• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2022 12:03
  •    Predkladanie ponúk
    02.08.2022 12:15
  •    Ukončenie zákazky
    02.08.2022 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.08.2022 16:05

Detail zákazky Z20228135

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2022 12:03
  •    Predkladanie ponúk
    02.08.2022 12:15
  •    Ukončenie zákazky
    02.08.2022 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.08.2022 16:05

Základné údaje

Z20228135

OF-258287

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6748389

Objednávateľ

31947000

Kancelária Ústavného súdu Slovenskej republiky

Hlavná 110, Košice - Staré mesto, 04265, SVK

Dodávateľ

35955678

SOITRON, s.r.o.

Plynárenská 5, Bratislava, 829 75, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Switche

switche, prepínače, počítačová sieť LAN

  • 32420000-3 - Sieťové zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Switch
Funkcia
Switch  (6 ks)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet downlink portov ks 48
Počet uplink portov ks 4
Počet portov s podporou PoE+ (IEEE 802.3at) ks 48
Celková výkonová kapacita pre všetky pripojené zariadenia napájané cez PoE+ W 1200
Napájací zdroj: výkon W 800
Napájací zdroj: počet ks 2
Napájací zdroj: vstupné napätie V 100 250
Dátová priepustnosť medzi členmi stohu Gbps 80
Výška zariadenia U 1
Minimálna hodnota MTBF hodina 300 000
Packet buffer - veľkosť MB 6
Prepínacia kapacita Gbps 176
Prepínacia kapacita Mpps 130,95
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ downlink portov RJ45
Podporovaná rýchlosť downlink portov v Mbps min. 10/100/1000
Typ uplink portov SFP+
Podporovaná rýchlosť uplink portov v Gbps min. 1/10
Zachovanie PoE+ napájania počas reštartu zariadenia áno
Možnosť výmeny napájacieho zdroja počas prevádzky zariadenia áno
Podpora stohovania áno
Možnosť inštalácie do rozvádzača (Racku) áno
Počet záznamov v tabuľke MAC adries min. 16 000
Podpora VLAN áno
Počet podporovaných VLAN min. 4 000
Minimálne podporované protokoly IEEE 802.3x, 802.3ad, 802.3az, 802.1Q, 802.1d, 802.1s, 802.1w, 802.1x
Podpora OSPF áno
Management zariadenia WEB-GUI, CLI
Požaduje sa plná kompatibilita s riešením CISCO áno
 2. Príslušenstvo
Funkcia
Príslušenstvo k switchu (k položke č. 1)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Príslušenstvo pre namontovanie zariadenia do rozvádzača (Racku) ks 6
Príslušenstvo potrebné pre vytvorenie stohu z 2 zariadení, počet stohov požadovaný ks 2
10 Gbps modul SFP+ pre optické vlákno 50/125um OM3 ks 16
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (do sídla objednávateľa - ďalej aj "verejného obstarávateľa").
2. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
3. Verejný obstarávateľ požaduje dodanie tovaru do 180 dní.  Dodávateľ je povinný dohodnúť termín a čas dodania tovaru minimálne 1 pracovný deň vopred s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa. Kontaktná osoba verejného obstarávateľa bude dodávateľovi oznámená písomne bezodkladne po uzavretí Zmluvy.
4. Verejný obstarávateľ pri dodaní tovar skontroluje a odsúhlasí s požiadavkami verejného obstarávateľa. V prípade, ak tovar nebude zodpovedať požiadavkám verejného obstarávateľa na predmet zákazky je oprávnený tovar neprevziať.
5. Pri reklamácii je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle verejného obstarávateľa na vlastné náklady.
6. Dodávateľ je povinný reklamáciu vysporiadať bezodkladne, najneskôr však do 48 hodín od jej doručenia.
7. Súčasťou každého tovaru bude servisná dokumentácia, ako návod na použitie / na obsluhu, záručný list a preberací protokol.
8. Požaduje sa:
a) bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby tovaru počas trvania záručnej doby tovaru,
b) poskytnutie autorizovaného mimozáručného servisu počas trvania záručnej doby tovaru,
c) vykonávanie záručného a mimozáručného servisu tovaru odborne kvalfikovanými osobami,
d) odstránenie vád/porúch tovaru alebo zabezpečenie opravy tovaru, t. j. zabezpečenie jeho plného sfunkčnenia do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby náhradných dielov pre uvedenie tovaru do prevádzky,
e) odstránenie vád/porúch tovaru alebo zabezpečenie opravy tovaru, t. j. zabezpečenie jeho plného sfunkčnenia do 48 hodín od nástupu technika na servisnú opravu pri potrebe dodania náhradných dielov pre uvedenie tovaru do prevádzky.
9. Úhrada plnenia bude vykonaná po riadnom dodaní tovarov ako celku, po potvrdení dodacieho listu a doručení faktúry (daňového dokladu). Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny za tovar v členení: bez DPH, výška DPH, s DPH a celkovú cenu v rovnakom členení.
10. Ceny za tovar sú konečnými cenami vrátane všetkých nákladov s tým súvisiacich, ako napr. dopravné náklady, poštové náklady, balné, naskladnenie, vyskladnenie a pod..
11. Splatnosť faktúr je 21 dní odo dňa ich doručenia verejnému obstarávateľovi.
12. Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej a funkčnej špecifikácie a osobitných požiadaviek  bude verejný obstarávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa, čoho následkom je oprávnenie verejného obstarávateľa od Zmluvy odstúpiť.
13. V prípade ak dodávateľ nesplní podmienku osobného postavenia, verejný obstarávateľ od Zmluvy odstúpi.
Názov Upresnenie
Osobné postavenie dodávateľa oprávnenie na dodávanie tovaru

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 110, Košice, Košice I, Košický, Slovenská republika

03.08.2022 15:03 — 31.10.2022 15:03

6,00 ks

68 550,00

57 118,00

Dodávateľ bezprostredne po uzavretí zmluvy predloží verejnému obstarávateľovi identifikáciu tovaru, a to tak aby bolo možné overiť splnenie bodu 12 Osobitných požiadaviek na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.07.2022 12:03

02.08.2022 12:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.08.2022 12:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 268
 167
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.08.2022 10:46 - Vstupná ponuka 68 533,01 € Cena s DPH
02.08.2022 12:05 - Najvýhodnejšia ponuka 66 960,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS