• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2022 10:22
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2022 11:38
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2022 12:15
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2022 12:30

Detail zákazky Z20227652

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2022 10:22
  •    Predkladanie ponúk
    01.08.2022 11:38
  •    Ukončenie zákazky
    01.08.2022 12:15
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.08.2022 12:30

Základné údaje

Z20227652

OF-258348

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6743673

Objednávateľ

00166073

Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky

Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK

Dodávateľ

46117491

JUMP soft a.s.

Landererova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup licencie na vytváranie a manažment elektronických formulárov pre rezort Ministerstva spravodlivosti SR

licencia, tovar, tvorba, úprava a evidencia elektronických formulárov

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 48325000-2 - Softvérový balík na vytváranie formulárov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. licencia eForm
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup licencie „eform“ na obdobie od 15.8.2022 – 15.8.2023 prostredníctvom ktorej bude možné vytvárať a upravovať elektronické formuláre. Aplikácia zabezpečí životný cyklus formulárov v rámci rezortu Ministerstva spravodlivosti SR. Elektronický formulár musí spĺňať náležitosti, ktoré sú definované v zákone č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) a v prílohe č. 1 k vyhláške č. 78/2020 Z. z. o štandardoch pre informačné technológie verejnej správy.
Tvorba a úprava formulárov bude realizovaná využitím grafického používateľského rozhrania. Súčasťou zákazky bude úvodné školenie k aplikácií.
Softvérová licencia EFORM CREATOR na tvorbu, úpravu a evidenciu elektronických formulárov, ktoré sú pripravené aj na použitie na Slovensko.sk.
Požadovaný je okamžitý náhľad elektronických formulárov vo všetkých prípustných transformáciách, manažment číselníkov elektronických formulárov, hromadné zmeny elektronických formulárov a knižnice prepoužiteľných formulárových oddielov.
Dizajn elektronických formulárov v súlade s ID-SK – Jednotný dizajn manuál elektronických služieb a webových sídiel.
Možnosť vytvárať elektronické formuláre výhradne prostredníctvom GUI používateľských prvkov, bez nutnosti programovania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č. 1. EFORM CREATOR, balík 30 formulárov pre 30 používateľov ks 1
Položka č. 2 Úvodné školenie k aplikácií ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Licencia Elektronická
Typ licencie Nová
Časové obmedzenie Platnosť licencií bude na jeden rok s časovým obmedzením od 15. 08. 2022 do 15. 08. 2023
Dodanie Elektronicky emailom, vytvorenie prístupu používateľom na webovú aplikáciu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Poskytovateľ je povinný poskytnúť licencie tak, aby neboli zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľom.
2. Poskytovateľ musí byť zmluvným partnerom výrobcu pre predaj licencií k produktom eForm alebo výrobca produktov eForm, ktoré sú predmetom plnenia zmluvy na území Slovenskej republiky.
V prípade, ak takéto partnerstvo nie je možné overiť vo verejne publikovanej webovej databáze partnerov výrobcu pre predaj týchto produktov na území SR, dodávateľ je povinný predložiť dokument potvrdzujúci, že je oprávnený dodávať predmet zákazky objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
3. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek náklady poskytovateľa súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky (s dodaním licencií).
4. Poskytovateľ je povinný do 2 (dvoch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty kontaktné údaje osoby oprávnenej konať za dodávateľa vo veciach plnenia zmluvy.
5. Objednávateľ sa zaväzuje oznámiť kontaktnú osobu Dodávateľovi do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
6. Ak vzniknú dôvody pre odstúpenie od zmluvy podľa § 15 ods. 1 zákona č. 315/2016 Z. z. a k odstúpeniu od zmluvy Objednávateľom nedôjde, má Objednávateľ právo na zmluvnú pokutu od Poskytovateľa vo výške 5 % (päť percent) z hodnoty zákazky.
7. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho subdodávatelia v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) bod 7. zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 38/2017 Z. z. (ďalej len „zákon č. 315/2016 Z. z.") alebo § 2 ods. 5 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorým v súvislosti s touto zmluvou vznikla povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora v zmysle
zákona č. 315/2016 Z. z. (ďalej len "RPVS") boli riadne, včas a po celú dobu trvania zmluvy zapísaní do RPVS. S výnimkou prípadov, kedy je zápis subdodávateľa do RPVS podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy v zmysle OPET, sa porušenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety, považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade, ak Objednávateľ od zmluvy neodstúpi, má voči Dodávateľovi právo na zmluvnú pokutu vo výške 1 % (jedno percento) z hodnoty zákazky.
8. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 7. týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu alebo dokumentu a porušenie povinnosti podľa bodov 1 a 2 týchto osobitných požiadaviek na plnenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Račianska 71, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

15.08.2022 00:00 — 15.08.2023 00:00

1,00 celok

26 000,00

21 666,67

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Predmetom zákazky je nákup licencie „eform“ na obdobie od 15.8.2022 – 15.8.2023 prostredníctvom ktorej bude možné vytvárať a upravovať elektronické formuláre. Aplikácia zabezpečí životný cyklus formulárov v rámci rezortu Ministerstva spravodlivosti SR. Elektronický formulár musí spĺňať náležitosti, ktoré sú definované v zákone č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) a v prílohe č. 1 k vyhláške č. 78/2020 Z. z. o štandardoch pre informačné technológie verejnej správy. Tvorba a úprava formulárov bude realizovaná využitím grafického používateľského rozhrania. Súčasťou zákazky bude úvodné školenie k aplikácií.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.07.2022 10:22

01.08.2022 11:38

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.08.2022 11:53

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 399
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.07.2022 13:32 - Vstupná ponuka 25 999,20 € Cena s DPH
29.07.2022 13:32 - Najvýhodnejšia ponuka 25 999,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS