• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2022 13:59
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2022 14:50

Detail zákazky Z20227730

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2022 13:59
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2022 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2022 14:50

Základné údaje

Z20227730

OF-253466

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6710150

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

50085999

InterMedical Plus, s.r.o.

Levická 7E, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kryoablačný elektrofyziologický set na abláciu pľúcnych žíl

kryoablačný set, elektrofyziologický set, katéter

  • 33141200-2 - Katétre
  • 33141240-4 - Príslušenstvo ku katétrom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Set obsahuje : kryoablačný balónikový katéter , mapovací kruhový katéter, ovládateľný zavádzač, spojovacie káble
Funkcia
Špeciálny zdravotnícky materiál pre invazívnu diagnostickú a intervenčnú elektrofyziológiu s osobitným zreteľom na ablačné balónové a mapovacie katétre všetkých polomerov pre cirkulárnu kryoabláciu s cieľom izolácie pulmonálnych žíl (vrátane špeciálnych zavádzačov pre zavádzanie katétrov do ľavej predsiene) za použitia systému SMARTFREEZE, vrátane príslušenstva a spojovacích káblov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kryoablačný elektrofyziologický set ks 30
 2. 1) Kryoablačný balónikový katéter
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Priemer balóna mm 28
Dĺžka hrotu katétra mm 5 12
Dĺžka zavádzacej časti cm 99
Celková dĺžka katétra cm 134
Hrúbka zavádzacej časti Fr 11,4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nastaviteľný režim nafukovania kryobalóna pomalý/rýchly
Senzor detekcie tlaku vo vnútri balóna áno
 3. 2) Mapovací kruhový katéter
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Priemer distálnej časti mapovacieho katétra mm 20
Počet elektród ks 8
Hrúbka zavádzacej časti Fr 3 3,3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prídavná elektrická izolácia kruhových elektród katétra áno
 4. 3) Ovládateľný zavádzač
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dĺžka zavádzacej časti cm 68
Celková dĺžka zavádzača cm 82
Hrúbka zavádzača Fr 12,7 15,9
Zakrivenie distálnej časti zavádzača stupeň 155
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Postupne sa zužujúci dilatátor pre atraumatický vstup áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
3. Predmet plnenia (tovar): musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii
4. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy
5. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy/rámcovej dohody
6. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru:
- plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej alebo telefonickej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb,
- termín dodania je do 48 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod do 14:00 hod,
- do uvedeného termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky,
- za termín doručenia objednávky sa považuje potvrdenie o prečítaní e-mailu dodávateľom, v prípade objednávky zaslanej e-mailom,
- súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, číslo objednávky, ŠUKL kód tovaru, X-kód (ak bol pridelený),
- ak dodávateľ z objektívne nezavinených dôvodov nemá možnosť dodať tovar, je oprávnený po neodkladnom odsúhlasení objednávateľom (telefonicky, resp. e-mailom) dodať tovar v náhradnom termíne, alebo jeho ekvivalent, dôkazné bremeno nemožnosti dodať tovar je na strane dodávateľa.
7. Zazmluvnený rámec plnenia nie je pre zmluvné strany záväzný a predstavuje len predpokladané množstvo tovaru, ktoré má byť počas doby účinnosti tejto rámcovej dohody dodávateľom objednávateľovi dodané. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec plnenia.
8. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť alebo znížiť) množstvo tovaru, pri dodržaní celkovej maximálnej ceny plnenia podľa rámcovej dohody.
9. Platobné podmienky:
- kupujúci uhradí kúpnu cenu na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru,
- splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry kupujúcemu, ak nie je dohodnuté inak,
- dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
10. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy:
a) kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť:
- ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je schopný z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov plniť dodávky tovaru,
- ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky,
- ak nebude dodržaný termín dodania podľa bodu 6,
b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi,
c) kupujúci je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť naň dobropis.
11. Na preukázanie minimálnych technických vlastností a parametrov predmetu zákazky dodávateľ predloží objednávateľovi:
- prospektový materiál ponúkaných tovarov, ktorý musí obsahovať popis funkcií a technických parametrov tovarov, ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, na základe ktorých objednávateľ posúdi splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt,
- sortiment ponúkaného tovaru s uvedením názvu tovaru, katalógového číslo tovaru, ŠUKL kódu tovaru, kategorizačného kódu tovaru, mernú jednotku tovaru, jednotkovú cenu bez DPH za MJ tovaru, sadzbu DPH, jednotkovú cenu s DPH za MJ tovaru.
- čestné vyhlásenie, že všetky ponúkané výrobky na predmet tejto zákazky sú certifikované alebo majú pridelený ŠUKL kód
12. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať kupujúceho (bezodkladne, najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmeny) :
- o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru (napr. ŠUKL kód)
- o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov,
- k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonávaných zmien údajov, resp. ceny a súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví.
13. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol, v prípade ak je to relevantné, v súlade s:
- aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, s aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov,
- aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne.
14. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
15. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp.ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
16. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

30,00 ks setov

111 262,00

111 262,00

vlastný návrh plnenia v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.07.2022 13:59

21.07.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.07.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 385
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.07.2022 20:47 - Vstupná ponuka 111 261,90 € Cena bez DPH
15.07.2022 20:47 - Najvýhodnejšia ponuka 111 261,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS