kompletné, nebudú plne funkčné. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Zmluva nadobudne účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia na web stránke kupujúceho a po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Splatnosť faktúry je minimálne 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, pričom za jej doručenie sa považuje deň doručenia faktúry elektronicky na adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
Navrhnutá hodnota | Splatnosť faktúry je minimálne 7 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, pričom za jej doručenie sa považuje deň doručenia faktúry elektronicky na adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
Nie sme banka.
Uzovce 136, Uzovce, Sabinov, Prešovský, Slovenská republika
01.02.2023 09:00 — 01.03.2023 09:00
1,00 ks
11 392,00
11 392,00
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.08.2022 11:29
11.08.2022 09:00
11.08.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.08.2022 19:25 - Vstupná ponuka | 11 376,00 | € | Cena s DPH |
10.08.2022 21:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 374,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: