• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2022 12:28
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2022 08:50

Detail zákazky Z20228059

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2022 12:28
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2022 08:50

Základné údaje

Z20228059

OF-258851

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6726838

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36008184

DOPRAVA A SLUŽBY K & T, spol. s r.o.

Horelica 13, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Abrazivo na otryskávanie oceľových konštrukcií pomocou stlačeného vzduchu

Abrazívny materiál

  • 14812000-6 - Brúsny prášok alebo zrno
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Abrazivo na otryskávanie oceľových konštrukcií pomocou stlačeného vzduchu
Funkcia
Slúži na čistenie kovov oceľových konštrukcií pred povrchovou ochranou náterom.
Dosiahnutie drsnosti min. Sa 2,5 v zmysle ISO 8501 - 1 a STN EN ISO 129 44 - 4.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zrnitosť mm 0,2 1,6
Balenie vo vreciach kg 40
Vrecia uložené na paletách ks 30 40
Tvrdosť podľa Mohsovej stupnice Tvrdosť 6 7
Vlhkosť % 0,2 0,4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
70 % veľkosti zŕn musí byť v intervale od 0,8 do 1,5 mm.
Abrazivný materiál pre čistenie kovových povrchov pieskovaním.
Nesmie byť na báze kremičitého piesku, nesmie obsahovať zlúčeniny kremíka.
Inertný a ekologicky nezávadný, netoxický, nehorľavý, nevodivý, vo vode nerozpustný, chemicky stály, nekorodujúci, nereagujúci s otryskávaným povrchom.
Neobsahujúci nebezpečné látky v zmysle smernice 67/548/EHS a nie je klasifikovaný ako nebezpečný prípravok v zmysle smernice 1999/45/EHS.
Málo fibrogénny.
Vrecia na paletách obalené nepremokavou fóliou pre zamedzenie vlhkosti pri náhlej nepriazni počasia počas manipulácie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
1 Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, s kartou bezpečnostných údajov a preberacím protokolom, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom SR a Európskej únie (ďalej len „EÚ“).
I.2 Dodávateľ dodá tovar, vrátane dopravy na miesto dodania. Dodávateľ je povinný e-mailom oznámiť osobe oprávnenej prevziať tovar za Objednávateľa, minimálne 2 pracovné dní pred dodaním predmetu zmluvy presný termín jeho dodania.
I.3 Dodanie je možné v pracovné dni, od pondelka do piatka, v hodinách od 7:00 do 14:00.
I.4 Prevzatie a odovzdanie tovaru potvrdia Zmluvné strany na dodacom liste, za Zmluvné strany sú oprávnené podpísať dodací list osoby zodpovedné za prevzatie predmetu zmluvy. Vlastnícke právo k tovaru nadobúda Objednávateľ prevzatím tovaru. V prípade uplatnenia výhrady pri dodaní tovaru ostáva tovar vo vlastníctve Dodávateľa až do doby, kým Dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni Objednávateľovi riadne prevziať tovar.
I.5 Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek zmeniť osoby zodpovedné za prevzatie tovaru. Zmenu je možné vykonať písomným oznámením podpísaným osobou oprávnenou k podpisu oznámenia za Objednávateľa. Písomné oznámenie musí obsahovať miesto odovzdania a prevzatia tovaru, identifikáciu nahrádzanej osoby zodpovednej za prevzatie tovaru a identifikáciu nahradzujúcej osoby zodpovednej za prevzatie tovaru. Oznámenie sa doručuje e-mailom tak, že osoba oprávnená za vecné plnenie za Objednávateľa odošle scan originálu písomného oznámenia, podpísaný opráv.osobou Objednávateľa, na e-mailovú adresu Dodávateľa.
I.6 Najneskôr pri dodaní tovaru predložiť prehlásenie o zhode výrobku podľa § 13 odst. 1 Zák. č. 269/99 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody v znení neskorších predpisov a osvedčenie výrobku o vhodnosti použitia pre úpravu podkladov pred aplikáciou náterových hmôt. Dodávateľ predloží pri dodávke technický list a kartu bezpečnostných údajov ako i toxikologické posúdenie nezáväzným odborným subjektom.
II. CENA
II.1 Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane dopravy na miesto určenia.
II.3 Cena za poskytnuté dodanie tovaru je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku.
II.4 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia.
II.5 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Prílohu faktúry tvorí preberací protokol. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vyhotovení.
III.2 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy. Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY IV.1 Záručná doba je minimálne 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu Objednávateľom.
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
V.1 V prípade nedodržania funkčných/technických parametrov tovaru, uvedenýchv technickej špecifikácii /opisnom formulári / v zmluve a podľa požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/ Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
V.2 V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky zmluvy/požiadavky Objednávateľa v súlade so zmluvou/opisným formulárom, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP), a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
V.3 Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, neuhradiť zmluvnú cenu a nepodpísať preberací protokol, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
V.4 Nesplnenie akejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
V.5 Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy v Elektronickom kontraktačnom systéme (ďalej len „EKS“)ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie.
VI.2 Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b), c) a d) ZoVO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) dodávateľ predloží objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu.
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS.
VI.4 Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Hlinku 2549, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika

01.08.2022 12:11 — 31.08.2022 12:12

24,00 ton

5 760,00

5 760,00

Po nadobudnutí platnosti a účinnosti zmluvy bude dodávateľ povinný zaslať rozpis jednotkovej ceny elektronicky na e-mailovú adresu uvedenú v opisnom formulári objednávateľa (vlastný návrh plnenia zákazky).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.07.2022 12:28

27.07.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.07.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 56
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.07.2022 08:50 - Vstupná ponuka 5 760,00 € Cena bez DPH
25.07.2022 08:51 - Najvýhodnejšia ponuka 5 750,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS