• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2022 10:18
  •    Predkladanie ponúk
    26.07.2022 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.07.2022 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.07.2022 11:20

Detail zákazky Z20227855

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2022 10:18
  •    Predkladanie ponúk
    26.07.2022 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.07.2022 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.07.2022 11:20

Základné údaje

Z20227855

OF-258614

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6722517

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

41366611

Jana Vladárová Stavželing SŽI

Rad L. N.Tolstého 715/9, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stavebno-udržiavací dohľad koľají a výhybiek na železničnej vlečke

Stavebno-udržiavací dohľad, železničná vlečka

  • 50200000-7 - Opravy, údržba a súvisiace služby týkajúce sa lietadiel, železníc, ciest a námorného loďstva
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stavebno – udržiavací dohľad na vojenských železničných vlečkách
Funkcia
Vykonávanie stavebno-udržiavacieho dohľadu na vojenskej vlečke vo VÚ 1056 Zemianske Kostoľany v požadovanom rozsahu prác a v zmysle: a) Vyhlášky MDPT SR č. 350/2010 Z.z. o stavebnom a technickom poriadku dráh, b) ostatných vykonávacích vyhlášok súvisiacich s predmetom zákazky, c) ostatných platných technických noriem súvisiacich s predmetom zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Meranie odbočných výhybiek V1, 7,  12x ročne ks 2
Meranie ostatných výhybiek  4x ročne ks 26
Meranie koľají 2x ročne 100 m 80
Prehliadka vlečky pešou pochôdzkou 24x ročne 100 m 80
Pochôdzka traťovým majstrom   4x ročne 100 m 80
Prehliadka koľajových váh 2x ročne ks 2
Prehliadka montážnej jamy 2x ročne ks 1
Západková skúška výhybky vykonaná 2 pracovníkmi  2x ročne ks 28
Defektoskopická kontrola výhybiek  1x ročne ks 8
Revízia železničného mosta 1x za 3 roky ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná, musia v nej byť započítané všetky náklady poskytovateľa súvisiace s dodaním služby.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných od uzavretia zmluvy
Poskytovateľ je povinný vykonávať dohľad nad vlečkami na svoje náklady a vlastné nebezpečenstvo.
Poskytovateľ vyhlasuje, že je oprávnený a odborne spôsobilý vykonávať činnosti týkajúce sa predmetu plnenia podľa tejto požiadavky.
Pred vykonaním pravidelného dohľadu oznámi pracovník poskytovateľa (telefonicky alebo emailom) najneskôr 2 pracovné dni vopred začiatok plnenia poverenému pracovníkovi železničnej vlečky, ktorý zabezpečí jeho pohyb po koľajisku vlečky.
Poskytovateľ je povinný po ukončení pravidelného dohľadu do 10 dní po jeho skončení spracovať a objednávateľovi odovzdať zápis „Vyhodnotenie z merania výhybiek“. Poskytovateľ nie je oprávnený vykonať pravidelný dohľad nad rámec tejto požiadavky bez súhlasu objednávateľa.
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúru vyhotoviť v 2 rovnopisoch. Súčasťou faktúry musí byť protokol o vykonanej kontrole, meraní a prehliadke.
Objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru, ak nebude obsahovať náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, bude vecne alebo inak nesprávna. Nová lehota splatnosti bude plynúť odo dňa doručenia správnej faktúry. Fakturácia bude realizovaná čiastkovými faktúrami. K faktúre je poskytovateľ povinný priložiť rozpis vykonaných úkonov a prác.
Ak poskytovateľ neposkytne službu riadne a včas, objednávateľ má právo na zmluvnú pokutu vo výške 0,03% z celkovej ceny za každý deň omeškania. Splatnosť zmluvnej pokuty je do 30 dní od jej uplatnenia. Ak objednávateľ riadne a včas nezaplatí za poskytnutie služby, má poskytovateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 0,03% z celkovej ceny za každý deň omeškania.
Poskytovateľ je povinný vybaviť oprávnenú reklamáciu do 30 dní od jej písomného uplatnenia (e-mailom, poštou) objednávajúcim.
Ak poskytovateľ neposkytne službu riadne a včas podľa týchto podmienok, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Vzťahy vyplývajúce z tohto zmluvného vzťahu sa riadia ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

01.08.2022 06:00 — 30.07.2023 14:00

1,00 súbor jenotiek

6 000,00

4 962,00

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.07.2022 10:18

26.07.2022 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.07.2022 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 336
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.07.2022 08:58 - Vstupná ponuka 5 916,00 € Cena s DPH
21.07.2022 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka 5 916,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS