• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.07.2022 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2022 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2022 10:25

Detail zákazky Z20227877

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.07.2022 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2022 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2022 10:25

Základné údaje

Z20227877

OF-258607

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6710154

Objednávateľ

00738280

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK

Dodávateľ

34559671

Ing. Iveta Janíková

Palkovičova 245/15, Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tabletovaná soľ do zmäkčovačov

soľ, tabletovaná soľ, tabletová soľ

  • 14400000-5 - Soľ a čistý chlorid sodný
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tabletovaná soľ do zmäkčovačov
Funkcia
Vhodná na regeneráciu zmäkčovačov pitnej a úžitkovej vody.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tabletovaná soľ 25kg/bal bal 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tabletovaná soľ 25kg/bal Biely mikrokryštalický prášok pravidelnej zrnitosti a vysokej čistoty, vyrobený z varenej soli bez prídavných látok, zalisovaný do tvaru tabliet.
Tabletovaná soľ 25kg/bal Vysoký obsah NaCl a malý obsah anorganických solí. Určené na regeneráciu intomeničových náplní v zmäkčovači vody. Vhodné pre všetky typy zmäkčovacích filtrov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Doba trvania Rámcovej dohody je od 01.08.2022 do 31.12.2022 maximálne však do vyčerpania finančného limitu určeného pre predmet tejto zmluvy , v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Dodávateľ už pri stanovaní cien, pri zapojení sa do súťaže, berie do úvahy „vývoj spotrebiteľských cien“ a ich predpokladaný nárast v nasledujúcom období, predpokladanú infláciu a celkový nárast jednotkových cien, tak aby bol schopný zabezpečiť dodávky komodít na stanovené obdobie.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo. Množstvá tovaru sú určené na základe aktuálny okolností, počas trvania zmluvného vzťahu môže dôjsť k ich zmene, maximálne však do vyčerpania finančného limitu.
Vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia - Nitra, vrátane dodacieho listu s jednotkovými cenami zaokrúhlenými na dve desatinné miesta.
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. Verejný obstarávateľ nepripúšťa v priebehu trvania rámcovej dohody navýšenie cien.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi návrh predmetu plnenia na odsúhlasenie.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe objednávky a dodacieho listu.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke a ich jednotkových cien bez DPH a aj s DPH zaokrúhlenými na dve desatinné miesta. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. Požadujeme jej dodanie spolu s tovarom.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14:30 h.
Požaduje sa dodanie tovaru do 2 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením /respektíve lepšími parametrami/.
Požaduje sa dodržanie uvádzaných množstiev a balení.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia tak ako je uvedené v Technických vlastnostiach. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že náhradné veľkostné balenie nebude menšie a zároveň sa dodrží zazmluvnená jednotková cena.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie v prostredí EKS a IS ZÚ.
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať: -ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami ako požadoval, -pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže splniť svoje záväzky, -dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH (dodávateľ zadá pri súťaži DPH 0,00). V súlade s vyššie uvedeným bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie.
Pri opakovaných, chybných, dodávkach predmetu zákazky si obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný po ukončení rámcovej dohody.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný po ukončení rámcovej dohody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.08.2022 07:30 — 31.12.2022 14:30

1,00 na základe čiastkových objednávok

1 444,50

1 203,75

V prípade predloženia vlastného návrhu plnenia požadujeme predložiť špecifikáciu s rovnakou alebo vyššou kvalitou.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.07.2022 09:03

21.07.2022 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.07.2022 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 63
 46
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.07.2022 15:00 - Vstupná ponuka 1 444,50 € Cena s DPH
21.07.2022 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka 1 439,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS