31947000
Kancelária Ústavného súdu Slovenskej republiky
Hlavná 110, Košice - Staré mesto, 04265, SVK
35955678
SOITRON, s.r.o.
Plynárenská 5, Bratislava, 829 75, SVK
Switche
switche, prepínače, počítačová sieť LAN
Tovar, Služba
1. Switch
|
|
---|---|
Funkcia |
Switch (6 ks) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet downlink portov | ks | 48 | ||
Počet uplink portov | ks | 4 | ||
Počet portov s podporou PoE+ (IEEE 802.3at) | ks | 48 | ||
Celková výkonová kapacita pre všetky pripojené zariadenia napájané cez PoE+ | W | 1200 | ||
Napájací zdroj: výkon | W | 800 | ||
Napájací zdroj: počet | ks | 2 | ||
Napájací zdroj: vstupné napätie | V | 100 | 250 | |
Dátová priepustnosť medzi členmi stohu | Gbps | 80 | ||
Výška zariadenia | U | 1 | ||
Minimálna hodnota MTBF | hodina | 300 000 | ||
Packet buffer - veľkosť | MB | 6 | ||
Prepínacia kapacita | Gbps | 176 | ||
Prepínacia kapacita | Mpps | 130,95 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ downlink portov | RJ45 |
Podporovaná rýchlosť downlink portov v Mbps | min. 10/100/1000 |
Typ uplink portov | SFP+ |
Podporovaná rýchlosť uplink portov v Gbps | min. 1/10 |
Zachovanie PoE+ napájania počas reštartu zariadenia | áno |
Možnosť výmeny napájacieho zdroja počas prevádzky zariadenia | áno |
Podpora stohovania | áno |
Možnosť inštalácie do rozvádzača (Racku) | áno |
Počet záznamov v tabuľke MAC adries | min. 16 000 |
Podpora VLAN | áno |
Počet podporovaných VLAN | min. 4 000 |
Minimálne podporované protokoly IEEE | 802.3x, 802.3ad, 802.3az, 802.1Q, 802.1d, 802.1s, 802.1w, 802.1x |
Podpora OSPF | áno |
Management zariadenia | WEB-GUI, CLI |
Požaduje sa plná kompatibilita s riešením CISCO | áno |
2. Príslušenstvo
|
|
---|---|
Funkcia |
Príslušenstvo k switchu (k položke č. 1) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Príslušenstvo pre namontovanie zariadenia do rozvádzača (Racku) | ks | 6 | ||
Príslušenstvo potrebné pre vytvorenie stohu z 2 zariadení, počet stohov požadovaný | ks | 2 | ||
10 Gbps modul SFP+ pre optické vlákno 50/125um OM3 | ks | 16 |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (do sídla objednávateľa - ďalej aj "verejného obstarávateľa"). |
2. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
3. Verejný obstarávateľ požaduje dodanie tovaru do 180 dní. Dodávateľ je povinný dohodnúť termín a čas dodania tovaru minimálne 1 pracovný deň vopred s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa. Kontaktná osoba verejného obstarávateľa bude dodávateľovi oznámená písomne bezodkladne po uzavretí Zmluvy. |
4. Verejný obstarávateľ pri dodaní tovar skontroluje a odsúhlasí s požiadavkami verejného obstarávateľa. V prípade, ak tovar nebude zodpovedať požiadavkám verejného obstarávateľa na predmet zákazky je oprávnený tovar neprevziať. |
5. Pri reklamácii je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle verejného obstarávateľa na vlastné náklady. |
6. Dodávateľ je povinný reklamáciu vysporiadať bezodkladne, najneskôr však do 48 hodín od jej doručenia. |
7. Súčasťou každého tovaru bude servisná dokumentácia, ako návod na použitie / na obsluhu, záručný list a preberací protokol. |
8. Požaduje sa: |
a) bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby tovaru počas trvania záručnej doby tovaru, |
b) poskytnutie autorizovaného mimozáručného servisu počas trvania záručnej doby tovaru, |
c) vykonávanie záručného a mimozáručného servisu tovaru odborne kvalfikovanými osobami, |
d) odstránenie vád/porúch tovaru alebo zabezpečenie opravy tovaru, t. j. zabezpečenie jeho plného sfunkčnenia do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby náhradných dielov pre uvedenie tovaru do prevádzky, |
e) odstránenie vád/porúch tovaru alebo zabezpečenie opravy tovaru, t. j. zabezpečenie jeho plného sfunkčnenia do 48 hodín od nástupu technika na servisnú opravu pri potrebe dodania náhradných dielov pre uvedenie tovaru do prevádzky. |
9. Úhrada plnenia bude vykonaná po riadnom dodaní tovarov ako celku, po potvrdení dodacieho listu a doručení faktúry (daňového dokladu). Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny za tovar v členení: bez DPH, výška DPH, s DPH a celkovú cenu v rovnakom členení. |
10. Ceny za tovar sú konečnými cenami vrátane všetkých nákladov s tým súvisiacich, ako napr. dopravné náklady, poštové náklady, balné, naskladnenie, vyskladnenie a pod.. |
11. Splatnosť faktúr je 21 dní odo dňa ich doručenia verejnému obstarávateľovi. |
12. Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej a funkčnej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude verejný obstarávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa, čoho následkom je oprávnenie verejného obstarávateľa od Zmluvy odstúpiť. |
13. V prípade ak dodávateľ nesplní podmienku osobného postavenia, verejný obstarávateľ od Zmluvy odstúpi. |
Názov | Upresnenie |
Osobné postavenie dodávateľa | oprávnenie na dodávanie tovaru |
Hlavná 110, Košice, Košice I, Košický, Slovenská republika
03.08.2022 15:03 — 31.10.2022 15:03
6,00 ks
68 550,00
57 118,00
Dodávateľ bezprostredne po uzavretí zmluvy predloží verejnému obstarávateľovi identifikáciu tovaru, a to tak aby bolo možné overiť splnenie bodu 12 Osobitných požiadaviek na plnenie.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.07.2022 12:03
02.08.2022 12:15
02.08.2022 12:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.08.2022 10:46 - Vstupná ponuka | 68 533,01 | € | Cena s DPH |
02.08.2022 12:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 66 960,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: