• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2022 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2022 13:08
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2022 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2022 14:00

Detail zákazky Z20227833

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2022 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2022 13:08
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2022 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2022 14:00

Základné údaje

Z20227833

OF-258312

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6726796

Objednávateľ

00164101

Školský internát Medická 2, Košice

Medická 2, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

36606693

ASANARATES s.r.o.

Park Angelinum 4, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Deratizácia, dezinsekcia a dezinfekcia

deratizácia, dezinsekcia, dezinfekcia

  • 90923000-3 - Deratizačné služby
  • 90921000-9 - Dezinfekčné a hubiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Deratizácia, dezinsekcia a dezinfekcia
Funkcia
Predmetom zákazky je vykonanie dezinsekčných služieb v celom zariadení Školského internátu, Medická 2, Košice (vrátane školskej jedálne) raz ročne po predchádzajúcej dohode a súhlase riaditeľky ŠI, dezinsekcia jednotlivých buniek na základe objednávok Objednávateľa a zároveň vykonávanie deratizačných služieb 2krát ročne prípadne podľa potreby po predchádzajúcej dohode a súhlase riaditeľky ŠI. Dezinfekcia bude realizovaná na základe objednávok a podľa potreby Objednávateľa.
Predmetom zákazky je zabezpečenie deratizácie podľa § 12 ods. 2 zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov komplexne, vrátane deratizačných materiálov a prípravkov, monitoringu, doplnenie nástrah v prípade neúčinnosti vykonanej služby, kontroly účinnosti zásahu v objektoch, likvidácie nebezpečného odpadu a likvidácie vedľajších živočíšnych produktov.
Všetky použité prípravky musia byť schválené Centrom pre chemické látky a prípravky, musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky.
Použité certifikované prípravky: - celoplošná dezinsekcia priestorov ŠI o rozlohe 15 000,- m² s použitím prípravkov, ktoré spĺňajú príslušné zdravotné a technické predpisy, - deratizácia 2-krát za rok alebo podľa potrieb Objednávateľa so súhlasom riaditeľky ŠI s použitím prípravkov, ktoré musia byť schválené Centrom pre chemické látky a prípravky, ktoré musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky + nástražné staničky.
Použité certifikované prípravky: dezinsekcia jednotlivých buniek podľa objednávok Objednávateľa. - dezinfekcia jednotlivých buniek a chodieb podľa objednávok Objednávateľa s použitím prípravkov, ktoré spĺňajú príslušné zdravotné a technické predpisy, - dezinfekčný prípravok musí byť baktericídny, fungicídny, sporicídny a virucídny. - úspešný uchádzač zodpovedá za účinnosť použitých prípravkov.
Uchádzač musí mať platné : - Osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie a s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov na profesionálne použitie vydané Regionálnym úradom verejného zdravotníctva, - Osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre prácu s veľmi toxickými látkami a prípravkami a toxickými látkami a prípravkami vydané Regionálnym úradom verejného zdravotníctva.
Vyžaduje sa predloženie dokladu – rozhodnutie RÚVZ podľa zákona č. 355/2007 na uvedenie – schválenie priestoru skladu kadáverov kategórie 1 – uhynuté zvieratá z deratizačnej činnosti podľa § 13 ods. 4 písm. a) zákona 355/2007 a §46 a §47 zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dezinfekcia bunky s rozlohou 40 m² (2x12,5m² izba +15m² chodba) : (podľa potreby verejného obstarávateľa) - cena uvedená za 1 bunku = 1 zásah zásah 80
Dezinfekcia chodby s rozlohou od 64m² do 76m² : (podľa potreby verejného obstarávateľa) - cena uvedená za 1 chodbu = 1 zásah (8. poschodí + 1 prízemie) zásah 9
Deratizácia – umiestnenie deratizačných staničiek : (2 x ročne a podľa potreby verejného obstarávateľa) zásah 2
Dezinsekcia bunky s rozlohou 40 m² (2x12,5m² izba +15m² chodba) zásah 20
Dezinsekcia : 15 000 m² (celého objektu ŠI) zásah 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Deratizácia, dezinsekcia a dezinfekcia (ďalej len „DDD“) bude vykonávaná v súlade s § 4 ods. 3) písm. g, h zákona NR SR č. 369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov zákona NR SR č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Spôsob vykonávania DDD bude realizovaný v súlade s príslušnou legislatívou, v závislosti od osobitných požiadaviek objednávateľa a po posúdení existujúceho stavu prostredia a zariadení, kde budú zabezpečované výkony.
Spôsob a druh nástrahy pri DDD bude zhotoviteľom určený v závislosti od prostredia a potreby vo formách od jedovatých granúl, voskových blokov až po odchytové pasce, ktoré budú ukladané do PVC vaničiek alebo jedovatých staníc a to tak, aby výsledný likvidačný efekt bol čo najvyšší.
Dodávateľ služby zabezpečí všetky náležitosti spojené s následnou likvidáciou uhynutých hlodavcov a to v súlade so Zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v platnom znení.
Dodávateľ služby taktiež zabezpečí všetky opatrenia tak, aby predišiel možným rizikám spojeným s ohrozením majetku a zdravia zamestnancov ŠI a žiakov ŠI.
Miesto dodania predmetu zákazky je Školský internát, Medická 2 v Košiciach.
V prípade mimoriadnych situácií (jednorazový hromadný výskyt hmyzu) dezinsekciu vykoná dodávateľ do 72 hod.
V cene za službu sú zahrnuté všetky náklady bezprostredne súvisiace so službou (materiál, práca, likvidácia uhynutých hlodavcov a nespotrebovaných nástrah, doprava, poradenská služba).
Nevyhnutnou súčasťou vykonávanej činnosti bude kontrola, dopĺňanie a výmena nástrah dodávateľom služby.
Nevyhnutnou súčasťou vykonávanej činnosti bude odstraňovanie a likvidácia starých nástrah a uhynutých jedincov v rámci platného zmluvného vzťahu s likvidačnou spoločnosťou, ktorý bude súčasťou predložených fakturačných dokladov.
Uvedenú prácu budú vykonávať odborne spôsobilí pracovníci, práca bude vykonaná aerosólovým postrekom a vykonaná bude v doobedňajších hodinách.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Platba sa uskutoční po poskytnutí služby na základe vystavených faktúr, ktorých súčasťou budú protokoly o vykonaní a odovzdaní prác, potvrdené a podpísané oprávnenou osobou za dodávateľa a objednávateľa.
Dodávateľ služby vykoná službu vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ služby nie je oprávnený vystaviť a doručiť faktúru objednávateľovi, pokiaľ nie je vypracovaný protokol o riadnom vykonaní služby podpísaný oprávnenou osobou za objednávateľa.
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady považuje dátum pripísania príslušnej ceny za riadne vykonanú službu na účet poskytovateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neuhradiť vystavené faktúry, pokiaľ plnenie nebude kompletné a v požadovanom množstve.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Medická 2, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

28.07.2022 15:00 — 27.07.2023 00:00

112,00 Zásah

6 004,80

5 004,00

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.07.2022 13:15

27.07.2022 13:08

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.07.2022 13:23

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 242
 21
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.07.2022 23:24 - Vstupná ponuka 6 004,80 € Cena s DPH
21.07.2022 13:22 - Najvýhodnejšia ponuka 6 004,68 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS