30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
35804262
NTT Slovakia s. r. o.
Jozefa Hagaru 9, Bratislava, 83151, SVK
Modernizácia prepínačov prístupu na dátové úložiska
prepínač, switch, úložisko, SAN
Tovar, Služba
1. Modernizácia prepínačov prístupu na dátové úložiska
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom dodávky sú nové, doposiaľ nepoužívané plne funkčné zariadenia vrátene komplexnej implementácie a integrácie do existujúceho produkčného prostredia. Plnenie predmetu zmluvy musí byť vykonané tak, aby nedošlo k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov verejného obstarávateľa/objednávateľa. Presná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Manažovateľné prepínače pre prístup na dátové úložiska dátového centra | ks | 2 | ||
2. QSFP-40/100-SRBD=100G and 40GBASE SR-BiDi QSFP Transceiver, LC | ks | 12 | ||
3. QSFP-40GBASE SR4 Transceiver, LC | ks | 12 | ||
4. QSFP-40GBASE CSR4 Transceiver, LC | ks | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Porty | Min. 48x SFP+ |
Porty vlastnosti | min. 48x portov aktívne pokrytých licenciou výrobcu zariadenia |
Podporované protokoly | Fibre Channel standards FC-PH, Revision 4.3 (ANSI INCITS 230-1994) FC-PH, Amendment 1 (ANSI INCITS 230-1994/AM1-1996) FC-PH, Amendment 2 (ANSI INCITS 230-1994/AM2-1999) |
- | FC-PH-2, Revision 7.4 (ANSI INCITS 297-1997) FC-PH-3, Revision 9.4 (ANSI INCITS 303-1998) FC-PI, Revision 13 (ANSI INCITS 352-2002) FC-PI-2, Revision 10 (ANSI INCITS 404-2006) |
- | FC-PI-3, Revision 4 (ANSI INCITS 460-2011) FC-PI-4, Revision 8 (ANSI INCITS 450-2008) FC-PI-5, Revision 6 (ANSI INCITS 479-2011) FC-PI-6 (ANSI INCITS 512-2015) |
- | FC-FS, Revision 1.9 (ANSI INCITS 373-2003) FC-FS-2, Revision 1.01 (ANSI INCITS 424-2007) FC-FS-2, Amendment 1 (ANSI INCITS 424-2007/AM1-2007) FC-FS-3, Revision 1.11 (ANSI INCITS 470-2011) FC-FS-4 |
- | FC-LS, Revision 1.62 (ANSI INCITS 433-2007) FC-LS-2, Revision 2.21 (ANSI INCITS 477-2011) FC-LS-3, Includes revision 3.53 FC-SW-2, Revision 5.3 (ANSI INCITS 355-2001) |
- | FC-SW-3, Revision 6.6 (ANSI INCITS 384-2004) FC-SW-4, Revision 7.5 (ANSI INCITS 418-2006) FC-SW-5, Revision 8.5 (ANSI INCITS 461-2010) FC-SW-6 |
- | FC-GS-3, Revision 7.01 (ANSI INCITS 348-2001)FC-GS-4, Revision 7.91 (ANSI INCITS 387-2004)FC-GS-5, Revision 8.51 (ANSI INCITS 427-2007)FC-GS-6, Revision 9.4 (ANSI INCITS 463-2010) |
- | FC-GS-7, Includes revision 10.8 FCP, Revision 12 (ANSI INCITS 269-1996) FCP-2, Revision 8 (ANSI INCITS 350-2003) FCP-3, Revision 4 (ANSI INCITS 416-2006) |
- | FCP-4, Revision 2b (ANSI INCITS 481-2011) FC-SB-2, Revision 2.1 (ANSI INCITS 349-2001) FC-SB-3, Revision 1.6 (ANSI INCITS 374-2003) FC-SB-3, Amendment 1 (ANSI INCITS 374-2003/AM1-2007) |
- | FC-SB-4, Revision 3.0 (ANSI INCITS 466-2011) FC-SB-5, Revision 2.00 (ANSI INCITS 485-2014) FC-BB-6, Revision 2.00 (ANSI INCITS 509-2014) FC-BB-2, Revision 6.0 (ANSI INCITS 372-2003) |
- | FC-BB-3, Revision 6.8 (ANSI INCITS 414-2006) FC-BB-4, Revision 2.7 (ANSI INCITS 419-2008) FC-BB-5, Revision 2.0 (ANSI INCITS 462-2010) FC-VI, Revision 1.84 (ANSI INCITS 357-2002) |
- | FC-SP, Revision 1.8 (ANSI INCITS 426-2007) FC-SP-2, Revision 2.71 (ANSI INCITS 496-2012) FAIS, Revision 1.03 (ANSI INCITS 432-2007) |
- | FAIS-2, Revision 2.23 (ANSI INCITS 449-2008) FC-IFR, Revision 1.06 (ANSI INCITS 475-2011) FC-FLA, Revision 2.7 (INCITS TR-20-1998) FC-PLDA, Revision 2.1 (INCITS TR-19-1998) |
- | FC-Tape, Revision 1.17 (INCITS TR-24-1999) FC-MI, Revision 1.92 (INCITS TR-30-2002) FC-MI-2, Revision 2.6 (INCITS TR-39-2005) FC-MI-3, Revision 1.03 (INCITS TR-48-2012) |
- | FC-DA, Revision 3.1 (INCITS TR-36-2004) FC-DA-2, Revision 1.06 (INCITS TR-49-2012) FC-MSQS, Revision 3.2 (INCITS TR-46-2011) |
- | Fibre Channel classes of service: Class 2, Class 3, and Class F Fibre Channel standard port types: E, F, and B Fibre Channel enhanced port types: SD, ST, and TE FC-NVMe |
- | In-band management using IP over Fibre Channel (RFC 2625) IPv6, IPv4, and Address Resolution Protocol (ARP) over Fibre Channel (RFC 4338) |
- | Extensive IETF-standards-based TCP/IP, Simple Network Management Protocol Version 3 (SNMPv3), and Remote Monitoring (RMON) MIBs |
Zdroje napájania | 2x 650W AC, vymeniteľné počas prevádzky zariadenia |
Chladenie | Min. 2 x ventilátor |
Prevedenie | rack-mountable, maximálna výška 1RU |
Výkonové parametre | Podporovaná prenosová rýchlosť portov 4/8/16/32 Gbps vrátane podpory „autosensing with 32 Gbps of dedicated bandwidth per port“ poskytovanej výrobcom zariadenia |
- | Aggregate bandwidth of 1.5-Tbps end-to-end full duplex Buffer credits: Up to 8300 for a group of 16 ports, with a default of 500 buffer credits per port and a maximum of |
- | 8270 buffer credits for a single port in the group Port groups: 3 port groups of 16 ports each Port channel: Up to 16 load-balanced physical links grouped in one port channel |
Podporované diagnostické nástroje | Power-On-Self-Test (POST) diagnostika Online Health Management System (OHMS) diagnostika Internal loopbacks SPAN |
- | Fibre Channel traceroute Fibre Channel ping Fibre Channel debug Fabric Analyzer výrobcu zariadenia |
- | Syslog Port-level štatistika Link Diagnostics (E-port and F-port links) Read Diagnostic Parameter |
Podporované servisné nástroje | Configuration file management Call Home Port beaconing Link Cable beacon System LEDs SNMP traps for alerts |
Ostatné vlastnosti zariadenia | In-Service Software Upgrade (ISSU) výrobcu zariadenia Hot-swappable, dual redundant power supplies Hot-swappable fan tray with switch integrated temperature and power management |
- | Hot-swappable SFP+ optics Stateful process restart Any port configuration for port channels Fabric-based multi pathing |
- | Per-VSAN fabric services Port tracking VRRP for management IP interface for management IP interface |
- | FEC with HBA ports Buffer-to-buffer state change notification with HBA ports |
Rozšírené vlastnosti zariadenia | podpora VSAN, IVR, Port channel with multipath load balancing, Flow-based and zone-based QoS |
Podporované vlastnosti sieťového manažmentu | Prístup k manažmentu infraštruktúry prostredníctvom 2x out-of-band Ethernet portov: - mgmt0: 10/100/1000BASE-T - mgmt1: 1/10G SFP+ |
- | RS-232 serial console port USB power-on auto-provision port Access protocols Command-Line Interface (CLI) using the console and Ethernet port |
- | SNMPv3 using the Ethernet port and in-band IP over Fibre Channel access Storage Networking Industry Association (SNIA) Storage Management Initiative Specification (SMI-S) |
- | NX-API for REST full access trough HTTPS REST Distributed device alias service Network security |
- | Per-VSAN Role-Based Access Control (RBAC) using LDAP, RADIUS and TACACS+-based Authentication, Authorization, and Accounting (AAA) functions SFTP |
- | SSHv2 implementing AES Data Center Network Manager výrobcu zariadenia |
Možnosti prístupov programátorských nástrojov | Scriptable CLI DCNM web services API výrobcu zariadenia NX-API restful interfaces On-board Python interpreter Embedded Event Manager výrobcu zariadenia NX-OS Software scheduler výrobcu zariadenia |
Podporované vlastnosti softvéru | -integrácia dodávaných zariadení do SAN infraštruktúry dátového centra vrátane licencie na úrovni Advanced Features vrátane licenčného pokrytia minimálne úrovne SAN Analytics solution na obdobie 3 r |
- | - podpora pre viaceré datacentrá (lokalita) a/alebo cloud riešenia vrátane priamej analytickej podpory výrobcu zariadenia a ich centrálne ovládanie konfigurácií |
- | - centrálne ovládanie konfigurácie všetkých dodávaných zariadení, vrátane licencií operačného systému zariadenia a centralizovanej aplikačnej infraštruktúry |
Podporovaná systémová bezpečnosťprevádzky | VSAN fabric isolation Intelligent packet inspection at port level Hardware zoning by Access Control Lists (ACLs) Fibre Channel Security Protocol (FC-SP) switch-to-switch authentication |
- | FC-SP host-to-switch authentication RBAC using RADIUS, TACACS+ or LDAP Authentication, Authorization, and Accounting (AAA) functions |
- | Secure FTP (SFTP) Secure Shell Version 2 (SSHv2) Simple Network Management Protocol Version 3 (SNMPv3) implementing Advanced Encryption Standard (AES) |
- | Control-plane security Systém výrobcu zariadenia TrustSec payload encryption Secure Boot and Anti-counterfeit technology |
Normy a certifikácie zariadenia | Safety compliance CE Marking UL 60950 CAN/CSA-C22.2 No. 60950 EN 60950 |
- | IEC 60950 TS 001 AS/NZS 3260 IEC60825 EN60825 21 CFR 1040 |
- | EMC compliance FCC Part 15 (CFR 47) Class A ICES-003 Class A EN 55022 Class A CISPR 22 Class A |
- | AS/NZS 3548 Class A VCCI Class A EN 55024 EN 50082-1 EN 61000-6-1 |
- | EN 61000-3-2 EN 61000-3-3 |
Podpora Fabric services | Name server Registered State Change Notification (RSCN) Login services Fabric Configuration Server (FCS) Broadcast In-order delivery |
Záručné doby a SLA podmienky | záručná doba vrátane podpory výrobcu zariadení počas doby 36 mesiacov, nahlasovanie incidentov v pracovných hodinách nástup na vykonanie servisného zásahu najneskôr na nasledujúci pracovný deň |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre položky 1. až 4. uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky uvedie: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu spolu bez DPH, cenu spolu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy a jednotková cena obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu (dodávka, doprava, vykládka, inštalácia, implementácia a integrácia do existujúceho produkčného prostredia, záruka a podpora) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
4. Celková cena, ceny spolu a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie záručných vád objednávateľom. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť na zverejnené kontaktné údaje Objednávateľa jeho vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s presným označením a popisom ponúkaných produktov, ktoré musia súhlasiť s požadovanými vlastnosťami a parametrami zariadenia a služieb. |
3. V prípade, že Dodávateľom navrhované riešenie nespĺňa požadované parametre, je Dodávateľ povinný do 3 pracovných dní nahradiť toto riešenie plnením plne zodpovedajúcim požiadavkám Objednávateľa. |
4. Dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu. |
5. Dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží doklad vystavený výrobcom alebo oficiálnym distribútorom výrobcu, že zariadenia, ktoré sú predmetom zmluvy, pochádzajú z oficiálnej distribúcie určenej na predaj Slovenskej republike. |
6. Dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predloží doklad vystavený výrobcom alebo oficiálnym distribútorom výrobcu, že je certifikovaným partnerom výrobcu zariadení a že výrobca garantuje vykonávanie odborného záručného a pozáručného servisu na zariadenia dodané prostredníctvom Dodávateľa aj v prípade zániku Dodávateľa, alebo ukončenia jeho pôsobenia na trhu a to v zmysle všeobecných záručných podmienok výrobcu zariadení. |
7. Dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že certifikátmi o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 a normy ISO 27001. Objednávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality, predložené dodávateľom, pokiaľ preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. |
8. Dodávateľ do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že: a) disponuje certifikátmi/osvedčeniami výrobcu ponúkaných zariadení v rozsahu: min.: Certified Specialist-Enterprise Core – min. 1 pracovník a Certified Network Associate – min. 1 pracovník; b) v oblasti projektového manažmentu je držiteľom certifikátu min. ITIL Foundation-certifikácia pre riadenie IT služieb a procesov prevádzky v rozsahu min. 1 pracovník. |
9. Miestom plnenia je ústredie objednávateľa v Bratislave. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi presné adresy plnenia s kontaktnými osobami v mieste plnenia a kontaktný e-mail, a to obratom, najneskôr však do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy. |
10. Dodávateľ dodá predmet zmluvy najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa obdržania výzvy od Objednávateľa o jeho pripravenosti prevziať predmet zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri plnení predmetu zmluvy nedôjde k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov objednávateľa. |
11. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne dva dni pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa. |
12. Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným normám EÚ, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Rozbalený, použitý, či repasovaný tovar nebude akceptovaný. Požaduje sa dodávka nových zariadení od výrobcu (továrensky vyrobenú), zapečatenú ochrannými prvkami výrobcu t. j. krabica je prelepená originálnou neporušenou ochrannou páskou výrobcu. |
13. Plnenie predmetu zmluvy musí zahŕňať všetky nevyhnutné úkony pre úspešnú implementáciu a integráciu zariadení do produkčnej prevádzky Objednávateľa minimálne v rozsahu: - analýza súčasného stavu prevádzkovej infraštruktúry - kontrola stavu a funkcie existujúcich zariadení - návrh konfigurácie aktualizovaného produkčného prostredia - návrh ďalších postupov projektu |
Podmienkou implementácie a integrácie dodaných zariadení je odsúhlasenie návrhov konfigurácie a ďalších postupov projektu Objednávateľom. |
- inštalácia zariadení do existujúceho IT prostredia - SW a HW aktualizácia dodaných zariadení - integračný test kompatibility s existujúcou IT infraštruktúrou - konfigurácia navrhnutého produkčného prostredia - integrácia dodaného prostredia do existujúcej HW infraštruktúry - integrácia dodaného prostredia do existujúcej SW infraštruktúry - komplexná migrácia |
- návrh akceptačných testov a postupov - diagnostika a test dodanej infraštruktúry v produkčnom prostredí - analýza výsledkov - spracovanie projektovej dokumentácie Podmienkou úspešného plnenia predmetu zmluvy je obojstranná akceptácia pozitívneho výsledku záverečných testov. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý celý predmet plnenia bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
2. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry jednorazovo za predmet zákazky podľa bodu 1. podpísaním akceptačného protokolu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Podpísaný a zmluvnými stranami odsúhlasený akceptačný protokol bude neoddeliteľnou prílohou faktúry. |
3. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa faktury@socpoist.sk, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
V. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene |
a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť v tomto registri. |
prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. |
V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, alebo poskytovať službu ktorý odpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok" |
Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod dodávateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov"). Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, |
zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. w) VZP OPET/. |
4. Uchádzač môže ponúknuť i kompatibilné ekvivalenty, rešpektujúc záručné podmienky a plnú funkčnosť a nezmenené vlastnosti avšak plne kompatibilné so súčasne implementovanými technológiami z dôvodu ochrany už zrealizovanej investície. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
5. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky/zmluvy, ktoré sú uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky/zmluvy. |
6. Porušenie ktorejkoľvek podmienky bude považované za podstatné porušenie Zmluvy. V prípade porušenia podmienok ustanovených touto Zmluvou zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený fakturovať Zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej ceny predmetu Zmluvy. Právo na náhradu preukázateľne spôsobenej škody týmto nie je dotknuté. |
7. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
8. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
9. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
16.08.2022 08:00 — 21.07.2025 08:00
1,00 cena celkom
256 344,00
256 344,00
Vlastný návrh plnenia zákazky sa nepovoľuje. Plnenie na základe opisného formulára.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.07.2022 10:24
12.08.2022 08:00
12.08.2022 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.08.2022 10:27 - Vstupná ponuka | 256 320,00 | € | Cena s DPH |
11.08.2022 10:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 256 320,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: