• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2022 08:48
  •    Predkladanie ponúk
    08.08.2022 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.08.2022 16:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.08.2022 16:30

Detail zákazky Z20228013

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.08.2022 08:48
  •    Predkladanie ponúk
    08.08.2022 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.08.2022 16:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.08.2022 16:30

Základné údaje

Z20228013

OF-258606

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6763602

Objednávateľ

607304

Stredná zdravotnícka škola

Záhradnícka 44, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

54062292

FINXZA, s.r.o.

Bánovská cesta 6, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upratovacie služby

Upratovacie služby, čistiace a dezinfekčné služby

  • 90910000-9 - Upratovacie služby
  • 90919000-2 - Služby na upratovanie kancelárií, škôl a čistenie kancelárskeho vybavenia
  • 90911300-9 - Umývanie okien

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Upratovacie služby
Funkcia
Predmetom zákazky je vykonávanie upratovacích, čistiacich, dezinfekčných a súvisiacich služieb pre obstarávateľa zákazky s miestom výkonu práce v Bratislave.
Obstarávateľ PZ požaduje kompletné vnútorné upratovanie a čistenie priestorov v suteréne a prízemí v objekte zadávateľa zákazky a upratovanie a čistenie prístupovej časti do budovy - schodište a podesta. Celková plocha na upratovanie je  1 655,01 m2: úsek 1 je 854,23 m2; úsek 2, celková podlahová plocha na upratovanie je 800, 78 m2.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Úsek 1 - prízemie 1, vonkajšie schodište a podesta, suterén budovy 1 m2 854,23
1. 1. Prízemie 1, plocha na upratovanie celkom m2 645,48
1.1.1.  Sklad učebníc: miestnosť č. 10, typ podlahy koberec, typ steny maľovka, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 16,80
1.1.2. Učebňa - miestnosť č. 11, typ podlahy PVC, typ steny maľovka + keramický obklad, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 57,04
1.1.3. Malá jedáleň: miestnosť č. 11 A, typ podlahy PVC, typ steny maľovka, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 15,81
1.1.4. Učebňa: - miestnosť č. 12, typ podlahy PVC, typ steny maľovka + keramický obklad, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 56,42
1.1.5. Kabinet pedagógov: miestnosť č. 12A, typ podlahy PVC, typ steny maľovka + keramický obklad, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 16,12
1.1.6. Učebňa, trieda: miestnosť č. 13, typ podlahy PVC, typ steny maľovka + keramický obklad, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 53,94
1.1.7. Posilovňa: miestnosť č. 14, typ podlahy PVC, typ steny maľovka, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 52,00
1.1.8. Kabinet pedagógov: miestnosť č. 15, typ podlahy laminát, typ steny maľovka + keramický obklad, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 19,84
1.1.9. Kabinet pedagógov: miestnosť č. 16 A, typ podlahy laminát, typ steny maľovka + keramický obklad, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 17,36
1.1.10. Učebňa, trieda: miestnosť č. 16, typ podlahy PVC, typ steny maľovka + keramický obklad, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 62,04
1.1.11. Chodba: typ podlahy PVC, typ steny maľovka + olejový sokel, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 149,44
1.1.12. Sociálne zariadenia (4 x): typ podlahy dlažba, typ steny maľovka + keramický obklad, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 10,62
1.1.13. Vrátnica: typ podlahy PVC, typ steny maľovka, drevený rám + sklenená výplň (v interiéri) m2 7,26
1.1.14. Vestibul pri vrátnici: typ podlahy PVC, typ steny maľovka + olejový sokel, drevený rám + sklenená výplň (v interiéri) m2 58,40
1.1.15. Vstupný vestibul: typ podlahy PVC, typ steny maľovka + olejový sokel , vstup kovový rám + sklenená výplň m2 19,14
1.1.16. Vnútorné schodište: typ podlahy PVC, teraso, typ steny vedľa schodišťa maľovka + olejový sokel m2 19,03
1.1.17 Vnútorná podesta: typ podlahy PVC, teraso, typ steny vedľa schodišťa maľovka + olejový sokel m2 14,22
1.2. Prístupová časť do objektu (vonkajšie priestory), plocha na upratovanie  celkom m2 32,30
1.2.1 Vonkajšie schodište: typ plochy vonkajšia dlažba m2 14,31
1.2.2. Vonkajšia podesta: typ plochy vonkajšia dlažba m2 17,99
1.3. Suterén budovy, plocha na upratovanie celkom m2 176,45
1.3.1. Šatne - chodba: typ podlahy teraso, typ steny maľovka + olejový sokel, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 101,97
1.3.2. Chodba: typ podlahy PVC, typ steny maľovka + olejový sokel, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 9,65
1.3.3. Sociálne zariadenie + umývadlo 1 x: typ podlahy dlažba, typ steny maľovka + keramický obklad m2 2,97
1.3.4. Chodba: typ podlahy teraso, typ steny maľovka + olejový obklad m2 61,86
2. Úsek 2 - priestory školských zubných ambulancií,   telocvičňa, suterén 2, suterén 3, prízemie 2, vnútorné schodisko,  plocha na upratovanie celkom m2 800,78
2.1. Priestory školských zubných ambulancií,  plocha na upratovanie celkom m2 64,64
2.1.1.Vstupná chodba, typ podlahy PVC, typ steny maľovka, typ okien plastový rám + sklenená výplň, presklenená stena 5,60 m2 m2 9,67
2.1.2 Ambulancia č. 1, typ podlahy PVC, typ steny maľovka, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 21,55
2.1.3. Chodba typ podlahy PVC, typ steny maľovka m2 3,78
2.1.4. Kabinet pedagógov ŠO zubný asistent, typ podlahy PVC, typ steny maľovka, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 7,01
2.1.5 Technická miestnosť, typ podlahy PVC, typ steny maľovka, typ okna plastový rám + sklenená výplň m2 4,00
2.1.6.  WC, typ podlahy PVC, typ steny maľovka m2 1.12
2.1.7. Ambulancia č. 2, typ podlahy PVC, typ steny maľovka, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 17,51
2.1.8. Vstupná chodba, typ podlahy PVC, typ steny maľovka, typ okien plastový rám + sklenená výplň, presklenená stena 5,60 m2 m2 9,70
2.2. Telocvičňa a súvisiace priestory,  plocha na upratovanie  celkom m2 328,00
2.2.1. Telocvičňa, typ podlahy laminát, typ steny maľovka a drevený obklad, typ okien plastový rám + sklenená náplň m2 244,00
2.2.2. Chodba, typ podlahy PVC, typ steny maľovka m2 9,30
2.2.3. Kabinet pedag´gov telesnej výchovy,  typ podlahy koberec, typ steny maľovka, typ okna plastový rám + sklenená výplň m2 15,50
2.2.4. Chodba typ podlahy PVC, typ steny maľovka m2 15,70
2.2.5. Vnútorné schodište, typ schodníc lakované drevo, typ steny maľovka m2 2,50
2.2.6. Vnútorná podesta, typ podlahy PVC, typ steny maľovka m2 1,00
2.2.7. Technologická miestnosť - umiestnenie servera a ďalších zariadení, typ podlahy PVC, typ steny maľovka, typ okien plastový rám + sklenená výplň m2 27,70
2.2.8. Chodba - prístupová časť do budovy, typ podlahy PVC, typ steny maľovka, presklenené 2 - krídlové dvere v kovovom ráme 7 m2 m2 12,30
2.3. Suterén 2 - šatne, sociálne zaridenia - sprchy, umyvadlá, WC, plocha na upratovanie celkom m2 43,40
2.3.1. Vnútorné podesty, typ podlahy PVC, typ steny maľovka a olejový sokel m2 5,20
2.3.2.Vnútorné schodište, typ podlahy teraso, typ steny maľovka a olejový sokel m2 3,90
2.3.3. Sociálne zariadenie a šatňa, typ podlahy dlažba, typ steny keramický obklad a maľovka m2 34,30
2.4.  Prízemie 2 - plocha na upratovanie celkom m2 91,43
2.4.1. Knižnica, typ podlahy laminát, typ steny maľovka, typ okna plastový rám + sklenená výplň m2 32,00
2.4.2. Chodba, typ podlahy PVC, typ steny maľovka a olejový sokel m2 20,70
2.4.3. WC, typ podlahy dlažba, typ steny maľovka a keramický obklad m2 6,60
2.4.4. Galéria nad telocvičňou, typ podlahy PVC, typ steny maľovka m2 32,13
2.5. Suterén 3 - plocha na upratovanie  celkom m2 217,85
2.5.1. Kabinet pedagógov. typ podlahy PVC, typ steny maľovka m2 10,50
2.5.2. Učebňa1, typ podlahy PVC, typ steny maľovka m2 80,00
2.5.3. Sociálne zariadenie - kúpeľňa, typ podlahy dlažba, typ steny keramický obklad a maľovka m2 3,70
2.5.4. Chodba, typ podlahy PVC, typ steny maľovka, obklad sklobetón 4,8 m2 m2 9,60
2.5.5. Učebňa 2, typ podlahy PVC, typ steny maľovka m2 43,00
2.5.6. Sprchy, typ podlahy dlažba, typ steny keramický obklad + maľovka m2 8,15
2.5.7. Šatňa, typ podlahy PVC, typ  steny maľovka m2 14,30
2.5.8. WC, typ podlahy dlažba, typ steny keramický obklad + maľovka m2 1,20
2.5.9. Chodba, typ podlahy PVC, typ steny maľovka m2 44,00
2.5.10. Miestnosť upratovačky, typ podlahy dlažba, typ steny keramický obklad + maľovka m2 0,90
2.5.11.Sociálne zariadenie WC, umývadlo, typ podlahy dlažba, typ steny keramický obklad + maľovka m2 2,50
2.6. Vnútorné schodisko - upratovacia plocha celkom m2 55,46
2.6.1. Vnútorné podesty, typ podlahy PVC, typ steny olejový sokel + maľovka m2 11,80
2.6.2. Vnútorné schodisko, typ podlahy PVC, typ steny olejový sokel + maľovka m2 7,70
2.6.3. Vnútorné podesty, typ podlahy kamenina, typ steny olejový sokel + maľovka m2 14,96
2.6.4. Vnútorné schodisko, typ podlahy kamenina, typ steny olejový sokel + maľovka m2 21,00
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Harmonogram upratovacích, čistiacich, dezinfekčných a súvisiacich služieb - úsek č. 1 Priestory uvedené v bodoch:  1.1.1.- 1.1.17.; 1.2.1. - 1.2.2; 1.3.1. - 1.3.4.
Pravidelné denné upratovanie Vyprázdňovanie odpadkových košov, výmena vreciek v košoch podľa potreby, rozdelenie smetných nádob podľa druhu odpadu (vrecia: papier modré, plast žlté, komunál čierne)
Pravidelné denné upratovanie Vyčistenie priehradiek v laviciach
Pravidelné denné upratovanie Triedenie plastov a papiera, odnos odpadu do kontajnerov
Pravidelné denné upratovanie Umývanie podláh dez. prostriedkom vo všetkých učebniach, v  kabinetoch, malej jedálni, posilovni, soc. zariad., na chodbách, na schodisku, vo vstup. vestibule, vonk. schodisku, na vrátnici a v šatn.
Použitý dezinfekčný prostriedok S baktericídnym a virucídnym účinkom
Pravidelné denné upratovanie Umývanie a dezinfekcia umývadiel a sociálnych zariadení (11umývadiel, 5 toaliet)
Pravidelné denne Umytie kuchynskej linky, mikrovlnnej rúry  a sporáka v miestnosti č. 12, umytie mikrovlnnej rúry na chodbe na prízemí
Pravidelné denné upratovanie Čistenie a dezinfekcia dverí na miestach najčastejších dotykov prostriedkom s baktericídnym a virucídnym účinkom
Pravidelné denné upratovanie Umytie a dezinfekcia zábradlia na pridelenom úseku s prostriedkom s baktericídnym a dezinfekčným účinkom
Pravidelné denné upratovanie Utieranie prachu na nábytku, skriniach, laviciach, stoloch (iba na voľnom priestore, dokumentami nehýbať)
Pravidelne denné upratovanie Umývanie školských tabúľ v triedach
Pravidelne denné upratovanie Leštenie skiel vchodových dverí, rozmer vnútorných skiel 4,66 m2, rozmer vonkajších skiel 4,66 m2
Pravidelne denne Dôkladná kontrola uzatvorenia okien po ukončení práce na pridelenom úseku
Pravidelné denné upratovanie Zametanie a umývanie vonkajšej podesty a schodov
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) Umytie parapetných dosiek, a plôch pod výhrevnými telesami
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) Umytie a dezinfekcia lavíc a priehradiek v laviciach, stoličiek a stolov prostriedkom s baktericídnym a dezinfekčným účinkom
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) Umytie a dezinfekcia kuchynskej linky v miestnosti č. 12  a stolov v malej jedálni, prostriedkom s baktericídnym a virucídnym účinkom
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) Umytie a dezinfekcia smetných košov
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) Dezinfekcia kľučiek prostriedkom s baktericídnym a virucídnym účinkom
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) Vyleštenie všetkých sklenených plôch, vrátane zrkadiel
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) Umytie a dezinfekcia keramických obkladov v sociálnych zariadeniach a kabinetoch, plocha obkladov spolu 159,12 m2
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) Umytie lavičiek na chodbách dezinfekčným prostriedkom s baktericídnym a virucídnym účinkom
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) Dôkladné vydrhnutie a dezinfekcia všetkých podláh prostriedkom s baktericídnym a virucídnym účinkom
Pravidelné týždenné upratovanie (1x) Vysávanie prachu v sklade učebníc a na čalúnených stoličkách
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) Vymetanie alebo vysávanie pavučín
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) Umytie všetkých dverí a zárubní dezinfekčným prostriedkom s baktericídnym a virucídnym účinkom spolu plocha dverí 28,08 m2
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) Utretie prachu z obrazov
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) Dôkladné ošetrenie nábytku prípravkom na daný typ nábytku
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) Vyčistenie vypínačov
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) Vydrhnutie nášľapných hrán na schodoch
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) Umytie sklenenej výplne vchodu a  dverí - kovových rámov a skiel, plocha spolu 24,74 m2
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) Umytie sklenenej výplne vo vestibule - drevené rámy a sklo, plocha spolu 27,75 m2
Pravidelné mesačné upratovanie (1x) Vysávanie prachu zo žalúzií a radiátorov
Upratovanie ročne (1 x): počas letných prázdnin, v termíne od 03.07.2023 do 07.07.2023; od 21.08.2023 do 31.08.2023 Umytie krytov na stropných žiarivkových svietidlách v počte 86 ks a 2 ks žiarovkových krytov, objednávateľ v súčinnosti bezplatne poskytne demontáž a montáž krytov
Upratovanie ročne (2 x): počas jarných prázdnin  v termíne od 20.02.2023 do 24.02.2023 a počas letných prázdnin v termíne od 03.07.2023 do 07.07.2023; od 21.08.2023 do 31.08.2023 Umytie žalúzií na oknách, množstvo 98,16 m2 (obojstranná plocha spolu), typ žalúzií plast
Upratovanie ročne (2 x): počas jarných prázdnin  v termíne od 20.02.2023 do 24.02.2023 a počas letných prázdnin v termíne od 03.07.2023 do 07.07.2023; od 21.08.2023 do 31.08.2023 Vyčistenie výhrevných telies od prachu a ich umytie
Upratovanie ročne (2 x): počas jarných prázdnin  v termíne od 20.02.2023 do 24.02.2023 a počas letných prázdnin v termíne od 03.07.2023 do 07.07.2023; od 21.08.2023 do 31.08.2023 Umytie plastových rámov a skiel okien, vnútorná plocha spolu 159,95 m2, vonkajšia plocha spolu 120,30 m2
Upratovanie ročne (2 x): počas jarných prázdnin  v termíne od 20.02.2023 do 24.02.2023 a počas letných prázdnin v termíne od 03.07.2023 do 07.07.2023; od 21.08.2023 do 31.08.2023 Umytie - dezinfekcia 3 ks chladničiek
Upratovanie ročne (2 x): počas jarných prázdnin  v termíne od 20.02.2023 do 24.02.2023 a počas letných prázdnin v termíne od 03.07.2023 do 07.07.2023; od 21.08.2023 do 31.08.2023 Umytie a dezinfekcia olejových náterov stien - soklov, plocha spolu 178,30 m2
Harmonogram upratovacích, čistiacich, dezinfekčných a súvisiacich služieb - úsek č. 2 Priestory uvedené v bodoch: 2.1.1. - 2.1.8.; 2.2.1. - 2.2.8.; 2.3.1.-2.3.3.; 2.4.1. - 2.4.4.; 2.5.1. - 2.5.11.; 2.6.1. - 2.6.4.
Pravidelné denné upratovanie Vyprázdňovanie odpadkových košov, výmena vreciek v košoch podľa potreby, rozdelenie smetných nádob podľa druhu odpadu (vrecia: papier modré, plast žlté, komunál čierne)
Pravidelné denné upratovanie Vyčistenie priehradiek v laviciach
Pravidelné denné upratovanie Triedenie plastov a papiera, odnos odpadu do kontajnerov
Pravidelné denné upratovanie Umývanie podláh dezinfekčných prostriedkom  s baktericídnym a  virucídnym účinkom vo všetkých učebniach, knižnici, ambulanciách, kabinetoch, telocvični, na chodbách, a schodisku
Pravidelné denné upratovanie Umývanie a dezinfekcia umývadiel, sprchovacích kútov a sociálnych zariadení, leštenie batérií (15 umývadiel, 5 sprchových  kútov, 20 batérií, 5 toaliet, 1 pisoár, 1 výlevka)
Pravidelné denné upratovanie Umývanie  a dezinfekcia 2 liniek v ambulancii prostriedkom s baktericídnym s virucídnym účinkom
Pravidelné denné upratovanie Čistenie dverí a zábradlia dezinfekčným prostriedkom s baktericídnym a virucídnym účinkom na miestach najčastejších dotykov
Pravidelné denné upratovanie Utieranie prachu na nábytku, skriniach, laviciach, stoloch (iba na voľnom priestore, dokumentami nehýbať)
Pravidelné denné upratovanie Umývanie školských tabúľ v učebniach
Pravidelné denné upratovanie Dôkladná kontrola uzatvorenia okien po ukončení práce na pridelenom úseku
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) Vysávanie prachu v kabinete pedagógov TSV:  koberec (15,5, m2),  4 ks čalúnené stoličky,  sedacia pohovka
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) Umytie a dezinfekcia lavíc a priehradiek v laviciach, stoličiek a stolov prostriedkom s baktericídnym a virucídnym účinkom
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) Umytie parapetných dosiek a plôch pod výhrevnými telesami
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) Umytie a dezinfekcia smetných košov
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) Dezinfekcia kľučiek prostriedkom s baktericídnym a virucídnym účinkom
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) Vyleštenie všetkých sklenených plôch, vrátane zrkadiel, 12,56 m2
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) Umytie a dezinfekcia keramických obkladov v sociálnych zariadeniach, sprchách a kabinetoch, plocha obkladov spolu 179,83 m2
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) Umytie a dezinfekcia lavičiek v telocvični, šatniach prostriedkom s baktericídnym a virucídnym účinkom
Pravidelné týždenné upratovanie (1 x) Dôkladné vydrhnutie a dezinfekcia všetkých podláh
Pravidelné mesačné upratovanie (1 x) Vymetanie alebo vysávanie pavučín
Pravidelné mesačné upratovanie (1 x) Umytie všetkých dverí, drevených, kovových aj presklenených a zárubní dezinfekčným prostriedkom s baktericídnym a virucídnym účinkom, plocha dverí spolu 113,85 m2
Pravidelné mesačné upratovanie (1 x) Utretie prachu z obrazov
Pravidelné mesačné upratovanie (1 x) Dôkladné ošetrenie nábytku prípravkom na daný typ nábytku
Pravidelné mesačné upratovanie (1 x) Vyčistenie vypínačov
Pravidelné mesačné upratovanie (1 x) Vydrhnutie nášľapných hrán na schodoch
Pravidelné mesačné upratovanie (1 x) Umytie zábradlia na pridelenom úseku prostriedkom s baktericídnym a virucídnym účinkom
Pravidelné mesačné upratovanie (1 x) Umytie presklených stien (sklobetón) 15,20 m2
Pravidelné mesačné upratovanie (1 x) Vysávanie prachu zo žalúzií a výhrevných telies
Upratovanie ročne (1 x): počas letných prázdnin, v termíne od 03.07.2023 do 07.07.2023; od 21.08.2023 do 31.08.2023 Umytie krytov na stropných žiarivkových svietidlách v počte 32 ks a 16 ks žiarovkových krytov, objednávateľ v súčinnosti bezplatne poskytne demontáž a montáž krytov
Upratovanie ročne (1 x): počas letných prázdnin, v termíne od 03.07.2023 do 07.07.2023; od 21.08.2023 do 31.08.2023 Umytie krytov na  oknách v telocvični - železné pletivo 96,80 m2 (obojstranne). Okná - pletivo sú vo výške 2,22 m od podlahy po parapetu a výška pletiva je 2,46 m
Upratovanie ročne (1 x): počas letných prázdnin, v termíne od 03.07.2023 do 07.07.2023; od 21.08.2023 do 31.08.2023 Umytie krytov - železné pletivo na výhrevných telesách v telocvični 39 m2 (obojstranne)
Upratovanie ročne (2 x): počas jarných prázdnin  v termíne od 20.02.2023 do 24.02.2023 a počas letných prázdnin v termíne od 03.07.2023 do 07.07.2023; od 21.08.2023 do 31.08.2023 Vyčistenie výhrevných telies od prachu a ich umytie, 28 ks, 24,45 m2
Upratovanie ročne (2 x): počas jarných prázdnin  v termíne od 20.02.2023 do 24.02.2023 a počas letných prázdnin v termíne od 03.07.2023 do 07.07.2023; od 21.08.2023 do 31.08.2023 Umytie žalúzií na oknách, 10,08 m2 (obojstranná plocha spolu), typ žalúzií plast
Upratovanie ročne (2 x): počas jarných prázdnin  v termíne od 20.02.2023 do 24.02.2023 a počas letných prázdnin v termíne od 03.07.2023 do 07.07.2023; od 21.08.2023 do 31.08.2023 Umytie plast. rámov a skiel okien v zub. ambul., telocvični, kab. TSV, knižnici,  vnútor. schodisku, učebniach št. odb. masér, kabinete MAS, vnút. plocha spolu 160,04 m2, vonk. plocha spolu 119,58 m
Upratovanie ročne (2 x): počas jarných prázdnin  v termíne od 20.02.2023 do 24.02.2023 a počas letných prázdnin v termíne od 03.07.2023 do 07.07.2023; od 21.08.2023 do 31.08.2023 Umytie a dezinfekcia chladničky - 1 ks
Upratovanie ročne (2 x): počas jarných prázdnin  v termíne od 20.02.2023 do 24.02.2023 a počas letných prázdnin v termíne od 03.07.2023 do 07.07.2023; od 21.08.2023 do 31.08.2023 Umytie a dezinfekcia olejových náterov stien - soklov, plocha spolu 107,35 m2
Upratovanie ročne (2 x): počas jarných prázdnin  v termíne od 20.02.2023 do 24.02.2023 a počas letných prázdnin v termíne od 03.07.2023 do 07.07.2023; od 21.08.2023 do 31.08.2023 Umytie a dezinfekcia zábradlia- z oboch strán (oceľový rám, sklenená výplň, drevené madlo), plocha spolu 51,20 m2 prostriedkom s baktericídnym a dezinfekčným účinkom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vybraný dodávateľ bude vykonávať upratovacie, čistiace, dezinfekčné a súvisiace služby v pracovných dňoch, v čase od 15.00 h do 18.30 h pri dennom a mesačnom upratovaní; pri upratovaní (1 x - 2 x ročne)  - počas jarných a letných prázdnin v čase od 8.00 h do 11.30 h. Objednávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky od 05.09.2022 do 31.08.2023.
PLATOBNÉ PODMIENKY
V cene sú zahrnuté všetky náklady spojené so zabezpečovaním, riadením a kontrolou upratovacích služieb, s dopravou, vrátane dodávky čistiacich a dezinf. materiálov, čistiacich prostr., pracov. pomôcok, potrebnej techniky, ako aj náklady na mzdu a odvody zamestnancov a iné náklady poskytovateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Úhrada dohodnutej ceny sa uskutoční na základe mesačnej faktúry, ktorú vystaví poskytovateľ.
Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu. V prípade neúplnej alebo nepresne vystavenej faktúry objednávateľ nie je povinný túto uhradiť. Rovnako mu v takomto prípade neplynie lehota splatnosti faktúry.
Objednávateľovi začne plynúť lehota splatnosti dňom doručenia riadne a úplne vystavenej faktúry. Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Úhrada faktúry sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na účet poskytovateľa. Platobná povinnosť objednávateľa sa považuje za splnenú v deň, kedy bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet poskytovateľa.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy.
V prípade nedodržania harmonogramu prác bude požadované zo strany objednávateľa zníženie mesačného poplatku o zmluvnú pokutu 10 % z dohodnutej ceny služby.
PRÁVA A POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky potrebné stroje, zariadenia, prostriedky a materiály potrebné k výkonu predmetnej služby.
Poskytovateľ bude pri zabezpečení služby používať bezchybné prostriedky, materiály, stroje a zariadenia, ktoré vylučuje poškodenie čistených objektov alebo zdravie zamestnancov, príp. tretích osôb nachádzajúcich sa v objekte objednávateľa.
Poskytovateľ je povinný chrániť majetok objednávateľa pred poškodením, zničením a odcudzením. V prípade poškodenia majetku je objednávateľ povinný uviesť tento do pôvodného stavu na svoje náklady. Ak to nebude možné, nahradí škody, ktoré spôsobil objednávateľovi svojou činnosťou.
Poskytovateľ je povinný vymenovať ku dňu účinnosti zmluvy zodpovedného zástupcu, ktorý ho bude v rámci zmluvy vo vzťahu k objednávateľovi zastupovať a ktorý bude zodpovedný za kontakt s objednávateľom (zodpovedného zástupcu poskytovateľa).
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb prostredníctvom svojho upratovacieho personálu, ktorý bude spoľahlivý, bezúhonný, odborne a zdravotne spôsobilý.
Poskytovateľ ručí za skutočnosť, že má s poskytovanými zamestnancami uzavretú riadnu pracovnú zmluvu alebo dohodu o vykonaní práce a že ide o osoby bezúhonné. Bezúhonnosť zamestnancov preukazuje výpisom z registra trestov, nie starším ako tri mesiace v čase uzavretia zmluvy.
Poskytovateľ predloží objednávateľovi pred začatím poskytovania služby zoznam stálych zamestnancov a v prípade zastupovania aj zoznam zastupujúcich zamestnancov. Zoznam musí vždy odsúhlasiť zodpovedná osoba za objednávateľa.
V prípade zmien zamestnancov musí poskytovateľ aktualizovať zoznam a bezodkladne odsúhlasiť so zodpovednou osobou objednávateľa. Spolu so zoznamom zastupujúcich zamestnancov musí poskytovateľ predložiť k nahliadnutiu doklad o ich bezúhonnosti, t. j. výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace.
Poskytovateľ je povinný v prípade výpadku zamestnancov z dôvodu PN, OČR alebo akéhokoľvek iného dôvodu zabezpečiť náhradu do 12 (dvanástich) hodín.
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, že jeho zamestnanci neumožnia na miesto výkonu práce prístup osobám, ktoré nie sú poskytovateľom na vykonávanie predmetu zmluvy určené. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, oprávňujúce objednávateľa okamžite od zmluvy odstúpiť.
Zamestnanci poskytovateľa sú povinní vykonávať predmetné služby podľa pokynov zodpovedného zástupcu poskytovateľa, prípadné požiadavky zodpovednej osoby objednávateľa budú riešené cestou zodpovedného zástupcu poskytovateľa.
Poskytovateľ zabezpečí na vlastné náklady vyškolenie zamestnancov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi ako aj školenie v oblasti hygienických predpisov.
Poskytovateľ bude zabezpečovať upratovacie a čistiace služby vlastnými čistiacimi zariadeniami (vysávače a pod.), pracovnými pomôckami (rebrík, metly, mopy, vedrá, handry, rukavice, WC kefy, vrecia do košov a pod.), čistiacimi a dezinfekčnými prostriedkami.
Poskytovateľ a jeho zamestnanci sú povinní bezodkladne oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky zistené chyby, nedostatky a škody na zariadeniach a vybavení. Osoba zodpovedná za oznamovacie skutočnosti podľa predchádzajúcej vety zo strany poskytovateľa je zodpovedným zástupcom poskytovateľa.
Poskytovateľ sa zaväzuje dodržať všeobecne záväzné právne predpisy, najmä protipožiarne a bezpečnostné predpisy, zohľadňujúce špecifiká miesta výkonu práce, ako aj iné predpisy objednávateľa, s ktorými sa oboznámil pri podpise zmluvy.
V prípade, že zamestnanci poskytovateľa opakovane (aj menej závažne) porušia pracovnú disciplínu, alebo dobré mravy v súvislosti s výkonom predmetu zmluvy, poskytovateľ sa zaväzuje týchto zamestnancov vymeniť do troch pracovných dní, a to odo dňa , v ktorom sa dozvedel (buď pri vykonávaní vlastného dohľadu nad upratovacími a čistiacimi prácami alebo prostredníctvom objednávateľa) o skutočnostiach zakladajúcich povinnosť podľa tohto odseku.
Poskytovateľ označí svojich zamestnancov označením firmy (logo), umiestnenom na viditeľnom mieste pracovného oblečenia.
Poskytovateľ nie je oprávnený plniť záväzky zmluvy prostredníctvom iných osôb (subdodávateľov), pokiaľ sa na tom zmluvné strany nedohodnú.
Poskytovateľ je povinný oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky skutočnosti, ktoré môžu mať vplyv na zmenu pokynov objednávateľa a ktoré sa poskytovateľovi stali známe v súvislosti s plnením záväzku dodávateľa.
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečovať všetky administratívno - organizačné činnosti spojené s plnením záväzkov vyplývajúcich zo zmluvy.
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť prostredníctvom svojho zodpovedného zástupcu pravidelnú kontrolu svojich zamestnancov, ako aj pravidelnú kontrolu nimi vykonávanej práce.
Poskytovateľ zodpovedá za škody na majetku, nachádzajúcom sa v priestoroch objednávateľa, preukázateľne spôsobené jeho zamestnancami.
Poskytovateľ ručí za to, že jeho zamestnanci nebudú otvárať skrine a ostatný kancelársky nábytok a nebudú žiadnym spôsobom manipulovať a oboznamovať sa s písomnosťami, zariadením a vybavením (počítače, tlačiarne, skenery a pod.) nachádzajúcim sa v mieste výkonu práce nad rozsah vykonávania dohodnutých predmetných služieb.
Porušenie týchto povinností sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, oprávňujúce objednávateľa okamžite od zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ sa zaväzuje:
Sprístupniť pre vykonanie upratovacích prác všetky predmetné priestory.
Zabezpečiť, aby miesto výkonu práce bolo sprístupnené zamestnancom poskytovateľa v dohodnutom termíne, a to od 15.00 h do 18.30 h.
Vymenovať ku dňu účinnosti zmluvy zodpovednú osobu, ktorá bude kontrolovať plnenie práv a povinností podľa zmluvy a ktorá bude zodpovedná za kontakt s poskytovateľom vo veciach upratovania a čistenia objektu (zodpovedného zástupcu objednávateľa).
Zabezpečiť pre poskytovateľa vo svojich priestoroch riadne uzamykateľnú miestnosť na uskladnenie pracovných pomôcok, čistiacich prostriedkov, hygienických potrieb, ktoré budú slúžiť na prezliekanie zamestnancov poskytovateľa.
Uhrádzať zo svojich prostriedkov náklady súvisiace so spotrebou elektrickej energie a vody používanej na upratovacie práce.
Zabezpečiť poskytovateľovi priestor na uskladnenie komunálneho odpadu, ktorý vznikne pri plnení predmetu zmluvy. Poskytovateľ je povinný riadiť sa pritom pokynmi zodpovednej osoby objednávateľa. Za odvoz komunálneho odpadu zodpovedá objednávateľ.
ZODPOVEDNOSŤ A POISTENIE
Poskytovateľ zodpovedá za všetky škody, ktoré spôsobia jeho zamestnanci pri plnení predmetu zmluvy v mieste výkonu práce. Poskytovateľ v takomto prípade uhradí objednávateľovi spôsobenú škodu.
Poskytovateľ je povinný do siedmich pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi originál poistnej zmluvy, ktorej predmetom je poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri poskytovaní uprat. a čistiacich služieb, pričom platnosť poistnej zmluvy musí byť min. po dobu trvania zmluvy.
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov ("ďalej len ZRPVS") zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Záhradnícka 44, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

05.09.2022 15:00 — 31.08.2023 18:30

1,00 celok

23 975,64

19 979,70

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.08.2022 08:48

08.08.2022 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.08.2022 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 295
 216
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.08.2022 11:16 - Vstupná ponuka 19 975,01 € Cena s DPH
08.08.2022 13:25 - Najvýhodnejšia ponuka 19 974,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS