• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2022 10:54
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2022 10:53
  •    Ukončenie zákazky
    15.07.2022 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.07.2022 12:24

Detail zákazky Z20227635

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2022 10:54
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2022 10:53
  •    Ukončenie zákazky
    15.07.2022 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.07.2022 12:24

Základné údaje

Z20227635

OF-258377

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6691921

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

45329478

ŠTÝL EU s.r.o.

Vyšný Kazimír 23, Vyšný Kazimír, 09409, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava krovinorezov

oprava krovinorezu, servis krovinorezu, údržba krovinorezu, opravy a údržby strojov,

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 16800000-3 - Časti poľnohospodárskych a lesníckych mechanizmov
  • 16310000-1 - Kosačky
  • 16311100-9 - Kosačky trávnikov, parkov alebo športovísk
  • 50531000-6 - Opravy a údržba neelektrických strojov

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis, oprava a údržba krovino-rezov
Funkcia
Servis, oprava a údržba krovino-rezov, +dodanie náhradných dielov v prípade potreby na vykonanie opravy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
KROVINOTEZ MOTOROVÝ STIHL FS-55 ks 1
KROVINOTEZ MOTOROVÝ STIHL FS 70 C-E ks 4
KROVINOTEZ MOTOROVÝ STIHL FS 240 ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
KROVINOTEZ MOTOROVÝ STIHL FS-55 servisná prehliadka, , výmena vzduchového filtra, sviečky, nastavenie karburátora, oprava palivovej sústavy, oprava motora nastavenie zapaľovania oprava  prevodového ústrojenstva, uhl. prevodu.
KROVINOTEZ MOTOROVÝ STIHL FS 70 C-E servisná prehliadka, , výmena vzduchového filtra, sviečky, nastavenie karburátora, oprava palivovej sústavy, oprava motora nastavenie zapaľovania oprava prevodového ústrojenstva, uhl. prevodu.
KROVINOTEZ MOTOROVÝ STIHL FS 240 servisná prehliadka, , výmena vzduchového filtra, sviečky, nastavenie karburátora, oprava palivovej sústavy, oprava motora nastavenie zapaľovania oprava prevodového ústrojenstva, uhl. prevodu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena obsahuje cenu práce aj cenu materiálu.
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Kritériom je najnižšia cena
Záruka 24 mesiacov od protokolárneho prevzatia predmetu zákazky z generálnej opravy.
Jednotková cena tovaru je na faktúre uvádzaná s DPH.
Objednávateľ požaduje dodanie nových, doposiaľ nepoužitých originálnych náhradných dielov.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Objednávateľ si zabezpečí vlastnú prepravu nosiča náradia a prídavných zariadení zo sídla organizačnej zložky objednávateľa na miesto služby.
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených  dôvodov môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že objednávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá neposkytne alebo nevykoná plnenie),môže si objednávateľ  voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevová 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

19.07.2022 10:53 — 26.08.2022 10:53

8,00 ks

3 331,66

3 331,66

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.07.2022 10:54

15.07.2022 10:53

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.07.2022 11:08

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 492
 44
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.07.2022 10:05 - Vstupná ponuka 3 331,66 € Cena bez DPH
14.07.2022 16:50 - Najvýhodnejšia ponuka 3 330,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS