• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2022 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    26.07.2022 08:57
  •    Ukončenie zákazky
    26.07.2022 09:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.07.2022 09:50

Detail zákazky Z20227861

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2022 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    26.07.2022 08:57
  •    Ukončenie zákazky
    26.07.2022 09:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.07.2022 09:50

Základné údaje

Z20227861

OF-258490

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6722495

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36644081

Registrovaný sociálny podnik Alfa s.r.o.

Kyjevské námestie 2, Banská Bystrica, 97404, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup knihárskych služieb

viazanie kníh, knihárske služby

  • 79971200-3 - Knihárske služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Viazanie kníh
Funkcia
Viazanie kníh rôznej hrúbky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo (Viazanie kníh formát A4, počet strán 50 - väzba V8) ks 11
Požadované množstvo (Viazanie kníh formát A4, počet strán 100 - väzba V8) ks 4
Požadované množstvo (Viazanie kníh formát A4, počet strán 150 - väzba V8) ks 2
Požadované množstvo (Viazanie kníh formát A4, počet strán 200 - väzba V8) ks 2
Požadované množstvo (Viazanie kníh formát A4, počet strán 250 - väzba V8) ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, z ktorého musí byť minimálne zrejmé, aký typ (druh, označenie, komerčný názov a pod.) tovaru je ponúkaný.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od doručenia faktúry do miesta plnenia.
Faktúru doručiť len do miesta plnenia.
Na faktúre bude uvedená okrem fakturačných údajov objednávateľa aj adresa miesta plnenia.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list.
Dodávateľ sa zaväzuje voči objednávateľovi, že prevezme materiál na zviazanie v sídle objednávateľa vlastnými prostriedkami na vlastné náklady  a po zviazaní kníh daný materiál doručí do sídla objednávateľa taktiež na vlastné náklady a vlastnými prostriedkami (Československej armády 1182, Sliač 96 231)
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať služby objednávateľovi na základe objednávok najneskôr do 15. novembra 2022.
Po zadaní objednávky dodávateľovi, musí dodávateľ zrealizovať službu (vrátane dopravy hotového výrobku do sídla objednávateľa) do nasledujúceho pracovného dňa do Po-Št 14:00, Pi 13:00.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

29.07.2022 07:00 — 15.11.2022 14:00

1,00 Súhrn požadovaného množstva

298,50

248,75

Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, z ktorého musí byť minimálne zrejmé, aký typ (druh, označenie, komerčný názov a pod.) tovaru je ponúkaný.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.07.2022 08:49

26.07.2022 08:57

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.07.2022 09:12

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 192
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.07.2022 14:12 - Vstupná ponuka 298,49 € Cena s DPH
21.07.2022 14:12 - Najvýhodnejšia ponuka 298,49 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS