00596221
"KAMILKA", Zariadenie sociálnych služieb Maňa
Námestie M.R. Štefánika 8, Maňa, 94145, SVK
14424240
Jozef Oremus PEKÁREŇ BÁNOV
Štúrova 42, Bánov, 94101, SVK
Chlieb a pekárenské výrobky
chlieb, rožky, pekárenské výrobky, droždie
Tovar, Služba
1. Chlieb a pekárenské výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka chleba a pekárskych výrobkov do stravovacej prevádzky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chlieb, čierny , krájaný, balený hmotnosť 1000 g | ks | 5100 | ||
Mrežovník s náplňou čučoriedkovou, hmotnosť 70 g | ks | 1300 | ||
Croissant s náplňou lieskovoorieškovou, hmotnosť 60 g | ks | 1300 | ||
Vianočka, hmotnosť 225 g | ks | 900 | ||
Bábovka, hmotnosť 400 g | ks | 420 | ||
Moravský koláč, hmotnosť 80 g | ks | 1300 | ||
Buchta marmeládová, hmotnosť 80 g | ks | 1300 | ||
Osie hniezdo škoricové, hmotnosť 70 g | ks | 1300 | ||
Osie hniezdo kakaové, hmotnosť 70 g | ks | 1000 | ||
Rožok malý , hmotnosť 50 g | ks | 40000 | ||
Uzol sladký, hmotnosť 80 g | ks | 1800 | ||
Buchta tvarohová, hmotnosť 80 g | ks | 1100 | ||
Frost s náplňou makovou, hmotnosť 80 g | ks | 1100 | ||
Pagáč zemiakový veľký, hmotnosť 50 g | ks | 1000 | ||
Pagáč oškvarkový, hmotnosť 50 g | ks | 2300 | ||
Strúhanka, hmotnosť 500 g | ks | 300 | ||
Droždie čerstvé, hmotnosť 1000 g | ks | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Chlieb a pečivo | musí spĺňať podmienky stanovené Vyhláškou č. 24 MPaRV SR o pekárenských výrobkoch |
Názov |
Predmetom rámcovej dohody je zásobovanie kupujúceho chlebom a pekárenskými výrobkami podľa dennej potreby stravovacej prevádzky, doprava predmetu zákazky. |
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží položkový cenník v zložení: názov, množstvo, jednotková cena bez DPH, % DPH, jednotková cena s DPH a cenník bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
Aktuálne množstvo a sortiment z celkového množstva budú upresňované na základe telefonickej, e-mailovej objednávky zo strany kupujúceho tak, aby bola zabezpečená kvalita z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa. Objednávku doručí kupujúci predávajúcemu najneskôr do 48 hod. pred rozvozom, pokiaľ sa nedohodnú inak. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v dňoch: pondelok až sobota do 7:00 h počas celej doby trvania rámcovej dohody. |
Dovoz bude zabezpečovaný v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch a spôsobom, aby sa zachovala zdravotná bezchybnosť výrobkov.. |
Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dľžkou záručnej doby poskytovanej dodávateľom. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Uvedené množstvá výrobkov sú orientačné získané z predchádzajúceho plnenia zmluvy, nie sú záväzným ukazovateľom ani pre jednu zmluvnú stranu. Množstvo bude objednávané podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodaný tovar spĺňa kvalitatívne požiadavky, ktoré sú stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy vyplývajúce zo zákona číslo 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov, a požiadavky Potravinového kódexu SR. |
Kupujúci sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu predmetu plnenia uplatní bezodkladne po jej zistení písomnou formou do rúk oprávneného zástupcu predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje odstrániť prípadné vady predmetu plnenia, v čo najkratšom technicky možnom čase ( maximálne do 48 hod.) od uplynutia oprávnenej reklamácie kupujúceho. |
Ceny jednotlivých položiek predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena musí byť konečná a dodávateľ v nej zahrnie dopravné náklady, poštovné, colné poplatky, DPH, balné, vyloženie. Kúpnu cenu predmetu zmluvy je možné meniť výlučne len na základe zmien obchodných podmienok vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych noriem SR, a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami. |
Zmluvu je možné meniť alebo dopĺňať len formou písomných číslovaných dodatkov v zmysle § 18 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, odsúhlasených a riadne podpísaných oboma zmluvnými stranami. Pre platnosť dodatkov k tejto zmluve sa vyžaduje dohoda o celom texte. |
Kupujúci si vyhradzuje právo objednať tovar nad rámec zazmluvneného množstva a sortimentu podľa aktuálnej ponuky predávajúceho a potreby kupujúceho. |
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúr je 20 dní odo dňa jej doručenia. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takom prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej faktúry začína plynúť nová 20 dňová splatnosť. Objednávateľ neposkytuje finančné preddavky, resp. zálohové platby. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. od 01.08.2022 do 31.07.2023, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platné osvedčenie RVPS SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR. |
Ukončenie zmluvy: 1)Písomnou dohodou k dohodnutému termínu. 2)Písomnou výpoveďou ktorejkoľvek zo strán s 1- mesačnou výpovednou lehotou, ktorá začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej strane. 3)Okamžitým odstúpením pri podstatnom porušení zmluvy v zmysle § 345 ObZ a ak: a)predávajúci opakovaným alebo zavineným omeškaním dodávok spôsobí závažné nedostatky v zásobovaní kupujúceho, b)po 3-násobnej uznanej reklamácii kvality a omeškania, c)pri nedodržaní zml. cien. Odstúpenie od zmluvy sa stane účinným dňom doručenia oznámenia druhej strane. |
Nám. M.R. Štefánika 8, Maňa, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 celok
21 750,00
21 750,00
Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia spracovaný podľa položiek predmetu zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.07.2022 13:56
22.07.2022 13:32
22.07.2022 13:47
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.07.2022 08:40 - Vstupná ponuka | 18 832,26 | € | Cena s DPH |
22.07.2022 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 832,26 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: