35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
35803606
EMARK s.r.o.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
SW licencie pre BI nástroj
licencie, technická podpora, Qlik Sense
Služba, Tovar
1. Licencia Professional - subscription
|
|
---|---|
Funkcia |
Licencia Professional - subscription na 12 mesiacov |
Licencia nástroja Qlik Sense. Možnosť doobjednávať licencie podľa potreby t. j. na kratšie ako štandardné 12 mesačné obdobie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Licencia Professional - subscription | ks/mesiac | 80 | ||
Licencia Professional - subscription spolu na 12 mesiacov | ks | 960 |
2. Licencia Analyzer - subscription
|
|
---|---|
Funkcia |
Licencia Analyzer - subscription na 12 mesiacov |
Licencia nástroja Qlik Sense. Možnosť doobjednávať licencie podľa potreby t. j. na kratšie ako štandardné 12 mesačné obdobie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Licencia Analyzer - subscription | ks/mesiac | 40 | ||
Licencia Analyzer - subscription spolu na 12 mesiacov | ks | 480 |
3. Licencia Capacity analyzer - subscription
|
|
---|---|
Funkcia |
Licencia Capacity analyzer - subscription na 12 mesiacov |
Licencia nástroja Qlik Sense. Možnosť doobjednávať licencie podľa potreby t. j. na kratšie ako štandardné 12 mesačné obdobie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Licencia Capacity analyzer - subscription | ks/mesiac | 6 | ||
Licencia Capacity analyzer - subscription spolu na 12 mesiacov | ks | 72 |
4. Konzultácie a podpora
|
|
---|---|
Funkcia |
metodická podpora, optimalizácia štruktúry dátových zdrojov, optimalizácia dátových modelov jednotlivých aplikácii a pod. |
Konzultácie a podpora k nástroju Qlik Sense. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Konzultácie a podpora | MD | 30 |
Názov |
1. Objednávateľ sa zaväzuje najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, ktorej sú tieto osobitné požiadavky na plnenie súčasťou (ďalej len „zmluva“), oznámiť dodávateľovi meno, priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo oprávnenej osoby objednávateľa (ďalej len „zástupca objednávateľa“) a e-mailovú adresu objednávateľa na prijímanie faktúr. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia zástupcu objednávateľa podľa bodu 1 týchto osobitných požiadaviek na plnenie zaslať e-mailom zástupcovi objednávateľa: |
a. podrobný položkový cenník Plnenia podľa špecifikácie a množstva uvedeného v tejto zmluve, s uvedením ceny v eurách za mernú jednotku bez DPH, sadzbu DPH, ceny za mernú jednotku s DPH a ceny celkom za celkové množstvo bez DPH a ceny celkom za celkové množstvo s DPH (v prípade rôznych sadzieb za konzultácie je dodávateľ povinný uviesť aj typy konzultácií s jednotkovými cenami v štruktúre podľa tohto ustanovenia), |
b. meno, priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo oprávnenej osoby dodávateľa (ďalej len „zástupca dodávateľa“), |
c. doklad preukazujúci platné partnerstvo so spoločnosťou Qlik Technologies Inc. (týka sa len licencií Qlik Sense); objednávateľ je oprávnený overiť si takto zdokladovaný status v spoločnosti EMARK s. r. o. ako Master Reseller-a alebo v spoločnosti Qlik Technologies Inc., |
d. zoznam subdodávateľov. |
3. Prípadná zmena zástupcu dodávateľa alebo zástupcu objednávateľa sa vykoná písomným oznámením podpísaným štatutárnym zástupcom príslušnej zmluvnej strany zaslaným druhej zmluvnej strane, na zmenu podľa tohto bodu sa nevyžaduje uzatvorenie dodatku k zmluve. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi Plnenie objednané čiastkovou výzvou na plnenie (ďalej ako „objednávka“), ktorým sú licencie najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi. Plnenie, ktorým sú konzultácie dodávateľ poskytne objednávateľovi najneskôr do 20 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi, a to v termíne určenom podľa dohody s objednávateľom, a ak k takej dohode nedôjde, v termíne určenom objednávateľom, ktorý je dodávateľ povinný akceptovať. |
5. Dodávateľ bude zabezpečovať dodanie objednaného Plnenia vo svojom mene a na svoje náklady, zodpovedá za to, že dodané Plnenie nebude v rozpore s technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a zmluvou, že ho dodá v bezchybnom stave, v sortimente, množstve a lehote podľa zmluvy a bude použiteľné na účel, na ktorý je určené. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané licencie elektronicky napr. vzdialeným prístupom, emailom alebo iným vhodným zabezpečeným spôsobom. Objednané konzultácie bude dodávateľ poskytovať online / telefonicky / osobne podľa toho, ako bude uvedené v objednávke. |
7. Prevzatie objednaného, riadne a včas poskytnutého Plnenia, ktorým sú licencie vykoná zástupca objednávateľa, ktorý skontroluje jeho úplnosť a dodanie potvrdí e-mailom zaslaným zástupcovi dodávateľa a potvrdením preberacieho protokolu svojím podpisom. Riadne a včasné dodanie objednaného Plnenia, ktorým sú služby konzultácií potvrdí zástupca objednávateľa e-mailom zaslaným zástupcovi dodávateľa a potvrdením preberacieho protokolu svojím podpisom. |
Povinnosť riadne a včas dodať objednané Plnenie splní dodávateľ až dodaním celého objednaného objemu v zmysle dohodnutých podmienok. Preberacie protokoly musia spĺňať požiadavky bodov 6.5.4 a 6.7.6 Obchodných podmienok elektronického trhoviska 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ tvoriacich prílohu tejto zmluvy (ďalej ako „VZP“). |
8. Zástupca objednávateľa nie je povinný potvrdiť dodanie objednaného Plnenia, ak nezodpovedá objednávke alebo nebolo riadne poskytnuté. |
9. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru na cenu objednávateľom prevzatého Plnenia do 5 pracovných dní od prevzatia Plnenia, najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni prevzatia Plnenia. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov aj názvy fakturovaných položiek Plnenia, pričom prílohou faktúry okrem preberacieho protokolu bude aj kópia e-mailu zástupcu objednávateľa potvrdzujúceho dodanie objednaného Plnenia. |
Dodávateľ bude faktúry zasielať zástupcovi objednávateľa elektronicky vo formáte .pdf na e-mailovú adresu oznámenú v súlade s bodom 1. týchto osobitných požiadaviek na plnenie. |
10. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. |
11. V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké plnenie, ktoré je predmetom zmluvy a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou. |
Ustanovenie tohto bodu sa nevzťahuje na Plnenie, ktoré má charakter služby. |
12. V prípade, že Plnenie bude dodané s vadami, aj keď sa vada stane zjavnou po prechode nebezpečenstva škody na Plnení, objednávateľ je oprávnený uplatniť si nároky z vád Plnenia. |
13. V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady príslušnej položky Plnenia sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi náhradnú položku Plnenia v špecifikácii podľa tejto zmluvy a príslušnej objednávky. |
14. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou fakturovanej ceny prevzatého Plnenia v lehote splatnosti faktúry je dodávateľ oprávnený požadovať zaplatenie úroku z omeškania vo výške podľa Obchodného zákonníka. |
15. Objednávateľ má právo na náhradu škody preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti dodávateľa, platiteľa DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“). Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u dodávateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona o DPH a z podania dodatočného daňového priznania k dani z pridanej hodnoty a dodatočného kontrolného výkazu k dani z pridanej hodnoty. |
16. Ak je dodávateľ platiteľom DPH, cena za poskytnuté plnenie bude uhradená iba na bankový účet, ktorý je zverejnený v zozname bankových účtov zverejnenom na webovom sídle finančného riaditeľstva. Dodávateľ je povinný ihneď písomne informovať objednávateľa o každej zmene tohto bankového účtu. Ak dodávateľ, ktorý je platiteľom DPH, nesplní povinnosť podľa § 6 ods. 1, 2 a 3 a § 85kk zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle ustanovenia § 69c ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, |
t. j. uhradiť sumu vo výške DPH alebo jej časť uvedenú vo faktúre dodávateľa na číslo účtu správcu dane vedeného pre dodávateľa podľa § 67 zákona č. 563/2009 Z. z. o správe daní, pričom objednávateľ nie je v omeškaní, ak z tohto dôvodu neplní, čo mu ukladá táto zmluva. Dodávateľ v takom prípade nemá nárok na úhradu príslušnej časti faktúry zodpovedajúcej výške DPH, na úroky z omeškania ani akékoľvek iné sankcie súvisiace s neuhradenou príslušnou časťou faktúry. |
17. Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona o DPH, vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom a pohľadávky vzniknuté z dôvodu dlžného poistného na zdravotné poistenie. |
18. Objednávateľ je oprávnený započítať jednostranným úkonom svoje pohľadávky z titulu zmluvných pokút voči všetkým pohľadávkam poskytovateľovi voči objednávateľovi. |
19. Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy prostredníctvom subdodávateľov. Dodávateľ sa zaväzuje pri plnení tejto zmluvy používať iba takých subdodávateľov, ktorí sú riadne zapísaní v registri partnerov verejného sektora, ak sa na nich takáto povinnosť vzťahuje. V prípade plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá dodávateľ objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet zmluvy sám. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak zistí, že dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. |
20. V prípade zmeny subdodávateľa je dodávateľ povinný postupovať podľa bodu 6.1.8 VZP. Nedodržanie povinnosti dodávateľa uvedenej v tomto bode sa považuje za závažné porušenie zmluvných podmienok a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkovej maximálnej ceny plnenia vrátane DPH podľa bodu 4.3 zmluvy za každé jedno porušenie povinnosti podľa tohto bodu ak je dodávateľ platiteľom DPH, |
alebo ak dodávateľ nie je platiteľom DPH zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkovej maximálnej ceny plnenia bez DPH podľa bodu 4.1 zmluvy za každé jedno porušenie povinnosti podľa tohto bodu. |
21. Okrem prípadov uvedených v čl. XVIII VZP je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť aj v prípade, ak právnickej osobe dodávateľa bol uložený jeden, alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v znení neskorších predpisov alebo sa dodávateľ stane dlžníkom poistného na sociálne a zdravotné poistenie. |
22. Odstúpenie je účinné dňom doručenia písomnosti druhej zmluvnej strane, alebo k inému termínu, ktorý odstupujúca zmluvná strana v odstúpení uvedie. |
23. V prípade predčasného ukončenia zmluvy si zmluvné strany vysporiadajú všetky, a to aj finančné záväzky, prevzaté na základe zmluvy. |
24. Ak objednávateľ nevyužije právo na odstúpenie od tejto zmluvy podľa § 15 ods. 1 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora v znení neskorších predpisov, je oprávnený uplatniť si u dodávateľa sankciu vo výške 1000 eur. |
25. Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením zmluvy, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy. |
26. Zmluvné strany sa zaväzujú, že neponúknu, neposkytnú, ani sa nezaviažu poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijmú, ani sa nezaviažu prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny dar, ani inú výhodu, či peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením zmluvy v rozpore s Etickým kódexom objednávateľa. |
27. Zmluvné strany sa zaväzujú bezodkladne sa navzájom informovať, pokiaľ si budú vedomé alebo budú mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení zmluvy. |
28. V prípade, že akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením zmluvy je poskytnutý zmluvnej strane alebo jej zástupcovi v rozpore s bodmi 24. až 26. týchto osobitných požiadaviek na plnenie, môže zmluvná strana od zmluvy odstúpiť. |
29. Zmluvné strany sa zaväzujú dodržiavať základné morálne a etické hodnoty ustanovené v obsahu Etického kódexu objednávateľa. V prípade nedodržiavania stanovených morálnych a etických hodnôt je zmluvná strana oprávnená od tejto zmluvy odstúpiť. |
30. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce zo zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
31. Komunikácia zmluvných strán sa uskutočňuje v súlade s čl. XIX VZP. Zmluvné strany sa dohodli, že ak druhá zmluvná strana opomenie splniť svoju povinnosť podľa bodu 19.4 písm. b) VZP zaslať odosielajúcej zmluvnej strane potvrdenie o prijatí e-mailu, má sa za to, že e-mail, ktorého prijatie nebolo potvrdené, bol doručený adresátovi na druhý deň po jeho odoslaní. |
32. Porušenie povinností dodávateľa, uvedených v týchto osobitných požiadavkách pre plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa, zakladajúce právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy a o dodávateľovi bude objednávateľom podaná negatívna referencia. |
33. Ak dodávateľ poruší povinnosť dodať objednané Plnenie riadne a včas podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu podľa bodu 13.1 VZP. |
34. V prípade ak dodávateľ nezašle zástupcovi objednávateľa akékoľvek doklady alebo informácie v zmysle bodu 2. týchto osobitných požiadaviek na plnenie, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 10 % z celkovej maximálnej ceny plnenia vrátane DPH podľa bodu 4.3 zmluvy ak je dodávateľ platiteľom DPH, alebo zmluvnú pokutu vo výške 10 % z celkovej ceny maximálnej ceny plnenia bez DPH podľa bodu 4.1 zmluvy ak dodávateľ nie je platiteľom DPH. |
35. Zaplatením zmluvnej pokuty alebo úroku z omeškania nie je dotknutý nárok zmluvnej strany na náhradu škody v celom rozsahu, ktorá jej preukázateľne vznikne v dôsledku nesplnenia povinností druhou zmluvnou stranou. |
36. Objednávateľ má právo zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede dodávateľovi. |
37. Ak sa táto povinnosť na dodávateľa vzťahuje, dodávateľ je v súlade s § 4 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov povinný byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora aspoň po dobu trvania tejto zmluvy. Dodávateľ vyhlasuje, že nie je osobou, uvedenou v § 11 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a teda, že objednávateľ uzavretím tejto zmluvy s dodávateľom neporušuje ustanovenie § 11 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. |
V prípade, ak sa toto vyhlásenie ukáže ako nepravdivé, alebo sa nepravdivým počas platnosti tejto zmluvy stane, objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, a dodávateľ je povinný nahradiť objednávateľovi škodu, ktorá tým objednávateľovi vznikla. |
38. Zmluva má charakter rámcovej dohody a uzatvára sa na obdobie 12 mesiacov od Momentu uzavretia zmluvy – rámcovej dohody. Dodávateľ berie na vedomie podmienky stanovené v čl. XVI VZP. Objednávky budú vystavené v periodicite a na objem Plnenia v závislosti od podmienok, potrieb a strategických rozhodnutí objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať zazmluvnený rámec a je len na rozhodnutí objednávateľa, aký objem Plnenia z tejto zmluvy objedná a vyčerpá. |
39. V prípade ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu mimoriadne nízkej ceny ktorejkoľvek položky Plnenia dodať objednávateľovi Plnenie podľa tejto zmluvy alebo ktorúkoľvek jeho položku, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 10 % z maximálnej ceny plnenia vrátane DPH podľa článku IV. tejto zmluvy za každú objednávku, ktorú dodávateľ nesplnil riadne a včas. Zmluvné strany zhodne konštatujú, že meškanie dodávateľa s dodaním objednaného Plnenia z dôvodu neschopnosti dodávateľa dodať objednávateľovi |
objednané Plnenie v dôsledku mimoriadne nízkej ceny sa nepovažuje za omeškanie pre účely uplatnenia sankcie podľa bodu 13.1 VZP a objednávateľ je oprávnený postupovať podľa prvej vety tohto bodu. Zmluvné strany sa dohodli, že za mimoriadne nízku cenu ktorejkoľvek položky Plnenia sa považuje cena, za ktorú oficiálny/autorizovaný dodávateľ/zástupca výrobcu/poskytovateľa takej položky Plnenia pre Slovenskú republiku takú položku Plnenia neposkytne dodávateľovi. |
Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
1 542,00 ks
122 437,44
102 031,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.07.2022 12:17
20.07.2022 13:00
20.07.2022 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.07.2022 13:11 - Vstupná ponuka | 117 218,88 | € | Cena s DPH |
18.07.2022 13:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 117 218,88 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: