31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
31340954
TRIGON PLUS s.r.o.
Goralská 40/2281, Bratislava, 85101, SVK
Chladiace zariadenia na skladovanie erytrocytových transfúznych liekov
Chladiace zariadenia
Tovar, Služba
1. Chladiace zariadenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Chladiace zariadenia na skladovanie erytrocytových transfúznych liekov +4°C |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
chladiace zariadenie | ks | 2 | ||
vnútorný objem | l | 620 | 640 | |
hmotnosť | kg | 150 | 170 | |
celková kapacita cca | vakov | 300 | 480 | |
zaťaženie zásuvky | kg | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. skriňové jednodverové prevedenie s možnosťou zmeny smeru otvárania | áno |
2. presklené dvere s izolačným dvojsklom s povrchom zabraňujúcim zahmlievaniu a orosovaniu | áno |
3. nerezová zásuvka na teleskopických nosičoch (výškovo nastaviteľná) | 6 ks |
4. zásuvky s delením na 3 rady + prepážky pre bezpečné uloženie vakov | áno |
5. nízka spotreba elektrickej energie | áno |
6. hrúbka izolácie 60 mm, dlhodobejšia teplotná stabilita aj pri výpadku napájania | áno |
7. nízka hlučnosť | áno |
8. teplotný rozsah + 2 °C až + 10 °C | áno |
9. 4,3'' dotyková obrazovka na zobrazenie prevádzkových parametrov, zobrazenie teplotného priebehu na displeji | áno |
10. presnosť snímania a regulácie ± 0,5 °C | áno |
11. teplotná stabilita a homogenita ± 1 °C | áno |
12. nútená cirkulácia vzduchu v komore, automatické vypnutie po otvorení dverí vrátane chladiaceho agregátu | áno |
13. vizuálna a zvuková signalizácia alarmu i v prípade výpadku napájania, prekročenia nízkej a vysokej hranice alarmu teploty, otvorenie dverí, porucha teplotnej sondy, porucha kompresora, slabý záložný akumulátor | áno |
14. výkonné prevedenie aj pre teploty do 40°C | áno |
15. nenáročná údržba | áno |
16. vstupný port pre zavedenie externej teplotnej sondy, priemer 12 mm | áno |
17. výstup na externý alarm s batériovým zálohovaním | áno |
18. pamäť pre záznam alarmov | áno |
19. oceľová skriňa boxu s bielym vypaľovaným lakom | áno |
20. nerezový interiér | áno |
21. garancia kvality ISO 9001 | áno |
22. certifikácia CE | áno |
23. MDD 93/42/EEC | áno |
24. akreditovaná kalibrácia snímačov teploty | áno |
25. napojenie na monitorovací systém JRI SPYRF - nutné dodať a zavesiť snímač s teplotnou sondou | áno |
26. chladiaca zmes a izolácia CFC-free | áno |
27. mikroprocesorové ovládanie | áno |
28. prevedenie na kolieskach, 2x brzda | áno |
29. spotreba 5,8 kW/24 hodín | áno |
30. príkon 413 W (2,4 A) | áno |
31. rozmery vonkajšie (v /š/ h) : 1997 x 720 x 860 mm | áno |
32. rozmery vnútorné (v / š / h) : 1505 x 600 x 695 mm | áno |
33. napájanie 230/50Hz | áno |
34. batériové zálohovanie po dobu 72 h, indikácia stavu nabitia batérie (regulátor + alarmy) | áno |
35. trvalý chod kompresora v prípade poruchy teplotnej sondy | áno |
36. integrovaný datalogger s grafickým zobrazením teploty | áno |
37. automatický cyklus odmrazovania kondenzora (nemá vpyv na uskladnený materiál) | áno |
38. záložný akumulátor - udržanie regulátora a alarmov na minimálne 72 hodín | áno |
39. RS485 port, USB port nasťahovanie zaznamenaných údajov | áno |
40. beznapäťový kontakt pre alarmový systém | áno |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je 2 kusy chladiacich zariadení, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje dodať originálny, nepoužitý a nerepasovaný ( predpísaný) tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s originálom. |
Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.). |
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava na miesto plnenia, inštalácia v mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti, prevádzkyschopnosti a zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov (min. 2 osoby) objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu. |
Podmienkou dodávky je aj zabezpečenie servisných činnosti počas záručnej doby autorizovaným servisným strediskom a zaškoleným servisným technikom na daný typ zariadenia, vrátane dodávky náhradných dielcov po dobu najmenej 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. |
Nástup servisného technika k diagnostikovaniu a odstráneniu poruchy je max. do 24 hodín od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch). |
Záručný servis s nástupom na opravu do 24 hodín od nahlásenia poruchy v pracovných dňoch. Ak nedôjde k oprave do 48 hodín môže Dodávateľ ponúknuť náhradné riešenie po dohode s Objednávateľom. V prípade, že nedôjde k odstráneniu poruchy alebo k prijatiu náhradného riešenia môže Objednávateľ žiadať pokutu do 0,05% z kúpnej ceny za každých 24 hodín až do odstránenia poruchy. |
Záruka v dĺžke trvania 24 mesiacov pre predmet zmluvy odo dňa, kedy bol tovar/zariadenie uvedené do prevádzky. |
V záručnej dobe predávajúci vykoná bezplatne dve záručné prehliadky prístroja (vo výrobcom predpísanom rozsahu podľa servisného manuálu) v ročných intervaloch. Druhú vykoná dva týždne pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstráni všetky zistené vady a nedostatky nezavinené kupujúcim. |
Miestom plnenia je zdravotnícke zariadenie objednávateľa. |
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný. |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, cla, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad so zmluvou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru. |
Splatnosť faktúry sa požaduje v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
Úhrada predmetu zákazky bude realizovaná z účelovo vyčlenených finančných prostriedkov pridelených na tento účel zo strany poskytovateľa MZ SR. V prípade neakceptovania procesu obstarania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, resp. ak finančné prostriedky zo strany poskytovateľa nebudú pridelené, objednávateľ si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho (5) dňa mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru |
Dodávateľ do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi: |
a) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.). |
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých komponentov a celkovej ceny (ceny za jeden kus prístroja) v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Ak sa v opise predmetu zákazky a v špecifikácii požadovaného tovaru nachádzajú technické požiadavky, určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý pri dodržaní minimálnych technických požiadaviek verejného obstarávateľa bude slúžiť rovnakému účelu. |
Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania. |
Ružinovská 6, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
03.08.2022 11:16 — 05.10.2022 11:17
2,00 ks
16 640,00
16 640,00
Súčasťou kontraktačnej ponuky musí byť vlastný návrh plnenia zákazky, v ktorom dodávateľ uvedie názov, typové označenie tovaru, výrobcu a podrobnú špecifikáciu tovaru, aby objednávateľ mohol jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických a funkčných parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.07.2022 08:32
28.07.2022 11:13
28.07.2022 11:28
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.07.2022 09:32 - Vstupná ponuka | 16 640,00 | € | Cena bez DPH |
27.07.2022 14:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 638,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: