30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35931540
ADR - školenia a konzultácie, s.r.o.
Bošániho 1804/7, Bratislava - mestská časť Dúbravka, 84101, SVK
Školenie vodičov ADR
školenie vodičov ADR, školenie vodičov ADR rozšírené o triedu 1, školenie vodičov ADR o cisterny
Služba
1. Školenie vodičov ADR
|
|
---|---|
Funkcia |
Školenie (základné, obnovovacie) vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 a rozšírené o prepravu v cisternách |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 a rozšírené o prepravu v cisternách | osoby | 2 | ||
Obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 a rozšírené o prepravu v cisternách | osoby | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Akreditácia | áno |
Názov |
Objednávateľ požaduje do 7 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodávateľom potrebný školiaci materiál. |
Presný počet účastníkov školenia bude upresnený objednávateľom prostredníctvom objednávky zaslanej dodávateľovi. |
Presný termín (čas) plnenia zmluvy bude upresnený medzi objednávateľom a dodávateľom na základe vzájomného dohovoru, najneskôr však do 16.12.2022 vrátane vystavenia faktúry. |
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi. |
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
Objednávateľ požaduje, aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom. |
Do konečnej ceny je potrebné zarátať všetky náklady spojené s vykonaním školenia (kolky, prípadné poplatky za vykonanie skúšky a za vystavenie certifikátu/osvedčenia). |
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu školenia, zoznam účastníkov školenia, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po skončení školenia, najskôr však v deň splnenia predmetu zmluvy, a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom. |
Objednávateľ požaduje spôsob platby prevodom, splatnosť faktúry min. 30 dní odo dňa doručenia správne vystavenej faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ nie je platcom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH. |
Kritériom je najnižšia cena za vykonanie 1 školenia pre 1 osobu. |
Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
02.09.2022 10:00 — 15.12.2022 10:00
1,00 ks
910,00
758,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.07.2022 10:45
01.08.2022 10:00
01.08.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.07.2022 08:04 - Vstupná ponuka | 910,00 | € | Cena s DPH |
01.08.2022 09:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 907,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: