• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2022 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.07.2022 12:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.07.2022 12:50

Detail zákazky Z20227644

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.07.2022 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.07.2022 12:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.07.2022 12:50

Základné údaje

Z20227644

OF-258239

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6691923

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

50773950

Viliam Turan TURANCAR

Bratislavská 466/29, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Autobusová doprava Bratislava – Assisi – RÍM a Vatikán - Bratislava

dopravné služby, nepravidelná osobná doprava, požičiavanie autobusov a autokarov s vodičmi, služby cestovných kancelárií

  • 60172000-4 - Požičiavanie autobusov a autokarov s vodičom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 60140000-1 - Nepravidelná osobná doprava
  • 60100000-9 - Služby cestnej dopravy
  • 63520000-0 - Služby dopravných agentúr
  • 63510000-7 - Služby cestovných kancelárií a podobné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Autobusová doprava Bratislava – Assisi – RÍM + Vatikán - Bratislava
Funkcia
Autobusová preprava na trase Bratislava – Assisi – RÍM + Vatikán - Bratislava v termíne 18.-24.09.2022.
Požičanie autobusu s vodičmi.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Emisná norma autobusu EURO VI
Počet miest na sedenie (okrem miest vodičov) ks 79
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálna výbava autobusu klimatizácia, TV (DVD), kávovar, ozvučenie s mikrofónom, WC
Trasa 18.9.2022 12:30 presun do Katedrály sv. Šebastiána v BA-Krasňanoch, 14:45 odchod z Bratislavy
Trasa 19.9.2022 7:00 bezpečnostná prestávka v Assisi, 16:00 odchod z Assisi
Trasa 19.9.2022 18:00 príchod do Ríma
Trasa 23.9.2022 20:00 odchod z Ríma
Trasa 24.9.2022 16:00 príchod do Bratislavy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nástup 18.9.2022 od 11:00 h v Bratislave (Šagátova 1) a následný presun stanovenou trasou do 25.9.2022 do cca 16:00 h.
Požaduje sa vybaviť autobus spôsobilou posádkou s príjemným vystupovaním, s pohonnými hmotami a ďalšími vecami potrebnými na prepravu cestujúcich.
Požaduje sa, aby autobus bol riadne spôsobilý na cesty na dohodnutej trase a použiteľný na prepravu určenú v zmluve; priestor autobusu musí byť zabezpečený spôsobom vylučujúcim stratu a poškodenie batožiny.
V prípade vady na autobuse sa požaduje bezodkladne zabezpečiť opravu vozidla, príp. poskytnúť náhradné vozidlo; v prípade dlhšej opravy alebo čakania na náhradné vozidlo (viac ako 4 hod.) sa požaduje zabezpečiť cestujúcim vhodné ubytovanie.
Dodávateľ zodpovedá za škodu na zdraví a škodu na veciach, ktorá vznikne cestujúcim počas prepravy, ak škoda bola spôsobená prevádzkou autobusu.
Organizátor si vyhradzuje právo v odôvodnených prípadoch primerane upraviť program, napr. posunúť čas odchodu.
Dodávateľ je povinný do 10 dní od uzavretia zmluvy zaslať objednávateľovi nasledovné údaje: typ a EČ autobusu, emisnú triedu, počet miest na sedenie (okrem vodičov), mená a priezviská vodičov.
Cena zahŕňa všetky poplatky súvisiace s predmetom zákazky, najmä parkovné, diaľničné, stojné, mzdy vodičov a ich ubytovanie počas bezpečnostnej prestávky a pod.:
- dodávateľ do ceny musí započítať aj vstupy do Ríma spolu s parkovaním v predpokladanej výške cca 500,- €,
- objednávateľ môže zabezpečiť nocľah v Ríme pre vodičov za úhradu 220,- €/osoba, ktorý bude potrebné uhradiť najneskôr v deň ubytovania.
V prípade podstatného porušenia zmluvy je dodávateľ povinný uhradiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 300,- € v lehote 15 kalendárnych dní od doručenia výzvy na jej úhradu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

18.09.2022 00:00 — 24.09.2022 23:59

1,00 v celom rozsahu

8 500,00

8 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.07.2022 08:16

15.07.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.07.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 393
 54
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.07.2022 10:53 - Vstupná ponuka 8 500,00 € Cena s DPH
15.07.2022 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka 8 480,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS