00331619
Mesto Kráľovský Chlmec
L. Kossutha 99, Kráľovský Chlmec, 07701, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravných zariadeniach
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok v stravovacích zariadeniach akceptujúcich stravné poukážky úspešného uchádzača, vrátane dodania stravovacích poukážok |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods.2 zákona č. 311/2001 Z.z. zákonník práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4,50 | ||
predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok počas trvania zmluvy | kus | 9200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka musí obsahovať | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka musí obsahovať | ochranné prvky proti falšovaniu pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka musí obsahovať | rok platnosti stravnej poukážky ktorý musí byť aktuálny |
Stravná poukážka musí obsahovať | nominálnu hodnotu stravnej poukážky v € |
Stravná poukážka musí obsahovať | číselný resp. čiarový kód |
Stravná poukážka | papierová forma, nie elektronická karta |
Knižná väzba | viazané po 20 kusov |
Názov |
Objednávateľ požaduje dodanie objednaného množstvo stravných poukážok do miesta sídla objednávateľa. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní od podania objednávky, pričom plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok do vyčerpania zmluvného počtu stravných poukážok, v prípade zmeny hodnoty až do vyčerpania celkovej ceny za predmet zákazky, alebo do uplynutia doby platnosti zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zaslať e-mailom, prostredníctvom internetu, telefonicky, osobne alebo poštou. |
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, náklady spojené s vyhotovením, balením, obálkovaním, doručením, poistením, storno poplatkom za vrátenie alebo výmenu stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
Výška poplatku za poskytnuté služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Zmenu požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je objednávateľ oprávnený vykonať v súvislosti so zmenami ku ktorým dôjde v oblastiach, ktoré hodnotu podmieňujú (výška cestovných náhrad, tvorba a použitie sociálneho fondu). Zmena ceny stravnej poukážky bude oznámená prostredníctvom vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytnuté služby. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta a bude pozostávať: 1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, 2. z ceny provízie za poskytnuté služby, 3. z DPH z ceny provízie za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. Faktúra bude súčasťou dodávky stravných poukážok. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Objednávateľ má právo vrátiť nepoužité stravné poukážky dodávateľovi z dôvodu skončenia príslušného emisného obdobia alebo z dôvodu prechodu na inú nominálnu hodnotu stravnej poukážky alebo z iného nešpecifikovaného dôvodu. |
Nahradenie vrátených nepoužitých poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne dodaním nových stravných poukážok objednávateľovi (na nové emisné obdobie alebo na inú nominálnu hodnotu). |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy a poplatky za poskytnuté služby iné ako uvedené v zmluve. |
Zmluvné strany sa dohodli, že maximálne množstvo odobratých stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od záujmu zamestnancov/potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral predpokladané množstvo. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní doručiť objednávateľovi nasledovné doklady: 1. certifikát kvality ISO, 2. zoznam stravovacích zariadení v minimálnom počte 30, ktoré sa nachádzajú v meste Kráľovský Chlmec. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ zálohu neposkytuje. |
Platnosť a účinnosť zmluvy končí uplynutím doby, na ktorú bola uzavretá alebo vyčerpaním zazmluvneného finančného limitu, prípadne zmenou legislatívy súvisiacej so zabezpečením stravovania pre zamestnancov. |
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva môže zaniknúť na základe dohody zmluvných strán. Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote. Výpovedná lehota začína plynúť od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strany. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka v ktorom boli objednané |
Interval objednávania stravných poukážok | mesačne |
L. Kossutha 99, Kráľovský Chlmec, Trebišov, Košický, Slovenská republika
6
9 200,00 ks
41 400,00
41 400,00
Objednávateľ požaduje dodanie objednaného množstvo stravných poukážok do miesta sídla objednávateľa.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.07.2022 08:07
21.07.2022 09:08
21.07.2022 09:23
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.07.2022 08:25 - Vstupná ponuka | 41 399,98 | € | Cena s DPH |
14.07.2022 16:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 41 399,96 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: