Z20227632
OF-258248
zrušená
30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
Školenia, kurzy a semináre
Kurz - základná príprava zamestnanca hasičskej jednotky
Služba
|
1. Základná príprava zamestnanca hasičskej jednotky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Základný kurz - základná príprava zamestnanca hasičskej jednotky. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kurz | osoba | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Požadovaný rozsah kurzu | podľa § 16, vyhlášky MV SR č. 611/2006 Z.z. |
| Rozsah kurzu | 400 hodín, z toho: 90 hodín teoretická príprava, 310 hodín praktický výcvik |
| Miestom konania školenia a skúšok je miesto stanovené objednávateľom takto: | Žilinský kraj, Bratislavský kraj |
| Názov |
| Požaduje sa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť oprávnenie/certifikát vydané príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy. Nedodržanie tejto požiadavky objednávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
| Miesto konania kurzu Žilinský kraj, Bratislavský kraj |
| Požaduje sa aby dodávateľ zabezpečil (príp. zapožičal, prenajal) priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu. |
| Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
| Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním kurzu (kolky, certifikáty/osvedčenia a iné). |
| Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, prítomnosť účastníka školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
| Požaduje sa aby faktúra bola doručená na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
| Objednávateľ požaduje po ukončení kurzu/školenia (vykonaní záverečných skúšok u dodávateľa) vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/ na adresu objednávateľa. |
| Certifikát/osvedčenie bude oprávňovať absolventa vykonávať práce v danom odbore . |
| Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia. |
| Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
| Termíny vykonania konkrétnych kurzov budú spresnené po vzájomnom dohovore objednávateľa a dodávateľa minimálne 7 dní vopred. Zároveň objednávateľ požaduje o predloženie rozpisu termínov kurzov a predpokladaných termínov skúšok najneskôr 7 dní od uzavretia zmluvy. |
| Predpokladaný termín plnenia predmetu zákazky je v mesiaci september - november 2022 |
| Kurz/Školenie vykonať a zároveň vystaviť faktúru/y maximálne do 10.12.2022 |
Československej armády 3, 036 01 Martin, 42. zásobovacia základňa, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
12.09.2022 08:11 — 30.11.2022 14:09
2,00 kusy
1 632,00
1 360,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.07.2022 11:20
05.08.2022 10:10
05.08.2022 10:25
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: