• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2022 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    08.08.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.08.2022 10:41
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.08.2022 10:55

Detail zákazky Z20228099

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2022 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    08.08.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.08.2022 10:41
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.08.2022 10:55

Základné údaje

Z20228099

OF-258658

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6763606

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35832274

BATTEX Slovakia, s.r.o.

Karloveska 63, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

ND, časti a prísl. na okamžité sprevádzkovanie techniky LaPVO - nákup batérií do rádiových staníc

batérie, monočlánky, rádiové stanice

  • 31400000-0 - Akumulátory, galvanické články a batérie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. nabíjacia batéria
Funkcia
napájanie rádiových staníc pozemného personálu na letiskách OS SR
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nabíjacie batérie ks 420
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kapacita: min. 2600 mAh, max. 2900 mAh
chemické zloženie: NiMH
veľkosť: AA
typ: HR6 (ceruzka AA)
možnosť nabíjania: áno, opakovane nabíjateľná
počet nabíjacích cyklov: minimálne 500
napätie: 1,2V
prevádzková teplota: min -20 °C  max +50 °C
rozmer: 14,5x50,5 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu najmenej 3 pracovné dni pred jeho dodaním.
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný v pracovné dni v dobe od 08:00 hod. do 14:00 hod.
Predávajúci poskytne záruku na dodaný tovar minimálne 24 mesiacov.
Predávajúci je povinný do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zaslať elektronicky kontaktnej osobe kupujúceho : obchodný názov predmetu zmluvy spolu s technickými parametrami
V kúpnej cene sú zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie tejto zmluvy ako napr. náklady na zabalenie, úpravy, náklady na dopravu tovaru a pod.
Na faktúre je potrebné uvádzať jednotkové ceny za jednotlivé položky a celkovú cenu za danú objednávku s DPH aj bez DPH.
Platba za zrealizovanú dodávku tovaru bude uskutočnená bezhotovostným platobným prevodom bez poskytnutia preddavku.
Cena za dodaný tovar bude uhradená na základe vystavenej faktúry, ktorá bude spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu.
Ak niektorý z použitých parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové , prevádzkové a funkčné charakteristiky nevyhnutné na zabezpečenie účelu na ktorý je tovar určený.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list. V prípade ak faktúra slúži aj ako dodací list, musí byť táto skutočnosť na faktúre uvedená.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jána Jiskru 10, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

15.08.2022 07:00 — 30.09.2022 12:00

420,00 ks

1 500,00

1 485,54

Dodávateľ musí predložiť vlastný návrh plnenia zákazky pri predkladaní ponuky. Predložený návrh plnenia víťazným dodávateľom sa pri zazmluvnení zverejní a stane sa súčasťou zmluvy zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.08.2022 08:50

08.08.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.08.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 525
 28
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.08.2022 09:45 - Vstupná ponuka 1 500,00 € Cena s DPH
05.08.2022 14:07 - Najvýhodnejšia ponuka 1 495,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS