31793185
Stredná zdravotnícka škola
Strečnianska 20, Bratislava, 85007, SVK
52833071
AGORA s. r. o.
Gorkého 12, Bratislava, 81101, SVK
Stavebné úpravy školská jedáleň a výdajňa stravy
Stavebné úpravy
Tovar, Služba
1. Stavebné úpravy školská jedáleň a výdajňa stravy
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je výmena dreveného výdajného pultu za antikorový, výmena drevených výdajných okien za plastové. Demontáž dreveného podhľadu a montáž protipožiarneho podhľadu vrátane tepelnej izolácie v jedálni. Stavebné úpravy školskej jedálne a výdajne stravy, maliarske, elektroinštalačné a vodoinštalačné práce. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stavebná časť - viď prílohu - Výkaz výmer | kpl | 1 |
Názov |
1. Požaduje sa realizovať stavebné práce najneskôr do 02. septembra 2022. |
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy cez EKS. |
3.Zhotoviteľ je povinný spracovať vecný a časový harmonogram a predložiť Objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy cez EKS. |
4.Zhotoviteľ sa zaväzuje pre Objednávateľa zhotoviť kompletné dielo, bez akýchkoľvek technických nedostatkov a to vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, pri dodržaní predpísaných kvalitatívnych a technických podmienok. |
5.Zhotoviteľ sa zaväzuje použiť na vykonanie diela tovar, materiál a zariadenia, ktoré budú spĺňať kritériá a štandard požadovaný Objednávateľom. |
6.V prípade ak Zhotoviteľ riadne a úplne vykoná dielo pred dohodnutými termínmi, zaväzuje sa Objednávateľ dielo prevziať aj v skoršom ponúknutom termíne. |
7.Riadnym a úplným vykonaním diela podľa Zmluvy a riadnym splnením všetkých záväzkov Zhotoviteľa podľa Zmluvy sa rozumie odovzdanie diela Objednávateľovi na základe odovzdávacieho Protokolu, ktorý vypracuje zhotoviteľ. |
8.Zhotoviteľ je povinný bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 3 kalendárnych dní písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termíny vykonania diela. |
9.Objednávateľ požaduje, aby financovanie stavebných prác v ich priebehu zabezpečil dodávateľ. Objednávateľ na predmet zmluvy - dielo neposkytuje preddavok ani zálohové platby. |
10.Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v Zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady Zhotoviteľa pri vykonávaní celého diela podľa Zmluvy. |
11.Konečná faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a Objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prác potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou konečnej faktúry. Za objednávateľa súpis vykonaných prác potvrdí stavebný dozor objednávateľa. |
12.Záručná doba za stavebné práce začína plynúť v deň nasledujúci po dni podpísania odovzdávacieho protokolu a trvá päť rokov. Záručná doba za zabudované zriadenia začína plynúť v deň nasledujúci po dni podpísania odovzdávacieho protokolu a trvá dva roky. |
13.Počas záručnej doby má Objednávateľ právo požadovať a Zhotoviteľ povinnosť odstrániť vady diela na náklady Zhotoviteľa v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa písomnej reklamácie vady Objednávateľom Zhotoviteľovi. |
14.Ak Zhotoviteľ neodstráni vady diela v dohodnutom termíne, alebo neodstráni vady diela správne, Objednávateľ je oprávnený zabezpečiť odstránenie vád diela prostredníctvom tretej osoby, a to na náklady Zhotoviteľa. |
15.Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo e-mailom Zhotoviteľovi. |
16.Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú Objednávateľ nemôže dielo užívať pre jeho vady, za ktoré zodpovedá Zhotoviteľ. V prípade, že pri odstraňovaní vád došlo k výmene jednotlivých častí za nové, tak pre nové časti diela začína plynúť nová záručná doba. |
17.Zhotoviteľ je povinný chrániť dielo počas jeho realizácie a zabezpečiť hotové časti diela ochrannými prostriedkami tak, aby nedošlo k jeho zničeniu, poškodeniu alebo znehodnoteniu do doby odovzdania diela Objednávateľovi. |
18.Zhotoviteľ nie je oprávnený pri realizácii diela použiť náhradné materiály a výrobky oproti predpokladaným, a to bez písomného súhlasu Objednávateľa. |
19.Zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia u svojich zamestnancov (a u zamestnancov svojich dodávateľov alebo subdodávateľov) na mieste vykonávania stavebných prác. |
20.Zhotoviteľ znáša nebezpečenstvo škody na zhotovovanom diele, a to až do doby odovzdania diela Objednávateľovi na základe odovzdávacieho Protokolu. |
21.Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť na svoje náklady dopravu všetkých materiálov a dielov, výrobkov, strojov a zariadení a ich presun na stavenisko. |
22.Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť pred poškodením zariadenie Objednávateľa, ktoré sa nachádza v priamom dotyku stavebných prác. |
23.Zhotoviteľ aj jeho dodávatelia a subdodávatelia na požiadanie Objednávateľa sú povinní zúčastňovať sa týždenných kontrolných dní. |
24.Zhotoviteľ poverí výkonom funkcie stavbyvedúceho osobu, ktorá má príslušné platné oprávnenie vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov, resp. ekvivalent vydávaný v krajinách EÚ a meno tejto osoby je povinný oznámiť Objednávateľovi najneskôr pri odovzdaní a prevzatí staveniska stavby. |
25.Zhotoviteľ vykoná na vlastné náklady všetky skúšky, kontroly a merania, ktoré sú potrebné pre riadne ukončenie diela. |
26.Zhotoviteľ sa zaväzuje, že pred realizáciou jednotlivých častí diela predloží a odovzdá Objednávateľovi na schválenie vzorky materiálov, výrobkov, alebo iných náležitostí, ktoré budú použité pri realizácii diela. |
27.Pred začatím prác je Zhotoviteľ povinný odovzdať Objednávateľovi menný zoznam svojich zamestnancov a zamestnancov prípadného dodávateľa a subdodávateľa Objednávateľom odsúhlaseného a tento zoznam v priebehu realizácie diela aktualizovať. |
28.Zhotoviteľ je povinný kedykoľvek, na vyžiadanie zodpovedného pracovníka Objednávateľa, predložiť ku kontrole všetky požadované doklady z oblasti BOZP, PO a hygieny práce týkajúce sa činnosti zhotoviteľa. |
29.Zhotoviteľ je povinný udržiavať na stavbe poriadok a čistotu, ako aj odstraňovať odpady a nečistoty vzniknuté z jeho činnosti. Zhotoviteľ je povinný dokladovať Objednávateľovi uskladnenie odpadov podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem Slovenskej republiky. |
30.Zhotoviteľ oznámi Objednávateľovi pripravenosť diela k odovzdaniu a prevzatiu najneskôr 5 kalendárnych dní pred jeho odovzdaním. |
31.Objednávateľ nie je povinný prevziať vykonané dielo, ktoré má vady brániace riadnemu prevádzkovaniu diela. Za deň odovzdania a prevzatia diela sa považuje deň podpísania Protokolu oboma zmluvnými stranami. |
32.V prípade zistených vád a nedorobkov bude spísaný ich zoznam s uvedením dohodnutých termínov ich odstránenia. V prípade, že vady a nedorobky budú drobného charakteru, nebrániace riadnemu užívaniu diela, môže Objednávateľ prevziať dielo s určením termínu odstránenia drobných vád a nedorobkov. |
33.Po ukončení prác na diele, avšak najneskôr do 2 kalendárnych dní po odovzdaní a prevzatí diela je Zhotoviteľ povinný stavenisko úplne vypratať, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. |
34.Ak sa Zhotoviteľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, Objednávateľ má právo požadovať od Zhotoviteľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny diela v EUR s DPH za každý aj začatý deň omeškania. |
35.Pokiaľ Zhotoviteľ poruší svoju zmluvnú povinnosť a záväzok, pre porušenie ktorých je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy, zaplatí Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10% z ceny diela v EUR s DPH. |
36.V prípade, ak Zhotoviteľ neodstráni v dohodnutom termíne vady a/alebo nedorobky diela reklamované Objednávateľom počas plynutia záručnej doby zaplatí Zhotoviteľ Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1000,€ (slovom: tisíc eur) za každý aj začatý deň omeškania. |
37.Zmluvná pokuta za nedodržanie termínu vypratania staveniska je 1000,€ (slovom: tisíc eur) za každý aj začatý deň omeškania až do termínu úplného vypratania staveniska. |
38.Ak Zhotoviteľ nevykoná dielo podľa podmienok uvedených v Zmluve, alebo preruší práce na vykonávaní diela, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Zhotoviteľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
39.Zaplatením zmluvnej pokuty/zmluvných pokút/ sa Zhotoviteľ nezbavuje povinnosti vykonať dielo. |
40.Uplatnením vyššie uvedených sankcií nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu škody spôsobenú omeškaním s odovzdaním diela podľa týchto Zmluvných podmienok a právo na náhradu škody spôsobenú na majetku Objednávateľa, ktorú preukázateľne spôsobí Zhotoviteľ pri realizácii diela. |
41.Objednávateľ má nárok na náhradu škody v celom jej rozsahu, bez ohľadu na to či, ide o škodu, ktorá vznikla v dôsledku porušenia povinnosti Zhotoviteľa, jeho dodávateľov alebo subdodávateľov. |
42.Ak Zhotoviteľ alebo jeho dodávateľ a/alebo subdodávateľ bezdôvodne preruší práce na vykonávaní diela, má Objednávateľ právo uplatniť si voči Zhotoviteľovi zmluvnú pokutu vo výške 3 000,€ (slovom: tritisíc eur) a to za každý jeden prípad prerušenia. |
43.Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak Zhotoviteľ neplní kvalitatívno-technické parametre a/alebo podmienky zhotovovania diela určené Zmluvou, Slovenskými technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
44.Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak aj napriek písomnému upozorneniu Objednávateľa Zhotoviteľ pokračuje vo vadnom plnení, alebo ak v primeranej lehote určenej na odstránenie vady, vadu diela neodstránil. |
45.Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak Zhotoviteľ bez kvalifikovaných dôvodov neprevezme stavenisko, nedokáže zhotoviť dielo riadne a včas, alebo zastaví práce na diele pred jeho dokončením. |
46.Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak sa Zhotoviteľ dostane do omeškania s akoukoľvek lehotou vykonávania diela uvedenou v podrobnom harmonograme realizácie diela, o viac ako 10 (slovom: desať) kalendárnych dní. |
47.Zhotoviteľ vyhlasuje, že má všetky platné osvedčenia, povolenia a licencie, ktoré sú nevyhnutné k zhotoveniu diela a že tieto osvedčenia, povolenia a licencie sú zapísané v predmete jeho činnosti a sú postačujúce k tomu, aby mohol začať vykonávanie diela a riadne a včas dielo vykonať. |
48.Zhotoviteľ bude pri vykonávaní diela postupovať s odbornou starostlivosťou. Zhotoviteľ sa zaväzuje dodržiavať všeobecné záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky Zmluvy. |
49.Zhotoviteľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa neprevedie žiadne záväzky, práva a/alebo povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy na žiadnu tretiu osobu. |
50.Nebezpečenstvo škody na diele znáša Zhotoviteľ, pričom nebezpečenstvo škody na diele prechádza zo Zhotoviteľa na Objednávateľa odovzdaním a prevzatím diela medzi Zhotoviteľom a Objednávateľom na základe Protokolu. |
51.Zhotoviteľ bude zhotovovať práce počas prevádzky a preto je povinný zabezpečiť stavenisko tak, aby nebola ohrozená bezpečnosť osôb pohybujúcich sa v bezprostrednej blízkosti vykonávaných stavebných prác. |
52.Zhotoviteľ je povinný prostredníctvom svojho stavbyvedúceho viesť stavebný denník a tento na vyzvanie predkladať stavebnému dozoru objednávateľa. |
53.Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy cez EKS s aktualizovanými prílohami rozpočtu podľa zadaného výkazu výmer, príloha č. 1 tohto formulára. |
54.Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od už uzavretej zmluvy cez EKS v prípade nesplnenia osobitných požiadaviek na plnenie, uvedených v bodoch 1. až 53. tohto formulára. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Strečnianska 20, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
25.07.2022 10:00 — 02.09.2022 15:00
1,00 kpl
55 849,09
46 540,91
Predložiť vlastný rozpočet na predmetu plnenia zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.07.2022 11:53
19.07.2022 11:55
19.07.2022 12:10
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.07.2022 08:31 - Vstupná ponuka | 53 010,37 | € | Cena s DPH |
15.07.2022 08:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 53 010,37 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: