00738409
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK
31628605
Xepap, spol. s r. o.
Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK
Kancelársky papier
papier do fotokopírky, papier na písanie, papier do tlačiarní,
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
papier do tlačiarenských zariadení |
papier do rozmnožovacích zariadení |
papier na účely vyhotovenia a archivácie písomnej dokumentácie |
papier na písanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rozmer A4 | bal | 1100 | ||
Rozmer A3 | bal | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
cena zahŕňa | balenie |
cena zahŕňa | dovoz tovaru na miesto plnenia |
nie recyklovaný | |
hmotnosť / gramáž | g/m2 80 +/- 1,5g |
Rozmer | 210x297mm A4 |
Rozmer | 297×420mm A3 |
počet kusov papiera v balíku | 500ks |
farba | biela |
belosť CIE | min 156 |
hladkosť | ml/min. 200 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodanie tovaru bude na dve miesta |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu |
Faktúra musí mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Platnosť rámcovej dohody je od 1.8.2022- do 31.3.2023 |
Prešovský, Slovenská republika
8
1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky
5 310,00
5 310,00
EKS V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť dokumenty, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.07.2022 13:15
23.07.2022 14:15
25.07.2022 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.07.2022 15:52 - Vstupná ponuka | 5 310,00 | € | Cena s DPH |
21.07.2022 14:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 309,94 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: