35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
36008184
DOPRAVA A SLUŽBY K & T, spol. s r.o.
Horelica 13, Čadca, 02201, SVK
Abrazivo na otryskávanie oceľových konštrukcií pomocou stlačeného vzduchu
Abrazívny materiál
Tovar, Služba
1. Abrazivo na otryskávanie oceľových konštrukcií pomocou stlačeného vzduchu
|
|
---|---|
Funkcia |
Slúži na čistenie kovov oceľových konštrukcií pred povrchovou ochranou náterom. |
Dosiahnutie drsnosti min. Sa 2,5 v zmysle ISO 8501 - 1 a STN EN ISO 129 44 - 4. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zrnitosť | mm | 0,2 | 1,6 | |
Balenie vo vreciach | kg | 40 | ||
Vrecia uložené na paletách | ks | 30 | 40 | |
Tvrdosť podľa Mohsovej stupnice | Tvrdosť | 6 | 7 | |
Vlhkosť | % | 0,2 | 0,4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
70 % veľkosti zŕn musí byť v intervale od 0,8 do 1,5 mm. | |
Abrazivný materiál pre čistenie kovových povrchov pieskovaním. | |
Nesmie byť na báze kremičitého piesku, nesmie obsahovať zlúčeniny kremíka. | |
Inertný a ekologicky nezávadný, netoxický, nehorľavý, nevodivý, vo vode nerozpustný, chemicky stály, nekorodujúci, nereagujúci s otryskávaným povrchom. | |
Neobsahujúci nebezpečné látky v zmysle smernice 67/548/EHS a nie je klasifikovaný ako nebezpečný prípravok v zmysle smernice 1999/45/EHS. | |
Málo fibrogénny. | |
Vrecia na paletách obalené nepremokavou fóliou pre zamedzenie vlhkosti pri náhlej nepriazni počasia počas manipulácie. |
Názov |
I.PLNENIE |
1 Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, s kartou bezpečnostných údajov a preberacím protokolom, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom SR a Európskej únie (ďalej len „EÚ“). |
I.2 Dodávateľ dodá tovar, vrátane dopravy na miesto dodania. Dodávateľ je povinný e-mailom oznámiť osobe oprávnenej prevziať tovar za Objednávateľa, minimálne 2 pracovné dní pred dodaním predmetu zmluvy presný termín jeho dodania. |
I.3 Dodanie je možné v pracovné dni, od pondelka do piatka, v hodinách od 7:00 do 14:00. |
I.4 Prevzatie a odovzdanie tovaru potvrdia Zmluvné strany na dodacom liste, za Zmluvné strany sú oprávnené podpísať dodací list osoby zodpovedné za prevzatie predmetu zmluvy. Vlastnícke právo k tovaru nadobúda Objednávateľ prevzatím tovaru. V prípade uplatnenia výhrady pri dodaní tovaru ostáva tovar vo vlastníctve Dodávateľa až do doby, kým Dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni Objednávateľovi riadne prevziať tovar. |
I.5 Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek zmeniť osoby zodpovedné za prevzatie tovaru. Zmenu je možné vykonať písomným oznámením podpísaným osobou oprávnenou k podpisu oznámenia za Objednávateľa. Písomné oznámenie musí obsahovať miesto odovzdania a prevzatia tovaru, identifikáciu nahrádzanej osoby zodpovednej za prevzatie tovaru a identifikáciu nahradzujúcej osoby zodpovednej za prevzatie tovaru. Oznámenie sa doručuje e-mailom tak, že osoba oprávnená za vecné plnenie za Objednávateľa odošle scan originálu písomného oznámenia, podpísaný opráv.osobou Objednávateľa, na e-mailovú adresu Dodávateľa. |
I.6 Najneskôr pri dodaní tovaru predložiť prehlásenie o zhode výrobku podľa § 13 odst. 1 Zák. č. 269/99 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody v znení neskorších predpisov a osvedčenie výrobku o vhodnosti použitia pre úpravu podkladov pred aplikáciou náterových hmôt. Dodávateľ predloží pri dodávke technický list a kartu bezpečnostných údajov ako i toxikologické posúdenie nezáväzným odborným subjektom. |
II. CENA |
II.1 Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. |
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane dopravy na miesto určenia. |
II.3 Cena za poskytnuté dodanie tovaru je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku. |
II.4 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia. |
II.5 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Prílohu faktúry tvorí preberací protokol. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vyhotovení. |
III.2 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy. Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. |
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY IV.1 Záručná doba je minimálne 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu Objednávateľom. |
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
V.1 V prípade nedodržania funkčných/technických parametrov tovaru, uvedenýchv technickej špecifikácii /opisnom formulári / v zmluve a podľa požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/ Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
V.2 V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky zmluvy/požiadavky Objednávateľa v súlade so zmluvou/opisným formulárom, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP), a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
V.3 Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, neuhradiť zmluvnú cenu a nepodpísať preberací protokol, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. |
V.4 Nesplnenie akejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
V.5 Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. |
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA |
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy v Elektronickom kontraktačnom systéme (ďalej len „EKS“)ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. |
VI.2 Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b), c) a d) ZoVO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) dodávateľ predloží objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu. |
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS. |
VI.4 Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP. |
A. Hlinku 2549, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika
01.08.2022 12:11 — 31.08.2022 12:12
24,00 ton
5 760,00
5 760,00
Po nadobudnutí platnosti a účinnosti zmluvy bude dodávateľ povinný zaslať rozpis jednotkovej ceny elektronicky na e-mailovú adresu uvedenú v opisnom formulári objednávateľa (vlastný návrh plnenia zákazky).
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.07.2022 12:28
27.07.2022 08:00
27.07.2022 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.07.2022 08:50 - Vstupná ponuka | 5 760,00 | € | Cena bez DPH |
25.07.2022 08:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 750,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: