• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2022 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2022 12:49

Detail zákazky Z20227628

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.07.2022 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2022 12:49

Základné údaje

Z20227628

OF-258295

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6739590

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50207016

MARVELS SK, s.r.o.

Československej armády 9, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kalibrácie meradiel na meranie geometrických veličín

Kalibrácia

  • 50433000-9 - Kalibrovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kalibrácie meradiel na meranie geometrických veličín
Funkcia
Kalibrácia a vystavenie certifikátu o kalibrácii.
Meradlá sa používajú pri výkone akreditovaných laboratórnych analýzach – skúškach výbušnín, výbušných predmetov a munície. Centrum testovania munície je akreditovanou skúšobňou podľa normy ISO/IEC 17025:2017.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Posuvné meradlo 500 mm - kalibrovaná veličina: dĺžka ks 1
Posuvné meradlo 150 mm - kalibrovaná veličina: dĺžka ks 2
Pásmo meracie oceľové - kalibrovaná veličina: dĺžka ks 1
Odchýlkomer číselníkový - kalibrovaná veličina: dĺžka ks 1
Pravítko oceľové ploché 1000 mm - kalibrovaná veličina: dĺžka ks 1
Mikrometer strmeňový digitálny - kalibrovaná veličina: dĺžka ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobnú technickú špecifikáciu a rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom.
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia uvedených dokladov ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia minimálne tri pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Dodávateľ musí vlastniť oprávnenie na výkon kalibrácie daného meradla. Dodávateľ kalibrácie vystaví k zariadeniam kalibračný certifikát o vykonanej kalibrácii.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie.
Dodávateľ odovzdá skalibrované meradlá na základe dodacieho listu (ak faktúra neslúži zároveň ako dodací list). Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzatie s otlačkom pečiatky preberajúceho.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. V prípade, že faktúra nie je zároveň aj dodacím listom, musí byť potvrdený dodací list jej súčasťou. Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom) na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, ktoré vznikli v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy a spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu.
Dodávateľ na vykonanú službu - kalibráciu poskytne objednávateľovi zákonnú záruku.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Duklianska 1, Nováky, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

01.08.2022 07:00 — 21.09.2022 14:00

1,00 Súbor podľa technickej špecifikácie

181,68

151,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.07.2022 08:07

29.07.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.07.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 377
 10
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.07.2022 15:23 - Vstupná ponuka 173,28 € Cena s DPH
18.07.2022 11:22 - Najvýhodnejšia ponuka 172,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS