• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2022 11:02
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2022 11:13
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2022 11:25

Detail zákazky Z20227788

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2022 11:02
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2022 11:13
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2022 11:25

Základné údaje

Z20227788

OF-254050

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6739648

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rukavice nitrilové, sterilné

Rukavice nitrilové, rukavice sterilné

  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rukavice nitrilové
Funkcia
Rukavice nitrilové
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo - veľkosť S ks 450 000
Požadované množstvo - veľkosť M ks 700 000
Požadované množstvo - veľkosť L ks 700 000
Požadované množstvo - veľkosť XL ks 450 000
Požadované balenie ks 100 200
dĺžka mm 240
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rukavice vyšetrovacie nesterilné, nitrilové, nepudrované Áno
jemné, flexibilné a odolné Áno
vnútorná ochranná vrstva z polyméru Áno
textúrované končeky prstov Áno
neobsahuje prírodný gumový latex Áno
modrá farba Áno
univerzálna – pravá a ľavá ruka Áno
hrúbka materiálu: prst 0,10 – 0,12 mm, dlaň 0,07 – 0,08 mm Áno
veľkosti: S, M, L, XL Áno
testované na priepustnosť vírusov ASTM F1671 Áno
testované na prácu s cytostatikami Áno
 2. Rukavice sterilné
Funkcia
Rukavice sterilné
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo - veľkosť 6 ks 5 000
Požadované množstvo - veľkosť 6,5 ks 5 000
Požadované množstvo - veľkosť 7 ks 6 000
Požadované množstvo - veľkosť 7,5 ks 6 000
Požadované množstvo - veľkosť 8 ks 4 000
Požadované množstvo - veľkosť 8,5 ks 4 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rukavice chirurgické sterilné, latexové, NEPUDROVANÉ !!! Áno
pre všeobecnú chirurgiu Áno
hypoalergické Áno
100 % elektronicky testované Áno
vnútorná polymérová úprava Áno
nízky obsah proteínov Áno
sterilizované gama žiarením Áno
mikrozdrsnené Áno
Anatomický dizajn Áno
veľkosti: 6, 6,5, 7, 7,5, 8, 8,5 Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.POZOR !!!Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok el.platformy (ďalej len "VZP OPEP") od Zmluvy odstúpiť.
2. POZOR !!! Dodacia lehota je do 5 pracovných dní od zaslania Výzvy Objednávateľa na dodanie tovaru, ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom termíne. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktné údaje oprávnenej osoby / meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail.
3. POZOR !!! Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru.
4. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr.
5. Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá, druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk.
6. POZOR !!! Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa VZP OPEP. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 15 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami VZP OPEP.
7. POZOR !!! V súlade s VZP OPEP-u, čl. VI ods. 6.4.6 je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi spolu s tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru.
8. Dodávateľ je povinný dodať nový nepoužitý nerepasovaný tovar.
9. V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
10. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad špeciálneho zdravotného materiálu (nemocničná lekáreň) v čase od 7.30 do 14.30 hod.
11. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite a zahŕňa všetky náklady dodávateľa.
12. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
13. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 4 desatinné miesta.
14. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia.
15. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe potvrdeného dodacieho listu.
16. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
17. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 5 dní od doručenia reklamácie.
18. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v stanovenom termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
19. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa zmluvy a spolu s dodacím listom, má objednávateľ  nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody a rovnako nie je dotknutý nárok objednávateľa na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa.
20. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody objednávateľa tým nie je dotknutý. Rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluv. pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa.
21. Nedodržanie technických vlastností tovaru a technickej špecifikácie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa.
22. Nedodržanie požiadavky č. 1, 6, 21,  24, 25, 26, 27, 30, 33  objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Ak dôjde k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok, vzniká objednávateľovi nárok na  zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy a
rovnako nie je dotknuté právo na náhradu škody objednávateľa a rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa.
23. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
24. Postúpenie pohľadávok dodávateľa podľa § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov(ďalej len ,,Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je zakázané. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou dodávateľa a objednávateľa  podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné a porušenie zákazu podľa prvej vety je sankcionované zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore so zákazom. Týmto nie je dotknutý nárok
objednávateľa na (i) náhradu škody aj v rozsahu prevyšujúcom výšku dohodnutej zmluvnej pokuty a (ii) rovnako týmto nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy
25. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa  zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou dodávateľa a objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné a
porušenie zákazu podľa prvej vety je sankcionované zmluvnou pokutou výške 2% z istiny pohľadávky. Týmto nie je dotknutý nárok kupujúceho na náhradu škody aj v rozsahu prevyšujúcom výšku dohodnutej zmluvnej pokuty a rovnako tým nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy.
26. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto dohody aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
27. Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávky vzniknuté z tejto dohody nepoužije ako predmet zálohu. Dodávateľ sa zaväzuje zdržať sa aj iných právnych úkonov, ktoré by mali za následok zmenu v osobe veriteľa peňažného záväzku voči objednávateľovi, a to pod sankciou neplatnosti takéhoto úkonu.
28. Objednávateľ si vyhradzuje právo na vyžiadanie bezplatných skúšobných vzoriek v minimálnom počte po 1 balení z každej položky.
29. Podľa Čl. IX ods. 11 platných OPEP Objednávateľ požaduje od Uchádzača pri predložení ponuky aj predloženie Vlastného návrhu plnenia zákazky podľa prílohy č. 1  Technické požiadavky na predmet zákazky (Vlastný návrh plnenia_rukavice_2022).xlsx spolu s predložením technických a produktových listov.
30. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii, ktoré musia byť platné počas celej doby trvania tejto zmluvy.
31.  Objednávateľ najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy v zmysle Čl. VI bod. 6.2.3 VZP OPEP posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky úspešného uchádzača podľa bodu 29. Osobitných požiadaviek na plnenie a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. Objednávateľ zároveň vyhodnotí zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii po predložení uchádzačom podľa bodu 30. Osobitných požiadaviek na plnenie.
32. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie.
33. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako"nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota testované na priepustnosť vírusov ASTM F1671 Áno
Navrhnutá hodnota testované na priepustnosť vírusov ASTM F1671, v súlade s nariadením EÚ 2016/425, OOPP kat. III., v súlade s normami EN 374-1, EN 374-2,EN 16523-1, EN 374-4, EN 374-5. V súlade s nariadením EÚ 2017/745, v súlade s normou EN 455. Áno

Z dôvodu, že obstarávateľ požaduje rukavice vyšetrovacie, malo by ísť o zdravotnícku pomôcku triedy I. v súlade s Nariadením 2017/745 a zároveň v súlade s normami EN 455 nakoľko bez tejto požiadavky nemôže obstarávateľ určiť, či sú ponúknuté rukavice vyšetrovacie. Tiež máme za to, že pre potreby obstarávateľa na výkon činnosti sú vhodné OOPP kat. III. certifikované podľa Nariadenia EÚ 2016/425.

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota 2. POZOR !!! Dodacia lehota je do 5 pracovných dní od zaslania Výzvy Objednávateľa na dodanie tovaru, ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom termíne. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktné údaje oprávnenej osoby / meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail.
Navrhnutá hodnota 2. POZOR !!! Dodacia lehota je do 5 pracovných dní od zaslania Výzvy Objednávateľa na dodanie tovaru, ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom termíne. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktné údaje oprávnenej osoby / meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail, EÚ Vyhlásenie o zhode a technický list.

Z dôvodu, aby si mohol obstarávateľ overiť splnenie technickej špecifikácie, ktorú požaduje, je potrebné doložiť minimálne EÚ Vyhlásenie o zhode a technický list.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 skupina produktov

78 360,00

78 360,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podľa Čl. IX ods. 11 platných OPEP Objednávateľ požaduje od Uchádzača pri predložení ponuky aj predloženie Vlastného návrhu plnenia zákazky podľa prílohy č. 1 Technické požiadavky na predmet zákazky spolu s predložením technických a produktových listov. Objednávateľ najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy v zmysle Čl. VI bod. 6.2.3 VZP OPEP posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky úspešného uchádzača podľa bodu 29. Osobitných požiadaviek na plnenie a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. Objednávateľ zároveň vyhodnotí zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii po predložení uchádzačom podľa bodu 30. Osobitných požiadaviek na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.07.2022 11:02

29.07.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.07.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 227
 128
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.07.2022 08:07 - Vstupná ponuka 78 360,00 € Cena bez DPH
29.07.2022 07:49 - Najvýhodnejšia ponuka 74 350,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS