• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2022 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2022 13:32
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2022 14:09
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2022 14:20

Detail zákazky Z20227694

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2022 13:56
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2022 13:32
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2022 14:09
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2022 14:20

Základné údaje

Z20227694

OF-258376

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6713704

Objednávateľ

00596221

"KAMILKA", Zariadenie sociálnych služieb Maňa

Námestie M.R. Štefánika 8, Maňa, 94145, SVK

Dodávateľ

14424240

Jozef Oremus PEKÁREŇ BÁNOV

Štúrova 42, Bánov, 94101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chlieb a pekárenské výrobky

chlieb, rožky, pekárenské výrobky, droždie

  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15811200-8 - Rožky
  • 15612500-6 - Pekárske výrobky
  • 15898000-9 - Droždie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chlieb a pekárenské výrobky
Funkcia
Dodávka chleba a pekárskych výrobkov do stravovacej prevádzky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb, čierny , krájaný, balený  hmotnosť 1000 g ks 5100
Mrežovník s náplňou čučoriedkovou, hmotnosť 70 g ks 1300
Croissant s náplňou lieskovoorieškovou, hmotnosť 60 g ks 1300
Vianočka, hmotnosť 225 g ks 900
Bábovka, hmotnosť 400 g ks 420
Moravský koláč, hmotnosť 80 g ks 1300
Buchta marmeládová, hmotnosť 80 g ks 1300
Osie hniezdo škoricové, hmotnosť 70 g ks 1300
Osie hniezdo kakaové, hmotnosť 70 g ks 1000
Rožok malý , hmotnosť 50 g ks 40000
Uzol sladký, hmotnosť 80 g ks 1800
Buchta tvarohová, hmotnosť 80 g ks 1100
Frost s náplňou makovou, hmotnosť 80 g ks 1100
Pagáč zemiakový veľký, hmotnosť 50 g ks 1000
Pagáč oškvarkový, hmotnosť 50 g ks 2300
Strúhanka, hmotnosť 500 g ks 300
Droždie čerstvé, hmotnosť 1000 g ks 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Chlieb a pečivo musí spĺňať podmienky stanovené Vyhláškou č. 24 MPaRV SR o pekárenských výrobkoch
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom rámcovej dohody je zásobovanie kupujúceho chlebom a pekárenskými výrobkami podľa dennej potreby stravovacej prevádzky, doprava predmetu zákazky.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží položkový cenník v zložení: názov, množstvo, jednotková cena bez DPH, % DPH, jednotková cena s DPH a cenník bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
Aktuálne množstvo a sortiment z celkového množstva budú upresňované na základe telefonickej, e-mailovej objednávky zo strany kupujúceho tak, aby bola zabezpečená kvalita z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa. Objednávku doručí kupujúci predávajúcemu najneskôr do 48 hod. pred rozvozom, pokiaľ sa nedohodnú inak. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v dňoch: pondelok až sobota do 7:00 h počas celej doby trvania rámcovej dohody.
Dovoz bude zabezpečovaný v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch a spôsobom, aby sa zachovala zdravotná bezchybnosť výrobkov..
Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dľžkou záručnej doby poskytovanej dodávateľom.
Objednávateľ si vyhradzuje právo  nevyčerpať celkový finančný limit. Uvedené množstvá výrobkov sú orientačné získané z predchádzajúceho plnenia zmluvy, nie sú záväzným ukazovateľom ani pre jednu zmluvnú stranu. Množstvo bude objednávané podľa aktuálnych potrieb objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodaný tovar spĺňa kvalitatívne požiadavky, ktoré sú stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy vyplývajúce zo zákona číslo 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov, a požiadavky Potravinového kódexu SR.
Kupujúci sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu predmetu plnenia uplatní bezodkladne po jej zistení písomnou formou do rúk oprávneného zástupcu predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje odstrániť prípadné vady predmetu plnenia, v čo najkratšom technicky možnom čase ( maximálne do 48 hod.) od uplynutia oprávnenej reklamácie kupujúceho.
Ceny jednotlivých položiek predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena musí byť konečná a dodávateľ v nej zahrnie dopravné náklady, poštovné, colné poplatky, DPH, balné, vyloženie. Kúpnu cenu predmetu zmluvy je možné meniť výlučne len na základe zmien obchodných podmienok vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych noriem SR, a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami.
Zmluvu je možné meniť alebo dopĺňať len formou písomných číslovaných dodatkov v zmysle § 18 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, odsúhlasených a riadne podpísaných oboma zmluvnými stranami. Pre platnosť dodatkov k tejto zmluve sa vyžaduje dohoda o celom texte.
Kupujúci si vyhradzuje právo objednať tovar nad rámec zazmluvneného množstva a sortimentu podľa aktuálnej ponuky predávajúceho a potreby kupujúceho.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúr je 20 dní odo dňa jej doručenia. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takom prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej faktúry začína plynúť nová 20 dňová splatnosť. Objednávateľ neposkytuje finančné preddavky, resp. zálohové platby.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. od 01.08.2022 do 31.07.2023, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platné osvedčenie RVPS SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR.
Ukončenie zmluvy: 1)Písomnou dohodou k dohodnutému termínu. 2)Písomnou výpoveďou ktorejkoľvek zo strán s 1- mesačnou výpovednou lehotou, ktorá začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej strane. 3)Okamžitým odstúpením pri podstatnom porušení zmluvy v zmysle § 345 ObZ a ak: a)predávajúci opakovaným alebo zavineným omeškaním dodávok spôsobí závažné nedostatky v zásobovaní kupujúceho, b)po 3-násobnej uznanej reklamácii kvality a omeškania, c)pri nedodržaní zml. cien. Odstúpenie od zmluvy sa stane účinným dňom doručenia oznámenia druhej strane.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. M.R. Štefánika 8, Maňa, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

21 750,00

21 750,00

Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia spracovaný podľa položiek predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.07.2022 13:56

22.07.2022 13:32

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.07.2022 13:47

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 148
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.07.2022 08:40 - Vstupná ponuka 18 832,26 € Cena s DPH
22.07.2022 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka 18 832,26 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS