35602619
Trnavská arcidiecézna charita
Hlavná 43, Trnava, 91701, SVK
00587257
QEX, a.s.
Brnianska 1, Trenčín, 91105, SVK
Stála tabuľa pre projekt Centrum pomoci človeku
informačná tabuľa, stála tabuľa
Tovar, Služba
|
1. Stála tabuľa
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo | ks | 1 | ||
| životnosť materiálu a tlače | rokov | 5 | ||
| rozmery | mm | 400x300 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| charakteristika | odolný voči poveternostným vplyvom, tvarovo stály |
| materiál tabule | odolný plast, hrúbka min. 5 mm, sendvičová doska, povrch laminovaný, kvôli možnému poškodeniu povrchu sprejom |
| plnofarebná, stálofarebná, odolná voči UV žiareniu | priamo na dosku/fólia/samolepka |
| povrchová úprava | laminácia |
| bude obsahovať text a logá | Text bude dodávateľovi upresnený pri vystavení objednávky |
| Grafické spracovanie | Potrebné grafické spracovanie. Vzor tabule je prílohou; logá a dizajn manuál spolu s presnými rozmermi tabule. Pomer veľkosti lôg musí byť zachovaný v zmysle vizuálu. |
| Grafické spracovanie | Pomer veľkosti lôg musí byť zachovaný v zmysle vizuálu (tzn. logo EÚ najväčšie a ostatné logá menšie). Žiadne logo nesmie byť väčšie ako logo EÚ (pokiaľ ide o výšku alebo šírku). |
| Typ písma | Calibri Regular, Calibri Italic, Calibri Bold a Calibri Bold Italic |
| orientácia | na šírku |
| osadenie do exteriéru | prichytenie na múre |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Dodávateľ nahlási objednávateľovi údaje kontaktnej osoby (meno, č.telefónu, e-mail) do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru, ak pri jeho preberaní zistí vadu, alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať požadovanej minimálnej špecifikácii. |
| Presné znenie textu uvedené v stálej tabuli bude dodávateľovi upresnené po uzatvorení zmluvy v písomnej výzve. |
| Pred zadaním do výroby je potrebné schválenie objednávateľa. Grafický návrh tabule (súlad návrhu s požiadavkami Dizajn manuálu a s poskytnutými informáciami) musí byť pred jeho výrobou skontrolovaný Objednávateľom. Za tým účelom Dodávateľ doručí grafický návrh v .pdf formáte na e-mail kontaktnej osoby Objednávateľa v termíne, ktorý Objednávateľ spresní v písomnej výzve. |
| Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
| Realizácia plnenia sa vykoná do 2 týždňov od doručenia písomnej výzvy Objednávateľa. |
| Stála tabuľa bude obsahovať povinné informácie v súlade s požiadavkami aktuálne platného Manuálu pre informovanie a komunikáciu pre prijímateľov IROP. Požaduje sa grafický návrh spracovať podľa vzoru zverejneného v Dizajn manuále Integrovaný regionálny operačný program 2014 – 2020 a v súlade s informáciami poskytnutými Objednávateľom. Potrebné informácie Objednávateľ poskytne v písomnej výzve. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Hlavná 43, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
10.10.2022 08:00 — 30.11.2022 18:00
1,00 zákazka
300,00
300,00
Návrh plnenia zákazky požadujeme v rovnakej kvalite a prevedení ako v popise technickej a funkčnej špecifikácii tovaru uvedenom v objednávkovom formulári.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.07.2022 15:31
25.07.2022 10:00
25.07.2022 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 25.07.2022 09:23 - Vstupná ponuka | 266,40 | € | Cena s DPH |
| 25.07.2022 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 266,40 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: