30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
44293801
TM Sound, s.r.o.
Bytčianska 490/122, Žilina, 01003, SVK
Stolička orchestrálna
stolička, orchestrálna
Tovar, Služba
1. Stoličky pre orchester
|
|
---|---|
Funkcia |
Pre doplnenie vybavenia a zabezpečenie umeleckých činností objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Orchestrálna stolička | ks | 125 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- vzdialenosť hornej hrany rámu sedadla od zeme: | 480 mm |
- rozmer sedacej časti: | 440 x 440 mm |
- vlastnosti sedacej časti: | anatomicky tvarovaná sedacia časť s ventilačnými otvormi a priedušnou penou, vyrobenou z protipožiarnych materiálov |
- farba poťahovej látky sedacej časti: | čierna |
- poťahový materiál operadla | Trevira CS |
- typ konštrukcie: | 4 nohy |
- materiál konštrukcie: | oceľ |
- hrúbka steny konštrukcie: | min. 2 mm |
- farba konštrukcie: | čierna |
- stohovateľnosť: | áno, do 6ks |
- hmotnosť: | max. 6 kg |
- farebné prevedenie: | čierne |
- v prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru do miesta plnenia, t.j. sídla objednávateľa). |
2. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami. |
3. Objednávateľ posúdi podklady predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy oznámi dodávateľovi elektronicky, či predložený podklad: |
3.1 preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a |
3.2 v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom požadovaného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo |
3.3 nepreukazuje niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
4. Ak dodávateľ nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Podrobnosti dodania budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa. Dodávateľ bude avizovať termín dodania min. tri pracovné dni vopred. |
6. Ak bude dodávateľ v omeškaní s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia, bude takéto omeškanie predstavovať podstatné porušenie zmluvy dodávateľom. Objednávateľ bude oprávnený omeškané plnenie odoprieť a neprevziať, pričom túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámi dodávateľovi. V takomto prípade bude Objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
7. Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci zadanej technickej špecifikácii a všetkým požiadavkám objednávateľa. |
9. Splatnosť faktúry : do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi |
10. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
11. Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
12. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
13. Faktúru doručiť s tovarom na miesto plnenia |
14. Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky |
15. Pred realizáciou zmluvy nutná konzultácia s obstarávateľom |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Regrútska 1, Bratislava - mestská časť Vajnory, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
04.08.2022 09:00 — 31.08.2022 14:00
125,00 ks
25 000,00
20 833,33
Pred realizáciou zmluvy nutná konzultácia s obstarávateľom.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.07.2022 10:43
01.08.2022 10:00
01.08.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.07.2022 11:38 - Vstupná ponuka | 24 999,60 | € | Cena s DPH |
01.08.2022 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 520,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: