• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2022 15:48
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2022 10:50

Detail zákazky Z20227885

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2022 15:48
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2022 10:50

Základné údaje

Z20227885

OF-258648

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6726810

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier, kancelárske potreby

xerografický papier, tlačivo priepustka, ceruzky, sada zvýrazňovače, pákové zakladače, korekčné pásky, etikety, laminovacie fólie, termo pásky, popisovače, samolepiace záložky,

  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier, kancelárske potreby
Funkcia
na tlač a kopírovanie dokumentov, na administratívny výkon práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kancelársky papier A4 - obstarávané množstvo balík 200
kancelársky papier - hrúbka mikrometrov 104
kancelársky papier - hmotnosť g/m2 80
kancelársky papier - opacita % 90
kancelársky papier - belosť CIE % 146
kancelársky papier - jasnosť % 103,50
kancelársky papier - veľkosť formát A4
kancelársky papier - výška mm 297
kancelársky papier - šírka mm 210
kancelársky papier - počet ks v balíku ks 500
Priepustky z budovy, ofsetový papier 70g/m2 bal.: 100ks balenie 400
Zvýrazňovač 6 mm, súprava 4 ks súprava 100
Zakladač pákový A4, 7,5 cm, mramor ks 100
Korekčná páska 5 mm x 8 m ks 200
Ceruzka HB, s gumou klasická grafitová ceruzka v dreve s gumou ks 100
Etikety A4, biele, rozmer: 210 x 297 mm, 1:1 (1), 100 ks v balení balenie 2
Popisovač permanent, okrúhly hrot 2-5 mm, čierny ks 50
Antistatická laminovacia fólia, rozmer 216 x 303 mm (A4), hrúbka 100 mic, 100 ks v balení balenie 2
KT - TERMO PÁSKY 57/40/12, návin 18 m, 48 g/m2 BPA FREE ks 320
Obálky Delta na hrebeňovú väzbu, A4, imitácia kože, čierne, 25 ks v balení balenie 8
PVC obálky na hrebeňovú väzbu, A4, 200 µm, číre, 25 ks v balení balenie 8
Obálky DL samolepiace, 1000 ks v balení rozmery: 110 x 220 mm • vyrobené z bieleho bezdrevného papiera s plošnou hmotnosťou 80 g/m2 • samolepiace balenie 2
Samolepiace záložky šípka, 12 x 50 mm, 5 farieb x 25 listov balenie 100
Gumičky 6 cm, 125 g gumičky s priemerom 60 mm • mix farieb • hmotnosť balenia: 125 g balenie 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kancelársky papier - cena zahŕňa balenie (balík)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje v termíne do 3 pracovných dní od automatického vygenerovania zmluvy EKS doručiť špecifikáciu dodávaného tovaru.
V prípade nedodržania niektorého z požadovaných parametrov tovarov zo strany dodávateľa po doručení špecifikácií, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom.
Ak sa v špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, obchodné označenie, patent, typ objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

04.08.2022 12:00

144 080,00 ks

5 107,38

4 256,15

Objednávateľ požaduje v termíne do 3 pracovných dní od automatického vygenerovania zmluvy EKS doručiť špecifikáciu dodávaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.07.2022 15:48

27.07.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.07.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.07.2022 09:50 - Vstupná ponuka 5 107,38 € Cena s DPH
27.07.2022 09:50 - Najvýhodnejšia ponuka 5 107,38 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS