• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2022 15:31
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2022 10:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2022 10:50

Detail zákazky Z20227797

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2022 15:31
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2022 10:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2022 10:50

Základné údaje

Z20227797

OF-258395

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6718128

Objednávateľ

35602619

Trnavská arcidiecézna charita

Hlavná 43, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

00587257

QEX, a.s.

Brnianska 1, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stála tabuľa pre projekt Centrum pomoci človeku

informačná tabuľa, stála tabuľa

  • 30195000-2 - Tabule
  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stála tabuľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
životnosť materiálu a tlače rokov 5
rozmery mm 400x300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
charakteristika odolný voči poveternostným vplyvom, tvarovo stály
materiál tabule odolný plast, hrúbka min. 5 mm, sendvičová doska, povrch laminovaný, kvôli možnému poškodeniu povrchu sprejom
plnofarebná, stálofarebná, odolná voči UV žiareniu priamo na dosku/fólia/samolepka
povrchová úprava laminácia
bude obsahovať text a logá Text bude dodávateľovi upresnený pri vystavení objednávky
Grafické spracovanie Potrebné grafické spracovanie. Vzor tabule je prílohou; logá a dizajn manuál spolu s presnými rozmermi tabule. Pomer veľkosti lôg musí byť zachovaný v zmysle vizuálu.
Grafické spracovanie Pomer veľkosti lôg musí byť zachovaný v zmysle vizuálu (tzn. logo EÚ najväčšie a ostatné logá menšie). Žiadne logo nesmie byť väčšie ako logo EÚ (pokiaľ ide o výšku alebo šírku).
Typ písma Calibri Regular, Calibri Italic, Calibri Bold a Calibri Bold Italic
orientácia na šírku
osadenie do exteriéru prichytenie na múre
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ nahlási objednávateľovi údaje kontaktnej osoby (meno, č.telefónu, e-mail) do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru, ak pri jeho preberaní zistí vadu, alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať požadovanej minimálnej špecifikácii.
Presné znenie textu uvedené v stálej tabuli bude dodávateľovi upresnené po uzatvorení zmluvy v písomnej výzve.
Pred zadaním do výroby je potrebné schválenie objednávateľa. Grafický návrh tabule (súlad návrhu s požiadavkami Dizajn manuálu a s poskytnutými informáciami) musí byť pred jeho výrobou skontrolovaný Objednávateľom. Za tým účelom Dodávateľ doručí grafický návrh v .pdf formáte na e-mail kontaktnej osoby Objednávateľa v termíne, ktorý Objednávateľ spresní v písomnej výzve.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Realizácia plnenia sa vykoná do 2 týždňov od doručenia písomnej výzvy Objednávateľa.
Stála tabuľa bude obsahovať povinné informácie v súlade s požiadavkami aktuálne platného Manuálu pre informovanie a komunikáciu pre prijímateľov IROP. Požaduje sa grafický návrh spracovať podľa vzoru zverejneného v Dizajn manuále Integrovaný regionálny operačný program 2014 – 2020 a v súlade s informáciami poskytnutými Objednávateľom. Potrebné informácie Objednávateľ poskytne v písomnej výzve.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 43, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

10.10.2022 08:00 — 30.11.2022 18:00

1,00 zákazka

300,00

300,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Návrh plnenia zákazky požadujeme v rovnakej kvalite a prevedení ako v popise technickej a funkčnej špecifikácii tovaru uvedenom v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.07.2022 15:31

25.07.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.07.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 524
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.07.2022 09:23 - Vstupná ponuka 266,40 € Cena s DPH
25.07.2022 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka 266,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS