• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.07.2022 10:43
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2022 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2022 11:25

Detail zákazky Z20228086

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.07.2022 10:43
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2022 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2022 11:25

Základné údaje

Z20228086

OF-258884

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6743723

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44293801

TM Sound, s.r.o.

Bytčianska 490/122, Žilina, 01003, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stolička orchestrálna

stolička, orchestrálna

  • 39112000-0 - Stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stoličky pre orchester
Funkcia
Pre doplnenie vybavenia a zabezpečenie umeleckých činností objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Orchestrálna stolička ks 125
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- vzdialenosť hornej hrany rámu sedadla od zeme: 480 mm
- rozmer sedacej časti: 440 x 440 mm
- vlastnosti sedacej časti: anatomicky tvarovaná sedacia časť s ventilačnými otvormi a priedušnou penou, vyrobenou z protipožiarnych materiálov
- farba poťahovej látky sedacej časti: čierna
- poťahový materiál operadla Trevira CS
- typ konštrukcie: 4 nohy
- materiál konštrukcie: oceľ
- hrúbka steny konštrukcie: min. 2 mm
- farba konštrukcie: čierna
- stohovateľnosť: áno, do 6ks
- hmotnosť: max. 6 kg
- farebné prevedenie: čierne
- v prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom referenčného produktu, tento ekvivalent musí byť plnohodnotný, t.j. musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru do miesta plnenia, t.j. sídla objednávateľa).
2. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami.
3. Objednávateľ posúdi podklady predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy oznámi dodávateľovi elektronicky, či predložený podklad:
3.1 preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a
3.2 v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom požadovaného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo
3.3 nepreukazuje niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
4. Ak dodávateľ nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
5. Podrobnosti dodania budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa. Dodávateľ bude avizovať termín dodania min. tri pracovné dni vopred.
6. Ak bude dodávateľ v omeškaní s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia, bude takéto omeškanie predstavovať podstatné porušenie zmluvy dodávateľom. Objednávateľ bude oprávnený omeškané plnenie odoprieť a neprevziať, pričom túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámi dodávateľovi. V takomto prípade bude Objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
7. Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci zadanej technickej špecifikácii a všetkým požiadavkám objednávateľa.
9. Splatnosť faktúry : do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi
10. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
11. Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
12. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
13. Faktúru doručiť s tovarom na miesto plnenia
14. Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
15. Pred realizáciou zmluvy nutná konzultácia s obstarávateľom
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Regrútska 1, Bratislava - mestská časť Vajnory, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

04.08.2022 09:00 — 31.08.2022 14:00

125,00 ks

25 000,00

20 833,33

Pred realizáciou zmluvy nutná konzultácia s obstarávateľom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.07.2022 10:43

01.08.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.08.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 233
 86
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.07.2022 11:38 - Vstupná ponuka 24 999,60 € Cena s DPH
01.08.2022 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka 20 520,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS