• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.07.2022 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2022 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2022 10:50

Detail zákazky Z20227859

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.07.2022 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2022 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2022 10:50

Základné údaje

Z20227859

OF-176232

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6759789

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

Stravné poukážky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania prostredníctvom papierových stravných poukážok pre zamestnancov v zmysle § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov .
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota  stravnej poukážky EUR 4,50
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok ks 47000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa, nominálnu hodnotu, ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov, číselný resp. čiarový kód, vyznačený rok platnosti stravnej poukážky
Požadovaná platnosť  stravnej poukážky rok platnosti stravnej poukážky
Doba platnosti stravných pukážok minimálne do konca roka v ktorom boli vydané
Požadované balenie  stravných poukážok v samostatných obálkach po 20 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Dodávateľ je povinný zabezpečiť tlač papierových stravných poukážok, ich balenie, dopravu a doručenie objednaného množstva stravných poukážok do sídla Objednávateľa.
3. Dodávateľ do 7 (sedem) dní od účinnosti dohody predloží Objednávateľovi potvrdený rozpis celkovej ceny predmetu dodávky: konečnú cenu za 1 ks (jeden ks) stravnej poukážky v nominálnej hodnote 4,50 € vrátane provízie.
4. Predpokladané množstvo stravných poukážok je 47 000 kusov. Tento rozsah je len predpokladaný, pre Objednávateľa nie je záväzný a môže sa od neho odchýliť, pričom Dodávateľ sa zaväzuje odchýlku od počtu stravných poukážok akceptovať.
5. Periodicita zasielania objednávok počas platnosti Rámcovej dohody  je 1- krát mesačne.
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na miesto, určené v objednávke najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky Dodávateľovi s termínom odovzdania v pracovných dňoch od 08.00 do 13.00 hod. Splnenie dodávky stravných poukážok sa bude považovať dodanie stravných poukážok Objednávateľovi, nie odovzdanie dopravcovi.
7. Celková maximálna cena za dodanie stravných poukážok počas účinnosti rámcovej dohody je 211 500,00 eur. Jednotková cena stravnej poukážky je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách, ceny za dopravu, výšky provízie a všetkých ostatných nákladov potrebných na kompletné dodanie predmetu zákazky.
8. Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v Eur bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
9. Provízia Dodávateľa pokrýva všetky náklady Dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania Objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady Dodávateľa  spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok Objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady Dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky.
9.1 Výška provízie za poskytnutie služby je vyjadrená percentom (%) z nominálnej hodnoty stravných poukážok a je nemenná  po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
10. Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu Objednávateľa na číslo účtu Dodávateľa.  Faktúra vystavená Dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných predpisov.
11. Dodávateľ  je povinný vystaviť faktúru za dodané stravné poukážky do troch dní odo dňa ich riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom boli stravné poukážky dodané.
12. Objednávateľ si pre prípad zmeny príslušných právnych predpisov, interných predpisov Objednávateľa, zmeny počtu zamestnancov alebo v závislosti od jeho finančných možností vyhradzuje právo zmeniť výšku nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas platnosti a účinnosti tejto rámcovej dohody, pričom Dodávateľ je povinný takúto zmenu akceptovať od momentu prijatia písomnej objednávky od Objednávateľa. Pre vylúčenie pochybností platí, že uzatvorenie dodatku k rámcovej dohode z dôvodu zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky sa nevyžaduje.
13. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané v cene stravnej poukážky. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
14. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to  do 31. 12. 2022 odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania celého objemu finančných prostriedkov  podľa bodu 7  tejto dohody .
15. Dodávateľ bude Objednávateľovi vydávať stravné poukážky s platnosťou do konca kalendárneho roka, najneskôr v mesiaci november príslušného kalendárneho roka.
16. Objednávateľ  vráti nepoužité stravné poukážky Dodávateľovi najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti, Dodávateľ vráti objednávateľovi čiastku rovnajúcu sa nominálnej hodnote vrátených stravných lístkov, alebo dodaním stravných lístkov na nové emisné obdobie v rovnakej nominálnej hodnote bez uplatnenia storno alebo podobných poplatkov.
17. Objednávateľ  odmietne prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok.
18. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto dohody vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto dohody na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto dohody vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto dohody na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

12

47 000,00 ks

211 500,00

211 500,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Vlastný návrh dodávateľa musí obsahovať špecifikáciu predmetu zákazky preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných vlastností/požiadaviek na predmet zákazky uvedených v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.07.2022 08:02

05.08.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.08.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 332
 135
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.07.2022 09:37 - Vstupná ponuka 211 499,98 € Cena s DPH
26.07.2022 16:35 - Najvýhodnejšia ponuka 211 499,96 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS