• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.07.2022 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2022 09:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2022 09:30

Detail zákazky Z20227773

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.07.2022 09:37
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2022 09:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2022 09:30

Základné údaje

Z20227773

OF-258471

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6718182

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nádoby a obaly

sudy, plachty, sáčky

  • 39143115-5 - Gumené plachty
  • 44619400-6 - Sudy
  • 19270000-9 - Netkané textílie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nádoby, obaly, plachty
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastový sud 220L ks 10
KRYCIA PLACHTA STRIEBORNO - ČIERNA ks 4
Netkaná textília čierna bal 10
Vrecia papierové s X dnom, kupecké, 5 kg ks 5000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyrobené z vysoko odolného HDPE, s objemom 220L  sťahovací kruh s pákou z pozinkovanej ocele  vhodný na stohovanie a paletizáciu  držiaky po bokoch suda, špeciálne prispôsobený na skladovanie a prepravu nebezpečných látok pevného skupenstva. Je vhodný aj na priamy styk s potravinami. k položke č. 1)
k položke č. 2) KRYCIA PLACHTA STRIEBORNO - ČIERNA 3X4 M,Vodeodolná a najsilnejšia hustota vlákna 260 g/m2,obojstranne pokryté vrstvou polyetylénu,ALU montážne otvory s priemerom 1 cm,rozmiestnene vo vzdialenosti 1m
k položke č. 3) Netkaná textília 50g/m2, 1,6m x 50 m = 1bal, Netkaná textília vhodná do okrasných i úžitkových záhonov, Zabraňuje prerastaniu buriny a udržiava vlhkosť v pôde, Odolná voči Uv žiareniu, prepúšťa vodu
k položke č. 4) Vrecia papierové s X dnom, kupecké, 5 kg, Rozmer: 26 x 36 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie objednávateľa aj vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania.
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúr. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Požadujeme o dodanie materiálu spolu s dodacím listom a faktúrou na miesto plnenia.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

01.08.2022 10:19 — 08.08.2022 10:19

5 024,00 ks

2 000,00

1 922,79

Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.07.2022 09:37

25.07.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.07.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 564
 39
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.07.2022 10:30 - Vstupná ponuka 1 999,99 € Cena s DPH
24.07.2022 16:41 - Najvýhodnejšia ponuka 1 999,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS