• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2022 14:38
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2022 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2022 14:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2022 14:35

Detail zákazky Z20227661

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.07.2022 14:38
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2022 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2022 14:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2022 14:35

Základné údaje

Z20227661

OF-253486

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6705485

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36777889

BAMIDA s.r.o.

Košická 28, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a revízia stanov

Servis, oprava, revízia, stanov

  • 50000000-5 - Opravárske a údržbárske služby
  • 50830000-2 - Oprava odevov a textilu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis a oprava vojenských stanov vz.65
Funkcia
Servisná prehliadka a oprava vojenských stanov vz.65
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadujeme servis a opravu plachtoviny vojenských stanov vz.65 ks 5 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požaduje sa oprava - šitie a plátanie strešnej časti vojenských stanov vz.65 Oprava hrubej bavlnenej plachtoviny
Rozsah opráv Podľa poruchy a opotrebenia
V prípade plátania sa požaduje Na opravu použiť materiál rovnaký alebo podobný pôvodnému (vrátane farebného prevedenia)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Opravy budú realizované na základe zistených porúch.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním služby a vystavením faktúry osloviť kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Pred začatím opravy zhotoviteľ predloží oprávnenej osobe objednávateľa na odsúhlasenie kalkuláciu opravy, ktorá bude pozostávať z ceny náhradných dielov a ceny práce resp. iných nevyhnutných nákladov spojených s vykonaním servisu a opravy.
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po vyhotovení opráv a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel oznámená dodávateľovi.
Termín vykonania servisu a opráv bude spresnený po vzájomnom dohovore objednávateľa a dodávateľa minimálne 7 dní vopred.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Platnosť zmluvy je do 30.11.2022
Servis/opravy vykonať a zároveň vystaviť faktúru/y maximálne do 30.11. 2022

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Novozámocká 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

25.07.2022 00:00 — 30.09.2022 23:59

1,00 ks (podľa špecifikácie)

2 500,00

2 083,35

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.07.2022 14:38

20.07.2022 13:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.07.2022 14:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 368
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.07.2022 18:08 - Vstupná ponuka 2 464,80 € Cena s DPH
19.07.2022 18:08 - Najvýhodnejšia ponuka 2 464,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS