• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2022 11:47
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2022 11:24
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2022 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2022 12:15

Detail zákazky Z20227996

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2022 11:47
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2022 11:24
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2022 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2022 12:15

Základné údaje

Z20227996

OF-258745

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6759785

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46375210

Ib-elektro s.r.o.

Železničiarska 48, Rimavská Sobota, 97901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenie na chladenie,mrazenie a príslušenstvo

Jednodverová stojaca chladnička

  • 39711130-9 - Chladničky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Voľne stojaca chladnička
Funkcia
Bosch chladnička KSV33VLEP - alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Voľne stojaca chladnička ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Voľne stojaca chladnička v energetickej triede E
Spotreba el. energie 113 kWh/rok
Celkový úžitkový objem,Objem chladničky 324 l
Výška,Šírka,Hĺbka V 176 cm, Š 60cm,H 65 cm
nerezovom alebo bielom prevedení
Vnútorná výbava
7 políc z bezpečnostného skla
Držiak na fľaše
5 priehradiek vo dverách
1 zásuvka VitaFresh s reguláciou vlhkosti superchladenie
Vlastnosti
LED osvetlenie rovnomerne osvetlí každý kút a neoslňuje.Sklenená výsuvná polička EasyAcess Shelf pre pohodlné vkladanie a vyberanieSuperChladenie schladí rýchlejšie novo vložené potraviny a tým ponúka ochranu už schladeným potravinámFreshSense zabezpečí optimálnu klímu za všetkých podmienok
Vertikálne madlo Dynamické chladenie vďaka vnútornému ventilátoru 1 zásuvka VitaFresh s reguláciou vlhkosti – udrží ovocie a zeleninu dlhšie čerstvé a plné vitamínov Záves dverí vľavo – voliteľný
Výškovo nastaviteľné nožičky vpredu, kolieska vzadu Plný prístup ku všetkým priehradkám, aj keď je bok spotrebiča priradený priamo k bočnej stene
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy do miesta plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru do miesta plnenia - sídla Objednávateľa).
Doručenie tovaru do sídla Objednávateľa a jeho odovzdanie kontaktnej osobe Objednávateľa.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na adresu miesta plnenia zmluvy. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Objednávateľ požaduje dodať tovar v súlade s jeho špecifikáciou, v opačnom prípade sa to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový,  nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci zadanej technickej špecifikácii a všetkým požiadavkám Objednávateľa.
Požaduje sa na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, číslo občianskeho preukazu vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Výrobok musí spĺňať technické požiadavky - špecifikáciu objednávateľa.
Pred dodaním výrobku konzultovať tovar s odberateľom. Dodávateľ oznámi typ – model - značku tovaru k odsúhlaseniu Objednávateľom, a to najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ bude Objednávateľovi avizovať dodanie tovaru min. dva pracovné dni pred jeho plánovaným dodaním.
Ak bude Dodávateľ v omeškaní s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia, bude takéto omeškanie predstavovať podstatné porušenie zmluvy dodávateľom; Objednávateľ bude oprávnený omeškané plnenie odoprieť a neprevziať, pričom túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámi Dodávateľovi; v takomto prípade bude Objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
Vystavenie faktúry sa uskutoční po kompletnom dodaní tovaru (faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, presný názov tovaru, ako aj meno kontaktnej osoby Objednávateľa).
Splatnosť faktúry: do 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

42.zásobovacia základňa ul. Československej armády 3, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

15.08.2022 11:25 — 31.08.2022 11:28

1,00 ks

614,26

511,89

Dodanie materiálu a Faktúru vyhotoviť na adresu na : 42.zásobovacia základňa ul. Československej armády 3, 036 01 Martin

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.07.2022 11:47

05.08.2022 11:24

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.08.2022 11:39

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 249
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.07.2022 09:25 - Vstupná ponuka 613,20 € Cena s DPH
27.07.2022 09:25 - Najvýhodnejšia ponuka 613,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS