• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2022 16:30
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2022 08:50

Detail zákazky Z20227938

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2022 16:30
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2022 08:50

Základné údaje

Z20227938

OF-256761

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6739638

Objednávateľ

44570783

Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.

Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK

Dodávateľ

46410759

Medtronic Slovakia s. r. o.

Karadžičova 12, Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektronický endo stapler na opakované použitie

stapler, endostapler

  • 33168000-5 - Endoskopia, endochirurgické prístroje
  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 33169000-2 - Chirurgické nástroje
  • 33162000-3 - Prístroje a nástroje operačnej sály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektronický stapler s príslušenstvom pre endoskopickú chirurgiu na uzáver dutých orgánov, parenchýmu a ciev na opakované použitie.
Funkcia
1. Elektronický stapler s príslušenstvom pre transekciu a resekciu orgánov,  pre endoskopickú chirurgiu,  na uzáver dutých orgánov, parenchýmu a ciev na opakované použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Elektronický stapler pre endoskopickú chirurgiu ks 1
2. Pomôcka pre vloženie staplera do sterilného ochranného púzdra ks 1
3. Nástroj pre manuálne ovládanie adaptéra ks 1
4. Sterilizačná prepravka na komponenty ks 1
5. Nabíjačka staplera ks 1
6. Lineárny adaptér ks 2
7. Jednorázové sterilné ochranné púzdro na stapler a lineárna náplň pre normálne až hrubé tkanivo 6mm set 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
8. Elektronický stapler od 270 do 320 resterilizačných cyklov alebo 900 aplikácií náplne Áno
9. Lineárny adaptér pre použitie náplní pri a)otvorených,  b) laparoskopických a c) bariatrických  zákrokoch od 50 do 60 resterilizačných cyklov alebo 300 aplikácií náplne - dodanie podľa potreby Áno
10. Lineárna náplň s tromi radmi svoriek s rozdielnou výškou pre lepšiu kompresiu tkaniva Áno
11. Typ artikulácie náplne Plne elektronická ovládaná tlačidlom
12. Typ rotácie náplne Plne elektronická ovládaná tlačidlom
13. Uzatváranie náplne Plne elektronické ovládané tlačidlom
14. Otváranie náplne Plne elektronické ovládané tlačidlom
15. Aplikácia náplne Plne elektronická ovládané tlačidlom
16. Systém kontroly rýchlosti aplikácie náplne Áno, riadený mikroprocesorom na základe hrúbky tkaniva uchopeného do náplne
17. Kontrola rýchlosti aplikácie náplne Áno, vizuálna,  prostredníctvom OLED displeja na stapleri
18. Indikátor stavu náplne, adaptéra, staplera a ochranného púzdra Áno, vizuálny prostredníctvom OLED displeja
19. Indikátor chybových hlásení Áno, vizuálny prostredníctvom OLED displeja
20. Preplácanie setu lineárnej náplne a ochranného púzdra na stapler zdravotnou poisťovňou Áno, špeciálny kód MZSR na preplácanie zdravotnou poisťovňou
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Nie je prípustné vo vlastnom návrhu plnenia zákazky pridávať ani uvádzať iné informácie ako požaduje Objednávateľ. V prípade, že Dodávateľ uvedie vo vlastnom návrhu plnenia zákazky informácie iné ako požadoval Objednávateľ, tieto nebudú v zmluve akceptované a bude sa to považovať za vážne porušenie zmluvných povinností a dôvod na možné okamžité odstúpenie od zmluvy.
2. Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov či ponúkaný predmet spĺňa všetky uvedené a požadované technické vlastnosti a parametre objednávateľa v zmysle objednávkového formulára. V prípade nedodržania všetkých technických parametrov na predmet zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a požiadavkách objednávateľa, bude toto považované za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a obstarávateľ má týmto právo vyzvať Dodávateľa k odstúpeniu od tejto zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán.
3. Plnenie bude prebiehať podľa potreby objednávateľa,  na základe čiastkových objednávok  -  telefonicky, mailom.
4. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
5. Zmluvné strany sa dohodli, že v kúpnej cene sú zahrnuté všetky a akékoľvek náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä ale nie výlučne náklady na dopravu, inštaláciu, balenie a iné.
6. Predmetom tejto Zmluvy je i záväzok Predávajúceho zaškoliť zamestnancov Kupujúceho za účelom používania Predmetu kúpy. Záväzok Predávajúceho podľa predchádzajúcej vety zahŕňa školenie maximálne piatich zamestnancov Objednávateľa.
7. Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť elektronicky e-mailom na e-mailovú adresu, ktorú mu oznámi EKS po uzavretí zmluvy, zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien - rozpočet zákazky.
8. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
9. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a ďalší dôvod na odstúpenie od zmluvy: a/ nedodržanie kvality dodávaného tovaru, b/ nedodržanie lehoty dodania, c/ nedodržanie kúpnej ceny, d/ nesplnenie a nedodržanie všetkých zmluvných podmienok definovaných v Osobitných požiadavkách na plnenie definovaných v tejto zmluve.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Satinského 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

04.08.2022 08:00 — 04.08.2023 16:00

1,00 Súbor definovaných jednotiek

24 957,00

24 957,00

a) Uchádzač uvedie kontaktné údaje, ktoré musia obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby ohľadom predmetnej zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby, kontaktný e-mail na ktorý je Objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky. b) Pre ponúkaný tovar: presný obchodný názov, továrenskú značku a prospektový materiál k predmetu zmluvy (prípadne link na web stránku tovaru), ktorý musí obsahovať technické a funkčné vlastnosti predmetu tak, aby na ich základe mohol obstarávateľ posúdiť splnenie technických a funkčných parametrov predmetu zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.07.2022 16:30

29.07.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.07.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 390
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.07.2022 12:10 - Vstupná ponuka 24 957,00 € Cena bez DPH
27.07.2022 12:10 - Najvýhodnejšia ponuka 24 957,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS